Ik wil dat hij een demo played. Dus achter mekaar in game zonder zelf meespelen. Wie weet hier het commando voor? Iets van Run Demo leek mij (bij enkele andere spellen ook zo) maar dat werkte hier niet.
-
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 13:49 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]
Oke ik kan het idd eerst zelf gaan recorden en dan laten loopen. Het gaat om een demo in de winkel... is er niet alvast een demo gebakken in de download demo van ut2k3? Anders ga ik zo idd ff een half uurtje spelen, dat recorden en dan dat afdraaien in de winkel. Kan iemand die codes ff op een rijtje voor me zetten dan?
En als iemand dus weet of er standaard al een demo inzit gaat dat voor de oplossing van hierboven
En ghallow slari doewd
En als iemand dus weet of er standaard al een demo inzit gaat dat voor de oplossing van hierboven
En ghallow slari doewd
D'r zit geen demo record en playback in UT2003. Daar wordt nog aan gewerkt.
Die botmatches in de benchmarks zijn ook geen van te voren opgenomen demo's. Ze worden real-time gegenereerd. Check ook mijn post in [rml]Devil N in "-[ Het Unreal Tournament 2003 topic deel "[/rml] en een quote van Tim Sweeney himself:
Die botmatches in de benchmarks zijn ook geen van te voren opgenomen demo's. Ze worden real-time gegenereerd. Check ook mijn post in [rml]Devil N in "-[ Het Unreal Tournament 2003 topic deel "[/rml] en een quote van Tim Sweeney himself:
Basic demo recording is in the works (not up and running yet, but in the works). But we want to avoid getting too deep into adding demo recording features like this. It's a very hardcoded feature since it's based on saving out the network data stream, so compatibility tends to break between patches, and there isn't keyframe data so demos aren't nicely rewindable without playing back from the beginning.
Als je gewoon het spel in het menu laat staan, dan speelt ie na een tijdje automatisch een botmatch af. Althans, dat was zo in de beta build 927. Ik zal even kijken of dat nu nog zo is.Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 11:30:
Dus t is mission impossible.... hm... jammer... geen ut2k3 demo in de winkel
Kan je die loopen dan? En hoe_subzero_ schreef op 12 oktober 2002 @ 11:32:
dan laat je em toch gewoon de benchmark loopen :x
Okee, dat automatisch afspelen van een botmatch als je 'n tijdje niks doet in het menu, dat werkt niet meer.
Maar d'r is nog meer mogelijk, als je me even een paar minuutjes geeft...
Ik geef je zelfs een paar uurDevil N schreef op 12 oktober 2002 @ 11:35:
Okee, dat automatisch afspelen van een botmatch als je 'n tijdje niks doet in het menu, dat werkt niet meer.
Heu, een loopend batch-bestandje maken werkt dus ook niet. Dan start ie zo'n beetje iedere seconde UT2003 op, waardoor je dus tig instanties van UT2003 tegelijk aan hebt staan, en dat fuxx0red je systeem nogal op 
Weet iemand misschien hoe je een batch-bestand kunt laten wachten totdat een aangeroepen .exe afgesloten is?
Weet iemand misschien hoe je een batch-bestand kunt laten wachten totdat een aangeroepen .exe afgesloten is?
Ik heb 't al gevonden. Nu wacht ie netjes voordat ie UT2003 opnieuw opstart. Nu nog ff checken of de botmatches ook ophouden, en of ik de loop ook een beetje netjes afsluitbaar kan maken.
code:
1
2
3
4
| @echo off :loop start /w ut2003.exe goto loop |
Zoiets?
Ja zoiets, maar dan nog met de nodige parameters zodat meteen een botmatch wordt opgestart, en je moet ook de loop kunnen stoppen.Mr Magic schreef op 12 oktober 2002 @ 11:59:
code:
1 2 3 4 @echo off :loop start /w ut2003.exe goto loop
Zoiets?
OMG LOL, we zitten hier nu heel moeilijk te doen met loopende batch-bestandjes, terwijl het genoeg is om gewoon UT2003 één keer op te starten in een botmatch. Zodra een match dan afgelopen is, gaat ie gewoon door met de volgende match. Das nog een stuk simpeler
Okee, start UT2003 op deze manier op (via bijvoorbeeld Start->Run):
waarbij:
<mapnaam> is de naam van de map (bijvoorbeeld dm-antalus)
<numbots> is het aantal bots (bijvoorbeeld
<timelimit> is de tijdslimiet in minuten (bijvoorbeeld 2)
Om dus een botmatch te krijgen in DM-Gael te krijgen met 12 bots die 5 minuten duurt, start je UT2003 zo op:
Overigens kiest ie (als het goed is) na de eerste match een andere map, dus DM-Gael is in dit geval de map waarop de eerste botmatch wordt gespeeld. De volgende matches worden op andere maps gespeeld. De rest van de omstandigheden blijven hetzelfde (dus 12 bots en een timelimit van 5 minuten).
code:
1
| ut2003.exe <mapnaam>?spectatoronly=true?numbots=<numbots>?quickstart=true?timelimit=<timelimit> -exec=..\Benchmark\Stuff\botmatchexec.txt |
waarbij:
<mapnaam> is de naam van de map (bijvoorbeeld dm-antalus)
<numbots> is het aantal bots (bijvoorbeeld
<timelimit> is de tijdslimiet in minuten (bijvoorbeeld 2)
Om dus een botmatch te krijgen in DM-Gael te krijgen met 12 bots die 5 minuten duurt, start je UT2003 zo op:
code:
1
| ut2003.exe dm-gael?spectatoronly=true?numbots=12?quickstart=true?timelimit=5 -exec=..\Benchmark\Stuff\botmatchexec.txt |
Overigens kiest ie (als het goed is) na de eerste match een andere map, dus DM-Gael is in dit geval de map waarop de eerste botmatch wordt gespeeld. De volgende matches worden op andere maps gespeeld. De rest van de omstandigheden blijven hetzelfde (dus 12 bots en een timelimit van 5 minuten).
Ik zal nog even kijken of er een extra parameter is om de botskill te verhogen. Dan worden de matches namelijk wat interessanter
Pagina: 1