Toon posts:

[ATI-draad]volgens mij troll is en flamerig aangevuld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=619945
En nu komt ATI met een nieuwe kaart, als ze de GF 4200/4400 er niet uitlopen, qua performance, dan is de missie van ATI mislukt, want ze zijn dan niet in staat om met een aantal maanden meer research een kaart, die al enkele maanden te koop is, er uit te lopen.
Pure onzin, gewoon het zwartmaken van ATI en het de hemel inprijzen van zijn geliefde NVidia. Vermoedelijk iemand die het nieuws niet al te goed volgt.
Daarnaast zijn de drivers van ATI erg brak ivm de drivers van Nvidia.
Onwaar om te beginnen, reeds anderhalf jaar achterhaald. Nog weer eventjes heel duidelijk dat meneer niet van ATI houdt.
maar om nu een troll te geven als ik zeg dat de drivers van ATI brak zijn ivg met die van Nvidia, dan ben je of zo'n diehard ATI kijker die alles van ATI goed vindt of heb je een bord voor je kop.
Volgens mij is dat toch wel een echte flame. Hij vindt van zichzelf weliswaar niet dat ie trollt, maar het is allemaal wel trollerig, bovendien slecht onderbouwd en niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Vooral dit stukje doet het hem:
ATI fans zitten best, maar om nu een troll te geven als ik zeg dat de drivers van ATI brak zijn ivg met die van Nvidia, dan ben je of zo'n diehard ATI kijker die alles van ATI goed vindt of heb je een bord voor je kop.
Dat is een flame, de rest van die post berust op halve waarheden en wankele stellingen.
Van mij krijgt hij iig een minpuntje maar nog geen flamebait, dat komt wel als de reaktie bijna op 0 staat.

Edit:

Is het tegenwoordig nieuw dat overbodige reakties op -1 gezet worden. :?
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=619923
Gewoon een nulletje verbodig dacht ik zo.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Er zijn nu eenmaal mensen die wat kortzichtig zijn en gewoon de feiten niet onder ogen willen zien. Ik blijf er persoonlijk bij dat je beter wat frames per seconde inleverd en daarvoor betere beeldkwaliteit voor terug krijgt. Nvidia kaarten zijn leuk maar de extra frames komen door het aanpassen van de kwaliteit van je beeld. Zelf is het heel erg duidelijk te zien op mijn asus 7100 (geforce 2 mx). Met de drivers van asus 29.80 heb ik scherp beeld, zodra de 40.xx versie van nvidia erop gaan veranderd me beeld in mix van fletse kleuren en niet scherpe lijnen . Op mijn iiyama 901ST is dus heel erg duidelijk te zien waar nvidia zijn snelheid mee haald. Heel toevallig heb ik een radeon 8500 van me buurman morgen lenen, om te kijken wat nu daad werkelijk zou zijn tussen zijn ATI en mijn Nvidia en Ik kan jullie zeggen: die is erg groot. Nu is dit natuurlijk niet helemaal objectief omdat de geforce 2 serie al niet bekend stond om haar beeldkwaliteit, maar als je het grote verschil zou zien, dan ga je toch wel twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

bazs2000 schreef op 11 oktober 2002 @ 22:56:
[...]

Edit:

Is het tegenwoordig nieuw dat overbodige reakties op -1 gezet worden. :?
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=619923
Gewoon een nulletje verbodig dacht ik zo.
Dat is iets waar ik me vreselijk aan erger. Je moet gewoon echt iets behoorlijk fouts doen om op -1 te komen. De rest hoort daar gewoon niet. En je ziet het inderdaad de laatste tijd nogal vaak dat gewone overbodige reacties of offtopics op -1 belanden. Het omhoog zetten van deze reacties is IMO belangrijk, omdat het aanstekelijk werkt voor mensen die minder serieus modden. Bovendien wekt het ergernis bij de mensen die reageren.

[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 12-10-2002 01:05 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Plus dat het niet echt lekker overkomt op diegene die de post gemaakt heeft, natuurlijk schiet een overbodige reply niet op maar als deze met een -1 beloond wordt dan word je daar helemaal niet vrolijk van.

