Toon posts:

[AUDIGY] Losse Audigy Drive waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik in de titel al heb geprobeerd aan te geven, waar kan men aan een Losse interne Audigy Drive komen? Ben hem al op www.soundblaster.com tegengekomen voor 129 pleuro (!)
Moet toch goedkoper kunnen??
Weet iemand misschien een adresje of heeft iemand misschien zo'n ding "over" en is bereid om voor een zacht prijsje te verkopen?

(Weet het, had ik ook op T.Net bij vraag en aanbod kunnen stellen, maar ik heb nou eenmaal meer hoop op de gebruikers van GoT)

Verwijderd

Audigy Player soundcard ?
www.mno-hardware.nl misschien ?
EURO 97,00

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

ik denk niet dat je goedkoper komt dan die 130 euro

anders was het goedkoper om een player met een drive te kopen dan een platinum..

one more thing...

Verwijderd

Topicstarter
@ dalen143 - Nee, niet de soundcard, de breakout box, ookwel de AudigyDrive IR genoemd. zowiezo is die site interresant om even te gaan kijken! :) (Overigens, 79,- pleuro @ Alternate :) )

@ DaMiKeY - Daar heb je op zich ook wel weer gelijk in, echter er is een mogelijkheid dat ik de kaart binnenkort voor een héél leuk prijsje kan krijgen, echter ik wil liever wel zo'n drive erbij gaan zetten vanwege het gemak.

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:23
zover ik weet verkopen ze die break out box niet los, mischien in amerika wel , maar in europa niet.

• 360Degreez
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-08 12:18

360Degreez

Typisch weer dit...

aarch, 8)7 ik heb hem een tijd geleden los voor €141,- gekocht! samen met afstandsbediening, ik had hem 3 dagen later in huis, maar die stokbroden hadden er geen driver cd bijgedaan met remotecenter enzo :X , kwaaie mail gestuurd, en de cd had ik ook zo in huis,

op de creative site kan je zelfs een zwart frontje voor de platinum drive krijgen :-)

Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
360Degreez schreef op 13 oktober 2002 @ 11:53:
aarch, 8)7 ik heb hem een tijd geleden los voor €141,- gekocht! samen met afstandsbediening, ik had hem 3 dagen later in huis, maar die stokbroden hadden er geen driver cd bijgedaan met remotecenter enzo :X , kwaaie mail gestuurd, en de cd had ik ook zo in huis,

op de creative site kan je zelfs een zwart frontje voor de platinum drive krijgen :-)
wil je ook met ons delen waar je m gekocht heb? ;)

Verwijderd

Je kan hem kopen in de online shop van creative: (moet dus wel een CC hebben)

http://nl.europe.creative.com/estore/category.asp?cate=14

Kost alleen wel €156 :o (€129 is de prijs excl. BTW)

Heb net de bulk versie van de audigy besteld, als ie daar ook op te gebruiken is bestel ik hem misschien wel een keer, alhoewel €156 wel belachelijk veel geld natuurlijk :(
Pagina: 1