De bemiddelaar en zijn werk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Nee, dit is geen klaag topic over de bemiddelaar. :P

Maar ik zag zo 2 topics van hem in MF staan (Herhaald verzoek voor bemiddel mails en Is de bemiddelaar er nog wel :? voor de luiwammessen onder ons :P), en nou vroeg ik mij af hoeveel tijd dat nou kost enzo. Hoeveel mail krijgt zo'n bemiddelaar nou per week, waar gaan ze doorgaans over (alleen slotjes of ook andere stuff), en hoe handelt hij ze af.

Doe je ook nog andere dingen buiten het afhandelen van klaag mails enzo? En dan heb ik het dus over GoT-activiteiten, wat ie daarbuiten doet moet ie zelf weten. :P

Dus TgF, zou je ons nieuwsgierige users eens een kijkje in jouw job-achter-de-schermen willen gunnen?? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:07

Arno

PF5A

* Arno denkt dat TgF meer mail ontvangt dan dat hij kan verwerken :Y)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
* BreadFan zat net te denken dat Traag wel weer als eerste zou reageren :D

Traag != Traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:07

Arno

PF5A

BreadFan schreef op 12 oktober 2002 @ 00:36:
* BreadFan zat net te denken dat Traag wel weer als eerste zou reageren :D

Traag != Traag
:Y) :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:21

Jaymz

Keep on moving !

Jaymz denkt dat er maar één reactie @ here hoort:

Die van TgF :)

Het antwoord zal ongeveer zo zijn:

Veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Laatst online: 06-10 09:50

MAZZA

Barbie is er weer!

Jaymz schreef op 12 oktober 2002 @ 02:07:
Jaymz denkt dat er maar één reactie @ here hoort:

Die van TgF :)

Het antwoord zal ongeveer zo zijn:

Veel :)
Spoiler :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
* BreadFan wacht nog op TgF :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel dus, het begint (denk ik) bij zo'n 20-30 mails per week en die kosten toch wel wat tijd om te behandelen, ik ben vrijdag druk begonnen (zoals beloofd) om de achterstand weg te werken en per mail ben je toch wel 20-30 minuten bezig (uitzoeken wat er gebeurd is, notes bekijken, draadjes lezen en dan in een aantal gevallen de modjes opsporen en om raad vragen).

Dus opzich wel een aardig taken pakket (dan laat ik de algemene crew zaken er nog buiten).

Maar goed, als je het bijhoud is het wel te behappen en nu zit ik met een lichte achterstand, dus dat is ff doorpezen. Als je dan geconfronteerd wordt met wat onduidelijke mails schiet dat allemaal niet op, vandaar mijn recente oproep voor duidelijke mails.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

TgF:

hier past één ding : _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Hulde :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Hmmm... 20-30 mails x 20-30 minuten = 400 tot 900 minuten per week. Sjiiiiit, da's veel tijd.

Hoeveel procent van de mails slaat ook daadwerkelijk ergens op? Krijg je veel mailtjes in de trant van "die k*t-mot heb me gebant, en unban me ff plzzzzzzzzzzzz!!"?

400 minuten, da's al bijna 7 uur in de week

Keep up the good work zou ik zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BreadFan schreef op 14 oktober 2002 @ 08:03:
Hmmm... 20-30 mails x 20-30 minuten = 400 tot 900 minuten per week. Sjiiiiit, da's veel tijd.

Hoeveel procent van de mails slaat ook daadwerkelijk ergens op? Krijg je veel mailtjes in de trant van "die k*t-mot heb me gebant, en unban me ff plzzzzzzzzzzzz!!"?

400 minuten, da's al bijna 7 uur in de week

Keep up the good work zou ik zeggen. :)

Goed he? :) en dat volledig belangeloos ten dienste van jullie, de gebruikers :P

Maar goed, er zitten ook rustigere weken bij hoor...

Inhoudelijk komen veel berichten inderdaad neer op: "Ik heb een ban/ow/now en daar ben ik het niet mee eens", maar de meeste mensen weten dat wel op een nette manier op te schrijven.

Er zitten best leuke en creatieve mails tussen (qua spelling, grammatica en inhoud volledig onbegrijpelijk), ik heb ooit zitten denken om af en toe dergelijke mails met de rest te delen, een soort van annekdotes draadje, maar om een ieder zijn privacy te borgen heb ik daar maar vanaf gezien.

Wil je de mails toch kunnen lezen, dan moet je maar solliciteren naar vakantie-bemiddelaar :)

Maar ik doe het graag voor jullie hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 12:12:
Wil je de mails toch kunnen lezen, dan moet je maar solliciteren naar vakantie-bemiddelaar :)
Alsof iemand na jouw verhaal van 900 minuten per week nog wil solliciteren :D. Lijkt me niet echt fijn werk, maar datzelfde zeg ik over het modschap, dus wat is mijn mening eigenlijk waard :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compubiter schreef op 14 oktober 2002 @ 12:43:
[...]
Alsof iemand na jouw verhaal van 900 minuten per week nog wil solliciteren :D. Lijkt me niet echt fijn werk, maar datzelfde zeg ik over het modschap, dus wat is mijn mening eigenlijk waard :P.

Hmmz, dat was dus eigenlijk slecht PR werk van me ;) mischien moet ik het nog over de voordelen hebben? Macht, status enzo? en uiteraard toegang tot alle leuke fora :P

Ook jouw mening telt en aan de andere kant: we hebben elkaar allemaal nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Krijg je altijd antwoord als je een verzoek tot bemiddeling hebt ingediend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

nee, zie die mededeling wanneer je geen antwoord krijgt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op 15 oktober 2002 @ 12:30:
nee, zie die mededeling wanneer je geen antwoord krijgt.

bingo! ;)
Pagina: 1