Ik was nieuwschierig naar mijn eerste post op de FP en heb toen een search gedaan op mijn username+reakties. Het resultaat was zoals gewoonlijk een pagina met daarin alle topics waarin ik heb greageerd. Echter, rechtsonderin verschijnt er een nummer van de pagina's met daarin de topics beginnende bij 1, wanneer ik daarop klik verschijnt er een tweede pagina met nummer 2 enzovoorts enzovoorts. Het opvallende is dat je dit tot in het oneindige kunt doen totdat je een oneindig aantal pagina's krijgt met dezelfde resultaten. 
Op dit tijdstip kan ik het niet beter verwoorden dus doe ik er maar een plaatje bij.

Zoals je ziet is pagina 15 geopend maar 16 staat ernaast. Zou ik 16 openen dan komt nummer 17 er ook bij, nummer 17 heeft dan dezelfde resultaten als nummer 16, 15, 14, 13, 12, etc. Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit en of dit een bekende bug is? Ik kon het namelijk niet zo snel terugvinden in TFF.
Edit:
TMF
Maak daar maar TFF van.
Op dit tijdstip kan ik het niet beter verwoorden dus doe ik er maar een plaatje bij.

Zoals je ziet is pagina 15 geopend maar 16 staat ernaast. Zou ik 16 openen dan komt nummer 17 er ook bij, nummer 17 heeft dan dezelfde resultaten als nummer 16, 15, 14, 13, 12, etc. Kan iemand mij uitleggen hoe dat zit en of dit een bekende bug is? Ik kon het namelijk niet zo snel terugvinden in TFF.
Edit:
TMF