Ik merk dat ik de laatste tijd wel ERG veel last heb van 'kruisjes' waar plaatjes zouden horen. Het gebeurt o.a. op GoT en op een aantal phpBB boards waar ik rondhang.
• Windows XP Professional, SP1
• Ik beschik over 512 MB geheugen en een 1 GB swap
Windows taakbeheer zegt hierover:
Geheugengebruik: 187/1506 MB
• Het probleem was al aanwezig VOOR ik SP1 installeerde, en is met het installeren van SP1 dus ook niet weggegaan
• Het probleem is ook direct na het opnieuw herstarten van de PC aanwezig
• Het gaat om kleine plaatjes
o.a. spacer.gif in phpBB (vrijwel bij iedere pageview!)
o.a. redelijk random smiley's en map-icons hier op GoT
• Op het moment dat ik het plaatje rechts klik en 'afbeelding weergeven' gebruik, staat het plaatje vrijwel altijd instant op mijn scherm.
• Internet verbinding is een smoothe @home verbinding. Alle pagina's komen heerlijk snel binnen, alleen bepaalde plaatjes niet zo.
• Het via IE verwijderen van alle cache/cookies/geschiedenis e.d. heeft geen effect.
Hierna heb ik voor de zekerheid een IE Cache Cleaner geprobeerd maar dit haalde ook niets uit.
Nu wilde ik hiervoor IE6 eens opnieuw installeren. Ik wilde dus de net nieuw gedownloade ie6setup.exe (SP1) draaien. Alleen hier meld de setup dat ik over een nieuwere versie van IE6 beschik dan geinstalleerd zou worden.
Geen reinstall dus.
• Heeft iemand een idee wat exact het probleem is?
• Kan het kwaad om eerst IE6 te de-installeren en vervolgens weer te installeren?
• Windows XP Professional, SP1
• Ik beschik over 512 MB geheugen en een 1 GB swap
Windows taakbeheer zegt hierover:
Geheugengebruik: 187/1506 MB
• Het probleem was al aanwezig VOOR ik SP1 installeerde, en is met het installeren van SP1 dus ook niet weggegaan
• Het probleem is ook direct na het opnieuw herstarten van de PC aanwezig
• Het gaat om kleine plaatjes
o.a. spacer.gif in phpBB (vrijwel bij iedere pageview!)
o.a. redelijk random smiley's en map-icons hier op GoT
• Op het moment dat ik het plaatje rechts klik en 'afbeelding weergeven' gebruik, staat het plaatje vrijwel altijd instant op mijn scherm.
• Internet verbinding is een smoothe @home verbinding. Alle pagina's komen heerlijk snel binnen, alleen bepaalde plaatjes niet zo.
• Het via IE verwijderen van alle cache/cookies/geschiedenis e.d. heeft geen effect.
Hierna heb ik voor de zekerheid een IE Cache Cleaner geprobeerd maar dit haalde ook niets uit.
Nu wilde ik hiervoor IE6 eens opnieuw installeren. Ik wilde dus de net nieuw gedownloade ie6setup.exe (SP1) draaien. Alleen hier meld de setup dat ik over een nieuwere versie van IE6 beschik dan geinstalleerd zou worden.
Geen reinstall dus.
• Heeft iemand een idee wat exact het probleem is?
• Kan het kwaad om eerst IE6 te de-installeren en vervolgens weer te installeren?