Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Window-vormen?

Pagina: 1
Acties:

• irongangster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07-2021
Hey,

Ik ga dan vanmiddag eindelijk m'n eerste window maken, met een decoupeerzaag, maar ik weet eigenlijk nog geen leuke vorm. Heeft iemand nog suggesties of tips?
Ik had begrepen dat het de eerste keer makkelijker was als je ronde hoeken nam omdat deze makkelijker zijn uit te zagen?

Tnx alvast

Verwijderd

irongangster schreef op 12 oktober 2002 @ 10:25:
Hey,

Ik ga dan vanmiddag eindelijk m'n eerste window maken, met een decoupeerzaag, maar ik weet eigenlijk nog geen leuke vorm. Heeft iemand nog suggesties of tips?
Ik had begrepen dat het de eerste keer makkelijker was als je ronde hoeken nam omdat deze makkelijker zijn uit te zagen?

Tnx alvast
Er was toen een heel topic over, Zal ff kijken of ik hem kan vinden...
Als ik hem gevonden heb, Edit ik dit bericht !

Kan het niet zo snel vinden... Enkele trefwoorden waar je op kan zoeken :
* Window
* Etsen
* Vormen

enz.

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 09:24
Tja, als iedereen dat zou gaan vragen zouden de servers verbranden van de load :+
Ik zie dat je hier niet zo vaak komt, wil je dus ff op het knoppie faq wijzen daarboven

Als antwoord op je vraag, tja, zoek is wat andere mods, maak een logo, doe iets :P

• irongangster
  • Laatst online: 31-07-2021
ik heb dus al gezocht maar ik vind die zoek machine enorm vaag( tenminste als ik keywords in typ vind ik altijd de verkeerde dingen)

BTW kan ik mijn bericht niet deleten?

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Deleten kan niet nee, helaas, dat kunnen alleen de modjes. Verder zou ik potlood en papier pakken en een leuke figuur tekenen en dat uitdecouperen, heb je a-one-of-a-kind deal. :)

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

die moet jezelf bedenken maar orginele die zie je haast niet meer
het gaat er om wat JIJ mooi vind en niet wat andere ervan vinden

offtopic:
Verf over? Smijt het tegen je kast, kijk wat er gebeurt, haal je boormachine erlangs en post je ervaringen hier.

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:06
* FragFrog sluit zich aan bij garnage

Met een dremel is in principe elke vorm mogelijk, zoek met bv google naar een onderwerp dat jou aanspreekt. Vind je een leuk plaatje, probeer dan de buitenste lijnen mooi op je kast te krijgen en dremelen maar! :)

enne, suc6!

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

kijk anders even op http://213.46.29.188/biohaz/ misschien zit daar wat bij

• FiXeL
  • Laatst online: 17-04 17:33
is dit misschien een idee? ;)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/u.haarsma/Casemod/st27.JPG

alleen wel met een andere figuur erop natuurlijk :+
je kunt hier mijn HOW-TO vinden met enkele handige tips :)

Mn 3D printer blogje..

Verwijderd

FXL jouw window blijft toch een van de fraaiste die ik hier heb langs zien komen!!
wat een paintjob man!!! :)

Verwijderd

logo is gewoon wat bedenken, op je kast kladden met potlood en uitzagen/dremelen.
maar bedenk wel dat je met een decoupeer geen korte bochten kunt maken. dus je zit al snel vast aan een rechthoek/circel en geen ingewikkelde dingen daar heb je toch echt een dremel voor nodig
Pagina: 1