TV out kabel voor een Asus V8420

Pagina: 1
Acties:

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 18:11
Ik heb laatst bij Norrod in Groningen in de opruiming een Asus V8420 128 De Luxe gekocht. Hij was beregoedkoop (125 neurootjes) maar er zaten geen kabels en software bij. Die gast de me het ding verkocht zei "ach die kabeljes haal je bij iedere electronicaboer zo op" ik op zoek dus. Tot zover: 10 zaken gehad, maar geen kabeltje, want het is van Asus natuurlijk net weer anders als een gewone svideo o.i.d. Waar kan ik em bestellen en wat zou ie ongeveer kosten? Zonder tvout is mijn divx collectie ineens veel minder waardevol.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Kijk eens op http://www.electronicaonline.nl/
daar staan wel heel veel kabels bij, zit vast eentje voor jou bij. :)

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Achterop die asus v8420 deluxe zit een connector die iets weg heeft van PS2 of S-Video. Hier sluit je normaal een kastje op aan waar je Video-in en -uit aansluitingen hebt voor zowel Composite als S-video. Ik vraag me idd af of hier een "standaard" kabeltje voor is.
Waarschijnlijk moet je bij Asus zelf zijn.

De stereo 3d glasses zul je nooit missen, en verder zat er wel wat leuke software bij, zoals bijvoorbeeld een digitale videorecorder en 2 games.

Niet zo netjes van Norrod overigens.

• MacDokie
nou de kaart was heel goedkoop en dat was de voorwaarde maar iid niet netjes dat ze zo zeiden dat je die kabels overal kan krijgen.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Verwijderd

Ik geef je weinig kans hoor. Ik heb exact dezelfde kaart met dus zo'n kastje erbij. Het is idd een soort SVHS-din achtig iets.

En zelfs al zou je zo'n plug/kabel kunnen krijgen, dan weet je nog niet hoe je de composiet o.i.d. moet aansluiten...

• MacDokie
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 01:49:
Ik geef je weinig kans hoor. Ik heb exact dezelfde kaart met dus zo'n kastje erbij. Het is idd een soort SVHS-din achtig iets.

En zelfs al zou je zo'n plug/kabel kunnen krijgen, dan weet je nog niet hoe je de composiet o.i.d. moet aansluiten...
woei maak me blij

Pagina: 1