Aangezien het niet echt inhoudelijk commentaar is op de posting, leek mij dit de juiste plek..
zie deze:
nieuws: Slechts 20% van Chinese computers virusvrij
'Slechts 20% van chinese computers virusvrij' kopt t.net
Als je het artikel goed leest zie je dat deze kop nergens op slaat, het artikel gaat over het feit dat ze mensen gevraagd hebben of ze het afgelopen jaar last hebben gehad van viri. 80% beantwoord die vraag met ja.
Er zit echt een levensgroot verschil tussen '80% van chinese computergebruikers heeft wel eens last van een virus gehad' en '20% van chinese computers virusvrij'.
Ja het is misschien wel erg kritisch gesteld.. gelukkig kan dat hier, toch?
//edit
de point van mijn verhaal: zo'n kop is veel te 'telegraaf' achtig.. dat niveau wil t.net niet naar toe toch?
zie deze:
nieuws: Slechts 20% van Chinese computers virusvrij
'Slechts 20% van chinese computers virusvrij' kopt t.net
Als je het artikel goed leest zie je dat deze kop nergens op slaat, het artikel gaat over het feit dat ze mensen gevraagd hebben of ze het afgelopen jaar last hebben gehad van viri. 80% beantwoord die vraag met ja.
Er zit echt een levensgroot verschil tussen '80% van chinese computergebruikers heeft wel eens last van een virus gehad' en '20% van chinese computers virusvrij'.
Ja het is misschien wel erg kritisch gesteld.. gelukkig kan dat hier, toch?
//edit
de point van mijn verhaal: zo'n kop is veel te 'telegraaf' achtig.. dat niveau wil t.net niet naar toe toch?