Ben nu een paar dagen met fluxbox(0.1.12.r1) aan het spelen en in eerste opzicht bevalt het e wel, maar er is een ding waar ik een beetje de balen van heb en dat is dat bepaalde aplicaties zoals bv. openoffice, mozilla en xine er wel heel lang over doen voordat ze geopend/uitgevoerd worden. Met lang bedoel ik ook lang als ik bv openoffice calc opstart duurt het bijna 3 minuten voordat hij op de desktop verschijnt terwijl onder kde/gnome calc binnen 'no time' op het scherm staat te pronken.
Nu heb ik aan flux nog niet veel aangepast behalve de wallpaper en de menustructuur en qua systeem wat ik heb (zie sign) zal het toch een stuk sneller moeten gaan lijkt mij zo, maar ipv dat flux sneller is lijkt het alleen maar langzamer met bepaalde aplicaties.
In de logfiles zie ik niet iets bijzonders staan en processor is 0-2% in gebruik
Hebben anderen hier ook last van (gehad) en hoe is dat op te lossen?)
Nu heb ik aan flux nog niet veel aangepast behalve de wallpaper en de menustructuur en qua systeem wat ik heb (zie sign) zal het toch een stuk sneller moeten gaan lijkt mij zo, maar ipv dat flux sneller is lijkt het alleen maar langzamer met bepaalde aplicaties.
In de logfiles zie ik niet iets bijzonders staan en processor is 0-2% in gebruik
Hebben anderen hier ook last van (gehad) en hoe is dat op te lossen?)