Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rounded kabels ZONDER middelste aansluiting

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Topicstarter
Ik heb net aardig me suf gezocht hiero, maar kan niet een goed antwoord vinden.

Ik ben op zoek naar 60cm rounded ATA-133 kabels ZONDER die middelste aansluiting, dus echt 1-op-1 (dus o.a. voor een IDE RAID controller, waar elke kabel maar 1 schijf heeft)

Gelieve niet met opmerkingen te komen dat ik de middelste er maar af moet halen, want dat wil ik niet, en dat ziet er niet uit :r

Welke zaken verkopen dit soort kabels? En ja, ik heb UTFS gedaan, maar niet gevonden.

specs | 3360wP met SE3000

Verwijderd

je kunt die middelste connector er ook zelf afslopen, dan wel de losse draadjes even omwikkelen met plakband, dan onstat er ook geen kortsluiting

Verwijderd

je kunt die van 90cm kopen en dan met een stanley mes de laatste er af snijden.

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Topicstarter
Mensen mensen toch...lezen aub :( Ik zeg toch al dat ik er niks van af wil halen !

De enige die mij wat meer info gaf was Tom. S. In die thread zie ik deze link http://www.sidewindercomputers.com/ulatblu18sin.html.

Dit is de kabel die ik zoek.
Afbeeldingslocatie: http://store6.yimg.com/I/sidewindercomputers_1707_4499384
Is die ook in Nederland te koop of alleen via het buitenland?

specs | 3360wP met SE3000

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
als je ff zoekt, hier is al een topic over, dat ging dan over floppy cables, maar daar stonden ook goeie links in

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:40
Hmm, die is wel lekker kort, zou ideaal voor mijn projectje zijn.... Venk, weet je zo nog waar dat topic stond?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 15:05:
je kunt die middelste connector er ook zelf afslopen, dan wel de losse draadjes even omwikkelen met plakband, dan onstat er ook geen kortsluiting
Hallucineer ik nou, of zei de topicstarter dat 'ie dat absoluut geen goede optie vindt?

Maar goed, 'k heb wel eens iemand horen roepen dat het merk 'Vantec' die dingen zou maken.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Dit hoort in ieder geval in CME thuis, en oftie daar open blijft laat ik even aan een CME-modje over :)

DOC => CME.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Als je de link van Tom S. volgt, en dan ook nog eens de links in dat topic, dan moet je een heel eind kunnen komen. En adt had je ook zelf kunnen vinden... :)

Op slot dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.