AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Verwijderd
Geweldig verhaal en goede gameplay, vooral de sfeer die in het spel hangt is erg goed gedaan.
Verwijderd
best wel vet voor beginners
Verwijderd
The Matrix nu pas voor het eerst gezien?AvK schreef op 11 oktober 2002 @ 22:30:
Ik had namelijk The Matrix op TV gezien (deze film had ik nog nooit gezien) en zag toen allemaal bekende beelden voorbij komen. Oa uit 3Dmark2001 en uit Max Payne.
Ik vind Max Payne ook echt een topgame. Heb zelfs de legale versie
Komt er eigenlijk wel een Max Payne 2? Heb er eigenlijk nog nooit iets over gehoord.
En ze waren toch ook bezig met een Matrix game? Ook nooit meer iets over gehoord. Zag toevallig die gast van Shiny er nog over praten op de Matrix DVD die ik laatst gekocht heb.
thx okyah
[ Voor 0% gewijzigd door k7of9 op 11-10-2002 23:00 . Reden: vreselijke typo ;) ]
Althans tot nu toe.
droegenk7of9 schreef op 11 oktober 2002 @ 22:46:
Max Payne is gewoon eentje die tot klassiekers gerekend mag worden. Heb me toen ik het spel kreeg zowat een aantal dagen opgesloten en het uitgespeeld. Er hangt gewoon een ontzettend goede sfeer in het spel. Alleen de "droom" scenes vond ik wat minder, maar ze draagden wel bij aan het verhaal.
.
snieterg, hoor
maarja, ik had em een bit te snel uitgespeeld ( uur of 8 ofzo gedurend 2 dagen ofzo ) en toen had ik geen zin om em nogges uit te spelen, maar dan met tijdslimiet ofzo
maar hij was koel
maar die droom was idd nep en t was ook vervelend toen je iets van 10 verdiepingen naar beneden moest in die parkeergarage
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
kZallis ff zoeken hoe en wat about Max Payne 2, dat spel verdient het gewoon op gekocht te worden
Allereerst de homepage van Max Payne.
En snel wat gezocht
E3 2002
PCgameworld.com
is gewoon tomb raider maar dan zonder klimmen
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
ehm t is toch wel iets anders, hoorTampie2000 schreef op 11 oktober 2002 @ 22:53:
ik heb alleen het eerste level gespeeld, daarna weer weggegooid
is gewoon tomb raider maar dan zonder klimmen
en de bullettime is gewoon iets geweldigs
je kan zo koel zijn, dat is echt leip
zo een kamer binnen jumpen in slowmo en een gast neer schieten met een shotgun, achter een bureau rollen, reloaden weer in traagmodus wegspringen en een andere gast neerhalen
Alone at last
Just nostalgia and I
liep ie daar goed op?Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:54:
geweldig spel. toentertijd (een jaar geleden, go figuremaar goed) op een PIII450 met geforce 2 mx
. Leuk, zelfs nog verrekte goed speelbaar. Maar ik kan dus niet wachten om het eens over te doen op mijn nieuwe sys, dat snap je. En die dual ingram, man....!!! weiw!
vriend vn me had een celeron op 550 en een g2mx, maar dat liep lichtelijk stinkend, maarja, t liep idd wel en hij heeft t oook uitgespeeld (nja, das maar een paar uur, dus ook neit lastig
Alone at last
Just nostalgia and I
Als je alle detail hoog zet, en res. is ie super...
Zeker hét spel ven 2001(2002:S)
Ik ben toch malle pietje niet!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Verwijderd
Zeker, heel zeker. In 800x600x32, en dan had je dat vrij uitgebreide optie menu en daar zat ik een beetje tussen medium en high te hooveren... afijn er zit ook wel een verschil tussen een celeron en piii, op gebied van tech in ieder geval.Okyah schreef op 11 oktober 2002 @ 22:56:
[...]
liep ie daar goed op?
vriend vn me had een celeron op 550 en een g2mx, maar dat liep lichtelijk stinkend, maarja, t liep idd wel en hij heeft t oook uitgespeeld (nja, das maar een paar uur, dus ook neit lastig)
idd, wel verschillend, maar tch ok wel vergelijkbaarVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 00:44:
[...]
Zeker, heel zeker. In 800x600x32, en dan had je dat vrij uitgebreide optie menu en daar zat ik een beetje tussen medium en high te hooveren... afijn er zit ook wel een verschil tussen een celeron en piii, op gebied van tech in ieder geval.
maar een andere vriend van me had t op een athlon tb 900 en een geforce 2gts en dat liep ook neit echt super @1024
butyes
leuk spel ieg
Alone at last
Just nostalgia and I
Ik kan ook wel begrijpen waarom ze geen MP erin hebben gebouwd, het zou opzich gewoon de release nog verder uitstellen en hoe zou je MP dan moeten inbouwen? Want dan moet je wel oplossingen gebruikne voor bullet-time, etc.
Ik hoop iig dat Max Payne 2 uitkomt, en dat die een wat langer verhaal heeft. MP hoeft voor mij niet persé.
