hercules 4000xt en s3 virge 2mb dual probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06-2025
ik heb al enige tijd een hercules 4000 xt 65 mb tv out in mijn pc zitten. nou kwam ik er achter dat ik ook nog een s3 virge 2mb kaartje had liggen. Na aanleiding van de dual monitor faq, heb ik dus deze erbij gepropt in men computer, maar ik krijg de tweede monitor niet aan de praat

Hij geeft aan dat windows de drivers heeft geinnitialiseerd en dat ik met behulp van instellingen onder beeld hem in kan schakelen maar dat doet hij niet. tevens ziet hij maar 1 monitor en die staat onder plug en play.

Tevens staat de s3 virge in de bios als primairy hij boot dus pci/vga en dan doetie het niet wel andersom

Wie helpt mij?

Verwijderd

S3 kan naar mijn weten helemaal niet als dualview gebruikt worden :/

Of ik moet me vergissen en een andere chipset bedoelen....
/me gaat het even voor je na zoeken ;)

Gevonden!!

S3 kaartjes werken niet als 2e kaart met Win2K en XP, je moet hem dan als 1e instellen in je BIOS en vervolgens onder Win2K de toewijzing omdraaien. Zoals je zelf al uitgevonden had, doet je S3 het wel als 1e kaart.

:+ ;) :>

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:38
S3 kaartjes werken niet als 2e kaart met Win2K en XP, je moet hem dan als 1e instellen in je BIOS en vervolgens onder Win2K de toewijzing omdraaien. Zoals je zelf al uitgevonden had, doet je S3 het wel als 1e kaart.

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06-2025
ik heb hem aan de praat, nou nog ff kijken hoe dat werkt met cs

Verwijderd

ik heb dus hetzelfde probleem,
maar hoe kan ik die shit omdraaien in win xp dan?
bvd!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm met registratievoorwaarden te zien. Misschien kan het geen kwaad om het nog eens te herlezen. Zo is het niet bepaald zinnig om een topic te trappen die al twee jaar oud is, het zit er dik in dat de betrokkenen niet meer het fijne ervan weten en misschien niet eens op GoT actief zijn. Als je iets wilt discussieren dat in hetzelfde straatje past kun je beter een nieuw topic aanmaken en verwijzen naar de oudere topic.

Bovendien is het de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing. 'Die shit' is in XP erg makkelijk om te draaien door in de Display Properties van de AGP kaart Use this device as the primary monitor aan te vinken. Maar dat was dus met een search makkelijk te vinden geweest, zie bijvoorbeeld deze topic:

Misschien tijd voor een dual monitor FAQ?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.