Mag je (intro)filmpje posten van ouwe TV-serie?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:44
Ik heb op een oude videoband een aflevering van een hele oude TV-serie gevonden :) waarvan ik de intro en outro gecaptured heb. Mag ik die hier posten?
(de vraag ivm mogelijke rechten en zo).

De TV-serie waar het hier om gaat is Professor Poopsnaggle.
(http://us.imdb.com/Title?0167695) welke ik volgens de timestamp van de vcr in '91 heb getaped :P
Het gecapturede filmpje is klein, slechte kwaliteit, en het betreft de intro en outro met alle originele tekst in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-10 17:55

FastBunny

Give it the Works !

De Outro zal zeker wel mogen, aangezien hier alle copyright rechten enzo opstaan, vaak is dit met een Intro ook. Maar ik beslis er niet over :P

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 00:20

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Er staan natuurlijk (C) (R) die dingen op en dan mag je ze niet verspreiden volgens mij, zeker niet via internet. Daarvoor moet je toestemming van de auteur hebben

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als het verder niet echt bruikbaar is (kwaliteit) dan kan dat denk ik wel. Ik denk zelf namelijk wel dat de Copyright-eigenaars het juist een eer vinden dat er nog echte fans zijn.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Het filmpje heb ik vet verkleind naar 160x120 en 300 kbit, geluid is 11 kHz Mono... niet echt geweldig dus. De teksten komen in de intro en outro wel in beeld, maar niet echt goed leesbaar... de naam van de producent wel.

De kwaliteit op zich heb ik zo goed mogelijk gehouden, maar de filesize moest vooral klein zijn en dus krijg je vanzelf bagger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
WhizzCat schreef op 12 oktober 2002 @ 13:31:
Er staan natuurlijk (C) (R) die dingen op en dan mag je ze niet verspreiden volgens mij, zeker niet via internet. Daarvoor moet je toestemming van de auteur hebben
Het gaat hier alleen om de intro en outro, en niets van de afleveringen zelf... dus ik weet niet (denk niet) dat dat hier echt op van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelang duren ze? er is een niet officele policy die 30sec toelaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
De intro duurt 01:06 en de outro duurt 01:34...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

we hebben in principe 30 seconden als "gedoogregel" voor samples. We zijn ook niet echt een uitwisselforum, dus: Doe maar liever niet....

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
JvS schreef op 12 oktober 2002 @ 14:14:
we hebben in principe 30 seconden als "gedoogregel" voor samples. We zijn ook niet echt een uitwisselforum, dus: Doe maar liever niet....
Ok, helaas dus. Gooi maar slotjuh op B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:55

Jaymz

Keep on moving !

Owkee :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.