cursus/handleiding dream weaver MX

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 15:29
Ik ben iemand die pas aan het stoeien is met dreamweaver om een site op te zetten. maar ik wil iets meer verstand krijgen van het pakket dreamweaver en ben daarom op zoek gegaan naar een boek/cursus er over. Maar ik kom er zoveel tegen dat ik door de bomen het bos nie meer zie.

Heeft iemand ervaring met een goed boek of cusus en zo welke. want dan kan ik die gaan halen.

Teteringen

Verwijderd

Voor de echte beginner zijn de boeken van easy computing vaak geschikt. De iets gevordere kan goed met de boeken van SAMS beginnen.

• Arie26
Zou dit wat zijn, zit geloof ik ook een cd bij

Afbeeldingslocatie: http://image.nl.bol.com/BOOKCOVER/FC/9/0/4/3/0/9043006815.gif

Teteringen

Verwijderd

op sharereactor stond volgens mij een pdfje vandaag...

• Arie26
TH voor de zoek opdracht maar dat is in het engels, en ik ben blij al sik met moeite een film kan volgen in het engels ;( laat staan dat ik een engels boek ga lezen

Teteringen

• Arie26
ik heb het bovenstaande boek gehaald "dreamweaver voor dummies" misschien krijgen jullie nog wel een hele boel mooie site van mijn hand te zien :+

Teteringen

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

Arie26 schreef op 12 oktober 2002 @ 09:48:
Zou dit wat zijn, zit geloof ik ook een cd bij

[afbeelding]
dreamweaver mx voor diepvriesiq's... 8)7

it does the job...

tip: werk toch gewoon met notepad! :+

I used to be an atheist, until I realised I was god.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Mellon schreef op 13 oktober 2002 @ 10:49:
[...]

it does the job...

Ja.. over IQ gesproken :X

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• HunterPro
  • Niet online
[...]

it does the job...

Voor mensen die nog nooit met een bepaalde toepassing hebben gewerkt, en ook niet zo vlot zijn met PC's zijn de boeken uit de 'Voor Dummies'-serie perfect. Er zijn vrij weinig boeken die deze duidelijkheid en bruikbaarheid evenaren. En als je dan zo'n post doet vraag ik me toch echt af wat het doel is; vind je jezelf beter dat jij zo'n boek niet nodig hebt? Verhef je jezelf boven dit persoon en wil je dat er nog even intrappen? Of heb je het allemaal niet zo door dat er nog een wereld buiten jouzelf is en denk je bij jezelf van 'boeie, moet ie tegenkunnen'? Of is dit gewoon lomp posts scoren?

Verwijderd

[...]

it does the job...

Jaah Notepad!
Weet je wat ik nou zo vet vind van Notepad?
die macro's die zorgen dat je gemakkelijk css stylesheets kan toevoegen,
de sitemanagement, dat zorgt dat je links naar de diverse pagina's van je site kloppen,
de syntax colouring
en natuurlijk de instellingen van newlines (Unix, mac, of Dos style)

dus...

Verwijderd

Ik stel voor dat we hier maar niet over gaan discussiëren, het eindigt toch altijd maar in een flamewar tussen één groep users die zichzelf totaal belachelijk maakt, en een andere groep die met argumenten komt ;)
Verder was het topic toch al weer een beetje doodgebloed, dus kan het net zo goed op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.