Battlefield onthoudt instellingen niet

Pagina: 1
Acties:

• vleppyniles
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik heb hier een systeem van een vriend van mij.

Duron 1300
512 mb ram
western digi 40 gb
Geforce 2 mx400 64 mb ram

Als we battlefield willen gaan spelen en de instellingen willen veranderen dan onthoudt bf ze niet. Het spel schokt dus dacht ik kom, laten we soundquality lager zetten. Het geluid b.v. staat standaard op 44 KHz. Het maakt niet uit op welke instellingen je saved ze komen standaard terug op 44.

Nu heb ik al de nieuwste drivers van creative geprobeerd maar ook dan draait het spel nog schokkerig en het geluid kan ik niet aanpassen of veranderen want onthouden van de instellingen, ho maar1

Tevens heb ik geprobeerd om een versie van een andere computer te installeren. Eerst daar alle instellingen goed gezet. Geluid 22 Khz. video 640 * 480 etc. Eventjes over het netwerk gepompt en spelen maar op die Duron.

Nog steeds draaide het schokkerig. Kijk ik weer bij de instellingen zie ik dat het geluid weer op 44 Khz. staat.

Het handmatig veranderen van de sound.con file wilde ook niet helpen want ook dan springt hij gewoon weer terug.

Wie o wie kan mij helpen met die rare euvel?

Verwijderd

(start > uitvoeren(run) dan typ je dxdiag

dan ga je naar SOUND of GELUID

en zet je hardware acceleration op off
MAAR ik heb wel geluidslag daardoor dus da schiet ik en dan heb ik een paar miliseconde hoor je het pas
opzich nie zo erg maar toch wel in andere spellen dus dan zet ik hardware acceleration weer aan

Dit schreef ik dus in een andere topic maar het geld denk ik ook voor jou

als dat uit staat is 44 khz niet schokkig

Verwijderd

check ook ff of je config files niet read only zijn ;)

Verwijderd

ehh, die reply hier boven was dus van mij... snap er nix van :P