snellere slot a athlon geinstalleerd, systeem slomer

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• clotug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08-2014
Leute,

Heb net mijn athlon 500 vervangen door een 850. Mijn oude bios herkent em als 800 en heb dus daarom mijn bios geflasht. Ik heb dat ongeveer 10x gedaan met 10 verschillende versies. Bij sommige kon ie de hd niet vinden en als ie em wel kon vinden gaf ie een leesfout. Als ie wel kon booten en ook de juiste snelheid aangaf was mijn xp systeem super traag. Wat doe ik verkeerd?

Nu ligt de 850 weer naast de kast..:(

bvD!

Clotug

Visit my site: www.wxphotography.nl - specs

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Kan het moederbord het zo zo wel aan :?

Welk moederbord heb je?

Verwijderd

Ik krijg het vermoeden dat je je CPU hebt vervangen hebt voor een Slot-A Thunderbird, veel Slot-A moederborden hebben hier problemen mee gehad, vooral de VIA KX133 chipset.
Van bepaalde mobo's is er een nieuwe revisie verschenen die wel support hadden voor de Thunderbird(Asus K7V-->Asus K7V-T)

Je kunt zien of je een Thunderbird hebt door te kijken of de CPU benaming op de CPU met een A of K7 begint, in het geval van een A is het een Thunderbird

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik denk idd dat TweakGuy wel eens gelijk zou kunnen hebben, of de CPU is gewoon beschadigd.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:29
waarom zou je em in de kast leggen nu :? Je kon em toch wel zonder problemen op 800 Mhz draaien? Dan doe je dat toch gewoon :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Ik mis heel wat in je post, zie Voor alle "M'n PC doet het niet" topics! Op deze manier kunnen we je niet doelgericht helpen en schiet 't niet op.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.