[BUG][usersearch] Oneindige paginageneratie

Pagina: 1
Acties:

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Topicstarter
Ik was nieuwschierig naar mijn eerste post op de FP en heb toen een search gedaan op mijn username+reakties. Het resultaat was zoals gewoonlijk een pagina met daarin alle topics waarin ik heb greageerd. Echter, rechtsonderin verschijnt er een nummer van de pagina's met daarin de topics beginnende bij 1, wanneer ik daarop klik verschijnt er een tweede pagina met nummer 2 enzovoorts enzovoorts. Het opvallende is dat je dit tot in het oneindige kunt doen totdat je een oneindig aantal pagina's krijgt met dezelfde resultaten. :?

Op dit tijdstip kan ik het niet beter verwoorden dus doe ik er maar een plaatje bij.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Sample_T_net.jpg

Zoals je ziet is pagina 15 geopend maar 16 staat ernaast. Zou ik 16 openen dan komt nummer 17 er ook bij, nummer 17 heeft dan dezelfde resultaten als nummer 16, 15, 14, 13, 12, etc. Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit en of dit een bekende bug is? Ik kon het namelijk niet zo snel terugvinden in TFF. :)

Edit:

TMF :? Maak daar maar TFF van. |:(

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Die bug is al bekend :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Topicstarter
Dat scheelt weer. :) Wat voor prioriteit heeft deze bug eigelijk? Dit omdat het wel heel erg raar overkomt. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

O ja, die had ik ook nog willen melden. |:(

Maar gelukkig al gebeurd. :)

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
TMF -->> TFF :)

HAI