Tweakers bedankt, nu heb ik dus ook ontdekt dat McAfee met Freecell voor problemen zorgt. Alles werkte perfect, McAfee gedeinstalleerd en ge herinstalleerd omdat ik de opstartdiskettefunctie wou toevoegen. Nu werkt Freecell niet meer. Is er al een oplossing? Heb niks kunnen vinden tot nu toe en aangezien de familie hier op pc-les zit en daarom graag wil Freecellen, maar ik voor de veiligheid McAfee aan wil houden.. hellup?
Verwijderd
Waarom werkt Freecell niet meer dan? Welke foutmelding krijg je?
En welk OS draai je? Zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
En welk OS draai je? Zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
Hoi 
Omdat je topic niet voldoet aan FAQ Forumgedrag -> Topicstart en Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 gaat het op slot.
Als je met de search/google geen oplossing voor je probleem kunt vinden kun je een duidelijk topic openen. Plaats dat in het goede forum, en hou je aan de policy die in dat forum geldt.
Omdat je topic niet voldoet aan FAQ Forumgedrag -> Topicstart en Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 gaat het op slot.
Als je met de search/google geen oplossing voor je probleem kunt vinden kun je een duidelijk topic openen. Plaats dat in het goede forum, en hou je aan de policy die in dat forum geldt.
Dit topic is gesloten.
![]()