ik heb een geforce kaart gekocht en in m'n pc gezet, zodra ik m'n pc aan zet blijft de monitor uit. ik heb maar 1 AGP slot, ben op verschillende site's geweest om te kijken of die support kunnen leveren. helaas nog geen verbetering. het moederbord dat ik gebruik is een soyo sy-5ema+ het AGP slot is nooit eerder gebruikt.
Start een keer op zonder een videokaart zodat het bios de info vergeet en escd update (ff door laten starten dus).Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 00:21:
ik heb een geforce kaart gekocht en in m'n pc gezet, zodra ik m'n pc aan zet blijft de monitor uit. ik heb maar 1 AGP slot, ben op verschillende site's geweest om te kijken of die support kunnen leveren. helaas nog geen verbetering. het moederbord dat ik gebruik is een soyo sy-5ema+ het AGP slot is nooit eerder gebruikt.
Dan proberen met videokaart.
Evt. in bios zoeken naar optie voor agp videokaart.
Ik had ongeveer hetzelfde probleem toen ik mijn pci kaart upgrade naar een gf2mx400
Verwijderd
Hoor je toevallig ook de bekende piepjes combinatie lang-kort-kort-kort zodra je de PC aanzet? Dat houdt namelijk in dat de grafische kaart niet goed is. Anders kan het natuurlijk ook aan je monitor liggen!
Druk je wel hard genoeg op de kaart??? Een maagdelijk AGP slot is namelijk heel moeilijk binnen te dringen
Zit ie er niet ver geneog in, dan krijg je idd geen beeld (ook gehad).
Tip: houd je hand achter je Mobo als je drukt, kun je je mobo ook niet stuk drukken
Tip: houd je hand achter je Mobo als je drukt, kun je je mobo ook niet stuk drukken
Dit topic is gesloten.
![]()