En, owhjah, nu iedereen z'n specs gaat geven over op welke comp hij het heeft uitgespeeld, hier is mijnes:
P3 450 MHZ
192 SDRAM
GeForce 2 MX
En met die specs kon ik het op 800x600x16, met alle quality settings op medium, spelen. En het liep goed, en GVD, wat zag het er gelikt uit!
This post was created by millions of tiny cows jumping around on my keyboard.
Beste SP van 2001 jah...
De beste SP van 2002 vind ik MoHAA en GTA3 een beetje... de beste MP is voor mij zowieso mohaa
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Er zitten enkele pareltjes tussen, vooral kung-fu mod was leuk, en dodge this zijn zeker de moeite waard
Verwijderd
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
eerste level gespeeld en gelijk alweer geen zin meer erin
na 1 x heb ik het wel al gezien
Verwijderd
zitten niet in de meeste pc spellen...schiet schiet???robertos schreef op 12 oktober 2002 @ 12:52:
mwa... kvon er niet veel aan, het is continu schiet schiet schiet. Maar die bullet time is inderdaad heel lekker.
Verwijderd
Ah hier zie!!!Ivion schreef op 12 oktober 2002 @ 10:27:
Ah, Max Payne.....zo'n goed spel dat 2 dingen mistte, waarvan 1 de dingen is dat de meeste spellen zo lang speelbaar maakt; MultiPlayer. En dat andere was een wat langer verhaal....ging veels te snel voorbij.
Ik kan ook wel begrijpen waarom ze geen MP erin hebben gebouwd, het zou opzich gewoon de release nog verder uitstellen en hoe zou je MP dan moeten inbouwen? Want dan moet je wel oplossingen gebruikne voor bullet-time, etc.
Ik hoop iig dat Max Payne 2 uitkomt, en dat die een wat langer verhaal heeft. MP hoeft voor mij niet persé.
En, owhjah, nu iedereen z'n specs gaat geven over op welke comp hij het heeft uitgespeeld, hier is mijnes:
P3 450 MHZ
192 SDRAM
GeForce 2 MX
En met die specs kon ik het op 800x600x16, met alle quality settings op medium, spelen. En het liep goed, en GVD, wat zag het er gelikt uit!
Trouwens, Ivion, je had 32 bit ook nog wel gekund hoor
Maar kijk, met die nieuwe 3d spellen is het toch vaak zo dat het meest van de videokaart afhangt, zeker bij hw tl. Nu wil het geval dat je als je een 2mx op 800x600 laat lopen, je het grootste zwaktepunt van deze kaart t.o.v. een 2gts (subliem lage framerates in 1024x768x32 en hoger) elimineert. Voorts is het dus mogelijk gebleken dat ik met acceptabel detail op 800x600x32 kon spelen, alleen miste ik wel wat van het geheel natuurlijk, dat begrijp je. En die ondergrondse parking, dat was ook niet echt soepeltjes, als je me vat
Verwijderd
Op een gegeven moment moest je een blokje voor een camper(?) ofzo wegschieten, zodat dat ding tegen een brug aan zou knallen, dat je er overheen kon.
Nu zat daarvoor kippengaas, zodat je daar niet gewoon naartoe kon lopen. Maar als je detail te laag stond, was dat kippengaas 1 grote grijze brij!
Dan kon je dus helemaal niet zien waar je op moest schieten
Verwijderd
Verwijderd
Ondanks de bullettimeVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 20:00:
Het spel heeft een goed verhaal , sfeer en vette actie stukken. Bullet time is natuurlijk uber, maar ik zou het ook al een vet spel hebben gevonden zonder bullettime. De levels boden ook veel afwisseling, alleen jammer dat je het zo snel uitspeeld
Euhm niet?Hacku schreef op 12 oktober 2002 @ 20:57:
Wanneer komt 2?
Volgens mij stond er geen vervolg gepland. En de ontwikkelstudio van Max Payne is ,nadat ze het spel uitgebracht, hebben over de kop gegaan.
- specs - audioscrobbler -
Zou hem zo opnieuw installeren en dan eens spelen met Geforce 4
Volgens mij is Max Payne echt zo'n spel wat alleen cool is als je het op een hoge resulutie kan draaien, het is zo mooi.
Actie, actie en nog eens actie.
Verhaal is matig en de singleplayer is ook veel te kort maar goed denk dat ik hem toch eens ga kopen als hij de budget bak ligt
mwa ik hou niet zo van pure actie, maar als je dat wel doet snap ik dat je het een heel leuk spel vond. Over smaak valt immers niet te twistenVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 13:20:
[...]
zitten niet in de meeste pc spellen...schiet schiet???
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Moet het maar weer eens spelen, vooral als ze Bløf weer eens te hard draaien!!
Mooi toch, echte John Woo styleVerwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 18:34:
Ahhhhhhhhh... Max Payne. Max Payne is gewoon schieten tot kunst verheffen d.m.v. de bullittime. Erg goed
Wordt ook nog naar gerefereerd zelfs: als je zo'n junk meeneemt om het wachtwoord te zeggen bij een deur, dan is het wachtwoord John Woo
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ok, me2!Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 23:21:
sterker nog, ik ga hem nu weer installeren!
