Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rechter muis knop kapot,

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:17

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Topicstarter
Mijn rechter muis knop is kapot gegaan. Nou zit er een tumbbutton die ik kan amputeren. Stel dat ik dit zou doen. En ik zou hem aan sluiten. Kan ik dan mijn usb poort (moederboard) opblazen?

.

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

EHm ik snap je niet en je doel evenmin. Leg is duidelijker uit wat je van plan bent en wat je wilt bereiken.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

Koop gewoon een nieuwe

Verwijderd

Mijn rechtermuisknop was ook kapot. Je moest hem heel hard induwen en dan deed ie het, maar daar krijg je gewoon vinger-rsi van. Gewoon een nieuwe gekocht. (E 12,5 bij de Lidl, optische cheap-ass muis, werkt als een trein 8)).

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 21:14

Youk

Volvo For Life

je kan gewoon die knopjes verplaatsen als het dezelfde zijn, dat heb ik ook al eens gedaan (had geen zin om naar de winkel te lopen voor een nieuwe) en dat werkte perfect

je moet alleen uitkijken dat je bij het desolderen en het terug solderen van die knopjes geen kortsluiting veroorzaakt omdat je 2 pinnetjes aan elkaar soldeert of zo

Volvo Classic Club Belgium

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:17

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Topicstarter
Nou de bedoeling is om mijn tumb button op de plek van mn rechter muis knop te zetten. Zodat ik hem weer kan gebruiken.

.

Verwijderd

Zo duur is het niet, dan kost een nieuw moederbord meer :P

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 15:11:
Zo duur is het niet, dan kost een nieuw moederbord meer :P
Dus toch :Y)

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

is dit niet totaal het verkeerde draadje daarvoor? moet je niet in OH zijn

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Beetje vaag draadje dit.

Topicstarter: Als je bedoelt of je je muis kan openen en het schakelaartje van je duimknop op de plek van de rechtermuisknop kan zetten, dan is het aantwoord waarschijnlijk ja. Maar dat ligt ook aan je muis en dar kom je alleen maar achter door hem te openen.

Je USB-poort opblazen is niet mogelijk; volgens de USB-specificatie moet de poort een stroombegrenzing hebben.

Als je het nu nog niet vat, open dan een nieuwe draad en probeer dan iets duidelijker te zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.