Beste mensen!
Graag wil ik weten wat een goede laptop is voor de prijs van ongeveer 2000Euro. Ik heb zelf de volgende laptops op het oog
1) Asus L3800S P4 2,0Ghz 40GB 256MB 15"SXGA TFT DVD/CDRW 1909Euro
2) Microstar P4 2.4 Ghz 40 GB 512MB 15"TFT DVD/CDRW 1999Euro
Opmerkingen:
-- Asus heeft 32MB videokaart en Microstar 64MB (beide videokaartjes zijn van hetzelfde merk)
--Die Microstar heb ik bij de Media Markt gezien
Mijn eisen:
1. hij moet snel zijn om zware programma's te kunnen draaien
2. mijn laptop is niet bedoeld om mee te gamen
3. 15" scherm
Wie weet een betere (snellere) laptop voor mij? Is Microstar in het algemeen wel een goed merk? Die Asus werd laatst bij computertotaal getest en het scheen toen een goede laptop te zijn. Maar is hij dan wel de moeite waard om hem te halen in plaats van de Microstar? Helaas kan ik de Technische Specificatie van beide laptops niet aan jullie tonen. Ik hoop dat jullie mij hiermee kan helpen.
Met vriendelijke groeten,
Ken
Graag wil ik weten wat een goede laptop is voor de prijs van ongeveer 2000Euro. Ik heb zelf de volgende laptops op het oog
1) Asus L3800S P4 2,0Ghz 40GB 256MB 15"SXGA TFT DVD/CDRW 1909Euro
2) Microstar P4 2.4 Ghz 40 GB 512MB 15"TFT DVD/CDRW 1999Euro
Opmerkingen:
-- Asus heeft 32MB videokaart en Microstar 64MB (beide videokaartjes zijn van hetzelfde merk)
--Die Microstar heb ik bij de Media Markt gezien
Mijn eisen:
1. hij moet snel zijn om zware programma's te kunnen draaien
2. mijn laptop is niet bedoeld om mee te gamen
3. 15" scherm
Wie weet een betere (snellere) laptop voor mij? Is Microstar in het algemeen wel een goed merk? Die Asus werd laatst bij computertotaal getest en het scheen toen een goede laptop te zijn. Maar is hij dan wel de moeite waard om hem te halen in plaats van de Microstar? Helaas kan ik de Technische Specificatie van beide laptops niet aan jullie tonen. Ik hoop dat jullie mij hiermee kan helpen.
Met vriendelijke groeten,
Ken