En wat betreft het voorbeeld naar de minder serieuze modders, ziet fout doen, doet fout doen. Daarom word het tijd om weer een modcursus te geven op de FP, dan heben de meeste mensen weer het idee hoe het moet en dan zal het weer een tijdje goed gaan. Geef de mensen af en toe een voorbeeld en een heldere uitleg, dit werkt beter dan dat je niets doet wat je weet bij voorbaat al dat niet iedereen een FAQ leest. Een halfjaarse cursus bereikt veel meer mensen dan een FAQ omdat zo'n cursus sneller gelezen wordt. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Miki schreef op 11 oktober 2002 @ 23:16:
Er zijn nu eenmaal mensen die wat kortzichtig zijn en gewoon de feiten niet onder ogen willen zien. Ik blijf er persoonlijk bij dat je beter wat frames per seconde inleverd en daarvoor betere beeldkwaliteit voor terug krijgt. Nvidia kaarten zijn leuk maar de extra frames komen door het aanpassen van de kwaliteit van je beeld. Zelf is het heel erg duidelijk te zien op mijn asus 7100 (geforce 2 mx). Met de drivers van asus 29.80 heb ik scherp beeld, zodra de 40.xx versie van nvidia erop gaan veranderd me beeld in mix van fletse kleuren en niet scherpe lijnen . Op mijn iiyama 901ST is dus heel erg duidelijk te zien waar nvidia zijn snelheid mee haald. Heel toevallig heb ik een radeon 8500 van me buurman morgen lenen, om te kijken wat nu daad werkelijk zou zijn tussen zijn ATI en mijn Nvidia en Ik kan jullie zeggen: die is erg groot. Nu is dit natuurlijk niet helemaal objectief omdat de geforce 2 serie al niet bekend stond om haar beeldkwaliteit, maar als je het grote verschil zou zien, dan ga je toch wel twijfelen.
1. Wat heeft dit met het verkeerd modereren van de genoemde reactie te maken?
2. De 40.xx series zijn voor GF2 bezitters niet meer interessant gezien voor deze kaarten al "golden reference" drivers bestaan en de 40.xx serie voor GF3/4 is bedoel.
3: Wat bedoel je nou met deze zin:
morgen lenen, om te kijken wat nu daad werkelijk zou zijn tussen zijn ATI en mijn Nvidia en Ik kan jullie zeggen: die is erg groot.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Jimmy Pop schreef op 12 oktober 2002 @ 11:34:
[...]

1. Wat heeft dit met het verkeerd modereren van de genoemde reactie te maken?
2. De 40.xx series zijn voor GF2 bezitters niet meer interessant gezien voor deze kaarten al "golden reference" drivers bestaan en de 40.xx serie voor GF3/4 is bedoel.
3: Wat bedoel je nou met deze zin:

[...]
1. Uh..lees je ook de rest van topicposter? hij post ook zijn bevindingen of niet soms? Zie mijn tweedepunt maar, die ik dus aanvul met mijn ervaring
2. Niet interesant misschien, maar in DE FLAME word gezegd DAT DE ATI drivers brak zijn, ik vind dus dat juist nvidia drivers brak zijn omdat die dus in beeldkwaliteit achteruit bij een steeds oplopende versie.
3. Morgen = mogen, dat had je zelf ook wel kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels staat het staaltje troll met flame op +1:inzichtvol, er moet eventjes wat gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geregeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die er even een multimod op kan gooien? Nu kan het nog, en hij staat weer op 1, daar waar hij niet hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:09

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 17:03:
Iemand die er even een multimod op kan gooien? Nu kan het nog, en hij staat weer op 1, daar waar hij niet hoort.
aad, ingeval je het over http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=619945
hebt.
Ik vind dat geen flame of troll, BigFast ventileert zijn mening weliswaar straf&ongezouten maar geeft aan dat het zijn mening en ervaring is. Persoonlijk vind ik het eerder een informatieve post.

Btw: de reactie is toch al dermate oud dat er slecht heel weinig te modden valt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1