We gaan onze huiskamer helemaal vernieuwen en daar hoort ook een nieuwe installatie van dvd,divx,enz bij.
Ik heb zoiets in gedachten:
Een versterker waar een surround set op aangesloten is.
- De computer stuurt geluid (misschien surround?) naar de versterker.
- De dvd speler stuurt surround geluid naar de versterker.
- De cd/casette/radio speler stuurt geluid naar de versterker.
De computer is aangesloten op de video recorder die dat signaal naar de televisie brengt:
- Je kunt dus zeg maar met een draadloos toetsenbord en muis je computer bedienen.
- Je kunt dus ook DivX filmpjes kijken op je tv.
- Misschien een afstand bediening voor winamp.
Nu heb ik de vragen:
- Is het mogelijk dat de versterker alle signalen tegelijker tijd kan verwerken en over de surround set kan gooien?
- Kun je misschien met een afstand bediening de versterker bedienen (Dus tussen input kan schakelen?)
- Is de kwaliteit goed genoeg om DivX weer te geven op tv? (Ga er van uit dat we een goede middelklasse videokaart hebben met s-video out.)
- Wat is ongeveer de prijs van een dergelijk systeem. (Denk aan een middelklasse setup.) Dus prijzen in duizenden euro's...
Ik heb zoiets in gedachten:
Een versterker waar een surround set op aangesloten is.
- De computer stuurt geluid (misschien surround?) naar de versterker.
- De dvd speler stuurt surround geluid naar de versterker.
- De cd/casette/radio speler stuurt geluid naar de versterker.
De computer is aangesloten op de video recorder die dat signaal naar de televisie brengt:
- Je kunt dus zeg maar met een draadloos toetsenbord en muis je computer bedienen.
- Je kunt dus ook DivX filmpjes kijken op je tv.
- Misschien een afstand bediening voor winamp.
Nu heb ik de vragen:
- Is het mogelijk dat de versterker alle signalen tegelijker tijd kan verwerken en over de surround set kan gooien?
- Kun je misschien met een afstand bediening de versterker bedienen (Dus tussen input kan schakelen?)
- Is de kwaliteit goed genoeg om DivX weer te geven op tv? (Ga er van uit dat we een goede middelklasse videokaart hebben met s-video out.)
- Wat is ongeveer de prijs van een dergelijk systeem. (Denk aan een middelklasse setup.) Dus prijzen in duizenden euro's...