Flashen van de BIOS is mislukt op een AOpen AX6B Pentium-II MoBo, en hij doet niets meer nu. Wat moet ik nu doen als ik dit MoBo toch wil redden? Waar kan ik heen in Amsterdam/Nederland om hem hardwarematig te laten flashen (ff snel gratis?) of moet ik AOpen mailen voor een nieuwe chip (ik kan en ga niet solderen)??
Ontwaar je floppydisk activiteit 
Zo ja: [search=bootblock]
Zo ja: [search=bootblock]
Ja, dat wel, en ik krijg ook die message van het bootblock, en dat ik een floppy moet inserten met een image erop. Ik heb dit al 100 keer gedaan, ook met andere images etc. maar hij leest de flop niet eens. Heel raar dus, hij lijkt nog te kunnen gaan flashen van flop maar de flop is niet bereikbaar meer of zo (de FDC)??
Aopen in Den Bosch bellen en vragen naar de Technische Dienst en je verhaal voor leggen.
Ik mocht mijn chippie opsturen en kreeg hem keurig in orde terug. Kosten: gratis
Ik mocht mijn chippie opsturen en kreeg hem keurig in orde terug. Kosten: gratis
I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
Anders kan je nog even op www.flashbios.org kijken.
Het kost twee postzegels duurt een paar dagen en je hoeft niet te solderen
Als je er niet uit komt kun je je bios wel naar mij opsturen, meel maar...
Als je er niet uit komt kun je je bios wel naar mij opsturen, meel maar...
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |
Pagina: 1