"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Kijk eens op http://www.electronicaonline.nl/
daar staan wel heel veel kabels bij, zit vast eentje voor jou bij.
daar staan wel heel veel kabels bij, zit vast eentje voor jou bij.
Achterop die asus v8420 deluxe zit een connector die iets weg heeft van PS2 of S-Video. Hier sluit je normaal een kastje op aan waar je Video-in en -uit aansluitingen hebt voor zowel Composite als S-video. Ik vraag me idd af of hier een "standaard" kabeltje voor is.
Waarschijnlijk moet je bij Asus zelf zijn.
De stereo 3d glasses zul je nooit missen, en verder zat er wel wat leuke software bij, zoals bijvoorbeeld een digitale videorecorder en 2 games.
Niet zo netjes van Norrod overigens.
Waarschijnlijk moet je bij Asus zelf zijn.
De stereo 3d glasses zul je nooit missen, en verder zat er wel wat leuke software bij, zoals bijvoorbeeld een digitale videorecorder en 2 games.
Niet zo netjes van Norrod overigens.
nou de kaart was heel goedkoop en dat was de voorwaarde maar iid niet netjes dat ze zo zeiden dat je die kabels overal kan krijgen.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
Ik geef je weinig kans hoor. Ik heb exact dezelfde kaart met dus zo'n kastje erbij. Het is idd een soort SVHS-din achtig iets.
En zelfs al zou je zo'n plug/kabel kunnen krijgen, dan weet je nog niet hoe je de composiet o.i.d. moet aansluiten...
En zelfs al zou je zo'n plug/kabel kunnen krijgen, dan weet je nog niet hoe je de composiet o.i.d. moet aansluiten...
woei maak me blijVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 01:49:
Ik geef je weinig kans hoor. Ik heb exact dezelfde kaart met dus zo'n kastje erbij. Het is idd een soort SVHS-din achtig iets.
Pagina: 1