" " 2002: Mafia
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Het spel speelt heerlijk weg, nooit echt al te moeilijke stukjes ofzo die je 1000 keer opnieuw moet doen. Na half-life een van de beste single player games die ik gespeelt heb.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
maar het had imo ook niet veel langer gemoeten
was het denk ik saai geworden
en ja ik wil m ook nog s uitspelen op mn xp1800+ met geforce4 ipv amd k7 550 met geforce1 waar ik m toen op speelde
Verwijderd
Nee, de bullettime is echt super vet, maar zonder was het ook al een mooie tps geweest. Ik heb grote stukken dan ook gewoon zonder bullet time gespeeld.
Mja, over smaak valt niet te twisten
gewoonweg de beste !
Verwijderd
bullettime is vet!
heb 3 keer max payne uitgespeeld. alleen jammer dat er geen vervolg op komt.
Verwijderd
Verwijderd
overal waar je kwam wat toch wel publieke plaatsen waren zoals hotels, garages enzo
nergens een burger te bekennen, alleen maar nmys
Tijdens het spel woedt dan ook een van de zwaarste sneeuwstormen ooit in NY.Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 19:34:
wat ik ook wel raar vond
overal waar je kwam wat toch wel publieke plaatsen waren zoals hotels, garages enzo
nergens een burger te bekennen, alleen maar nmys
Geen wonder dat er geen kip buiten loopt.......
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
De opvolger van misschien wel de beste actiegame van het jaar is vertraagd door consoleversies. De mannen van Remedy hebben het zo druk met Max Payne voor de Xbox en PS2 dat Max Payne 2 verder in de toekomst is geschoven.
Verwijderd
ok en binnen dan?AvK schreef op 13 oktober 2002 @ 19:45:
[...]
Tijdens het spel woedt dan ook een van de zwaarste sneeuwstormen ooit in NY.
Geen wonder dat er geen kip buiten loopt.......
Die droomscènes maakten het verhaal juist nóg duisterder!Okyah schreef op 11 oktober 2002 @ 22:51:
maar die droom was idd nep en t was ook vervelend toen je iets van 10 verdiepingen naar beneden moest in die parkeergarage
Echt een soort van film, dat geschreeuw van die baby en die vrouw, echt creepy.
Ik ben niet zo spelletjesspeler maar dit was toch wel een heel gaaf spel waar ik zeker de eerste dagen menig avondeten heb geskipt om door te spelen.
Ik wilde em net weer gaan installeren
Tijdens het spelen van Mafia kwam Max soms een paar keer in gedachte terug
Verwijderd
maja dan vind ik max payne beter als mafia (ook kwa verhaal etc)Anticipation_AJT schreef op 13 oktober 2002 @ 20:22:
[...]
Die droomscènes maakten het verhaal juist nóg duisterder!
Echt een soort van film, dat geschreeuw van die baby en die vrouw, echt creepy.
Ik ben niet zo spelletjesspeler maar dit was toch wel een heel gaaf spel waar ik zeker de eerste dagen menig avondeten heb geskipt om door te spelen.
Ik wilde em net weer gaan installeren
Tijdens het spelen van Mafia kwam Max soms een paar keer in gedachte terug
Verwijderd
Verwijderd
Vind ik ook vooral die stukjes tussen in ik moet zeggen dat ik sommige echt eng vond gewoon. Met die kamer die heel lang lijken enzo. Erg vet gedaan.Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:39:
Ik vind Max Payne het beste 'single player spel van 2001'![]()
Geweldig verhaal en goede gameplay, vooral de sfeer die in het spel hangt is erg goed gedaan.
ik heb met volle teugen genoten en ik vond het waard om 10 minuten te wachten tot het volgende level klaar was en ik vond het jammer soms dat ik een mannetje gekilled had want er kwam dan geen actie meer
maar ik vind datie echt wel beste single player award 2001 verdiend!
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
De manier hoe die gangen waren gemaakt... als je een gang in ging, werd de gang ineens veel langer, en leek die smaller te worden... net als in een echte nachtmerrie! Ik vraag me nog wel eens af hoe ze dat gedaan hebben
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Ik had ook gehoord dat deel 2 uitkomt. Ik las hierboven dat deel 2 is uitgesteld maar heeft iemand al een idee tot wanneer? Komt weer door deel 1 voor consoles...
ik denk dat ik em ook maar weer eens uit de kast ruk.. dit is echt 1 van de games die mij erg boeit voor een lange tijd..
Bier, Whiskey en Metal!!
dacht het wel ja.. tijdje niks over gehoordVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 15:17:
ze zijn toch ook bezig met film over max payne of?
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Dat is wel zo. Maar zeg de volgende keer ff van te voren wanneer je een grapje maakt dan kan ik ook mee lachenShock3r schreef op 13 oktober 2002 @ 11:19:
Lol, je hebt m'n grap niet echt begrepen. Jij zei dat je 't spel te snel vondt uitspelen, de bullettime maakt 'ttoch wel 1.5 uur langer hoor