.
EHm ik snap je niet en je doel evenmin. Leg is duidelijker uit wat je van plan bent en wat je wilt bereiken.
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Verwijderd
Mijn rechtermuisknop was ook kapot. Je moest hem heel hard induwen en dan deed ie het, maar daar krijg je gewoon vinger-rsi van. Gewoon een nieuwe gekocht. (E 12,5 bij de Lidl, optische cheap-ass muis, werkt als een trein
).
je kan gewoon die knopjes verplaatsen als het dezelfde zijn, dat heb ik ook al eens gedaan (had geen zin om naar de winkel te lopen voor een nieuwe) en dat werkte perfect
je moet alleen uitkijken dat je bij het desolderen en het terug solderen van die knopjes geen kortsluiting veroorzaakt omdat je 2 pinnetjes aan elkaar soldeert of zo
je moet alleen uitkijken dat je bij het desolderen en het terug solderen van die knopjes geen kortsluiting veroorzaakt omdat je 2 pinnetjes aan elkaar soldeert of zo
Nou de bedoeling is om mijn tumb button op de plek van mn rechter muis knop te zetten. Zodat ik hem weer kan gebruiken.
.
Dus tochVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 15:11:
Zo duur is het niet, dan kost een nieuw moederbord meer
is dit niet totaal het verkeerde draadje daarvoor? moet je niet in OH zijn
Beetje vaag draadje dit.
Topicstarter: Als je bedoelt of je je muis kan openen en het schakelaartje van je duimknop op de plek van de rechtermuisknop kan zetten, dan is het aantwoord waarschijnlijk ja. Maar dat ligt ook aan je muis en dar kom je alleen maar achter door hem te openen.
Je USB-poort opblazen is niet mogelijk; volgens de USB-specificatie moet de poort een stroombegrenzing hebben.
Als je het nu nog niet vat, open dan een nieuwe draad en probeer dan iets duidelijker te zijn.
Topicstarter: Als je bedoelt of je je muis kan openen en het schakelaartje van je duimknop op de plek van de rechtermuisknop kan zetten, dan is het aantwoord waarschijnlijk ja. Maar dat ligt ook aan je muis en dar kom je alleen maar achter door hem te openen.
Je USB-poort opblazen is niet mogelijk; volgens de USB-specificatie moet de poort een stroombegrenzing hebben.
Als je het nu nog niet vat, open dan een nieuwe draad en probeer dan iets duidelijker te zijn.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()