Ik geloof dat iemand anders mijn passwoord heeft van mijn hotmail, omdat sommige mails die ik nooit gelezen hebt geopend zijn. Dit is niet zo'n probleem ik wijzig gewoon even mijn passwoord. Maar kan ik nu ook zien of er inderdaad iemand geweest is, houden ze een soort logbestand bij?
Verander dan ook meteen ff je geheime vraag he 
En om jou vraag te beantwoorden, ik heb eigenlijk geen idee of ze een log bijhouden...volgens mij niet
En om jou vraag te beantwoorden, ik heb eigenlijk geen idee of ze een log bijhouden...volgens mij niet
ach ja.... dan zal ik het wel nooit te weten komen. geheime vraag is heel vaag dus dat zullen ze wel niet gevonden hebben. Ik denk dat ze het op school gedaan hebben, toen ik ergens niet uitgelogd ben. *dom* *dom*
maar dan zouden ze slechts eenmalig in je account kunnen .. toch?Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 11:06:
ach ja.... dan zal ik het wel nooit te weten komen. geheime vraag is heel vaag dus dat zullen ze wel niet gevonden hebben. Ik denk dat ze het op school gedaan hebben, toen ik ergens niet uitgelogd ben. *dom* *dom*
nah... er zal dan wel weer een of ander lame programmaatje zijn die het password opslaat, als iemand namelijk al de moeite neemt om zo achter Hotmail passwoords te komen. Maar er is dus geen mogelijkheid om te checken of er daadwerkelijk iemand geweest is??
Zelfs al zou hotmail een log bijhouden dan heb je er niks aan, want je zegt zelf al ik ben vergeten om op school uit te loggen. Dan zou er in dat log gewoon hetzelfde ip staan en is het dus niet te achterhalen wie nou werkelijk jou e-mails heb gelezen.
Ja oké, maar het ging erom of ie thuis met een zak popcorn en een fles cola ff rustig al mijn mailtjes doornam, omdat ie mijn password had. Maar ik zag net dat je zelfs mailtjes kan laten weergeven als ongelezen, dus ik denk dat ik het nooit zal weten. Thx anyways
gewoon zorgen dat je geen password intypt op school. Zit zelf op het ROC, maar daar hebben ze keyloggers aan staan...
https://www.enwatbenjedan.nl/
Hotmail zuigt echt 10x voor als mail te gebruiken, beter een bv @home mail adress nemen (als je @home hebt dan)
Wat een geweldige flame, applaus!SCIxX schreef op 12 oktober 2002 @ 13:06:
Hotmail zuigt echt 10x voor als mail te gebruiken, beter een bv @home mail adress nemen (als je @home hebt dan)
Maar vertel me eens eerst waarom jouw @home password niet valt op te slaan met een keylogger.
Wolf: Je kan de tijden dan toch nog wel nagaan?[Airwolf] schreef op 12 oktober 2002 @ 11:25:
Zelfs al zou hotmail een log bijhouden dan heb je er niks aan, want je zegt zelf al ik ben vergeten om op school uit te loggen. Dan zou er in dat log gewoon hetzelfde ip staan en is het dus niet te achterhalen wie nou werkelijk jou e-mails heb gelezen.
🌞🍃
Beest, dan weet je toch nogsteeds niet wie er op dat moment achter de pc heb gezeten
Filtert Hotmeel images standaard uit HTML-mails? Anders stuur je jezelf toch even een HTML-mailtje met daarin een included plaatje op je server, waarna je je serverlogs even bekijkt als je denkt dat het mailtje door iemand is gelezen. Eventueel nog een stukje PHP erbij dat je telefoon een SMS'je stuurt wanneer het plaatje wordt bekeken, en je bent helemaal 1337
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
Kijk, dat is nog eens een goed idee.intoxicated schreef op 12 oktober 2002 @ 14:14:
Filtert Hotmeel images standaard uit HTML-mails? Anders stuur je jezelf toch even een HTML-mailtje met daarin een included plaatje op je server, waarna je je serverlogs even bekijkt als je denkt dat het mailtje door iemand is gelezen. Eventueel nog een stukje PHP erbij dat je telefoon een SMS'je stuurt wanneer het plaatje wordt bekeken, en je bent helemaal 1337
op mijn computer zitten idd ook weleens andere mensen achter. Mijn wachtwoord komen ze toch niet achter en heb ook geen geheime vraag. Ik heb wel een key-logger op m'n pc geinstalleerd. Kan dus alles zien wat erop ingetikt wordt. ook wachtwoorden dus van iedereen 
m'n @home mail gebruik ik trouwens 'bijna' nooit...
m'n @home mail gebruik ik trouwens 'bijna' nooit...
Pagina: 1