Zijn er eigenlijk nog meer mensen behalve ik die EN een WindowsCE/PocketPC machine EN een PalmOS machine EN een Psion/Symbian machine hebben en gebruiken? Ben wel benieuwd naar de beweegredenen en ervaringen van zulke mensen
nee, ik denk dat er geen mensen zijn die ze alledrie gebruiken. Lijkt me nl enorme onzin, behalve het hoge hebbuh-gadgets gehalte. Beetje omslachtig om al die dingen steeds te synchroniseren.
Maargoed, jij moet ons vast kunnen vertellen welke nou het fijnste werkt..
Maargoed, jij moet ons vast kunnen vertellen welke nou het fijnste werkt..
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Ja ik geef toe dat de gadgetkoorts bij mij flink toegeslagen heeft, al bijna 4 jaar inmiddels, en telkens denk ik dat het nou wel afgelopen is, maar nee.... 
Wat nou het fijnste werkt, dat is een hele andere discussie, en dat is sterk afhankelijk van je eigen wensen, eisen, verwachtingspatroon en werkomgeving. En omdat die discussie overal op internet al ontaardt in flamewars gaan we die hier niet voeren. Mijn beweegredenen: ik wil ook voor m'n werk een beetje all-round met die dingen om kunnen gaan, en voorts vind ik het wel gaaf om zoveel mogelijk dingen naast elkaar te kunnen draaien. Kijken wat je allemaal probleemloos tegelijk kunt doen zeg maar. Maar ja, goed, ik kan wel als gadget freak getypeerd worden denk ik
Wat nou het fijnste werkt, dat is een hele andere discussie, en dat is sterk afhankelijk van je eigen wensen, eisen, verwachtingspatroon en werkomgeving. En omdat die discussie overal op internet al ontaardt in flamewars gaan we die hier niet voeren. Mijn beweegredenen: ik wil ook voor m'n werk een beetje all-round met die dingen om kunnen gaan, en voorts vind ik het wel gaaf om zoveel mogelijk dingen naast elkaar te kunnen draaien. Kijken wat je allemaal probleemloos tegelijk kunt doen zeg maar. Maar ja, goed, ik kan wel als gadget freak getypeerd worden denk ik
Normale mensen bestaan niet ... 
Ik heb één Palm Vx en dat is meer dan voldoende.
Ik heb één Palm Vx en dat is meer dan voldoende.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
En hoe nieuw zijn al die 4 dan? Allemaal even nieuw of heb je ook nieuwe gekocht omdat ze verouderd waren.
#StopBurningStuff
4? Wie heeft het over 4? Maar ik ga niet lopen patsen. Laten we het erop houden dat het in de loop der jaren opgebouwd is, en dat ik ze allemaal nog min of meer frequent gebruik.
Pagina: 1