Max Payne de beste?

Pagina: 1
Acties:

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Topicstarter
Presies een jaar geleden was Max Payne een hit.
Volgens sommige toonaangevende bladen was dit zelfs de beste game van het jaar 2001. Ik ben het met ze eens. Een week geleden ben ik begonnen om het spel opnieuw te spelen. Ik had namelijk The Matrix op TV gezien (deze film had ik nog nooit gezien) en zag toen allemaal bekende beelden voorbij komen. Oa uit 3Dmark2001 en uit Max Payne.

Nu ik opnieuw met het spel ben begonnen neig ik ernaar dat er sinds MP nog geen betere Single Player Shooters zijn uitgekomen. Misschien dat Mafia er aan kan tippen maar dat weet ik niet omdat ik Mafia niet ken.

Op mijn GF3Ti200 ziet het er meer als prachtig uit. Sommige scene's lijken wel uit een speelfilm te komen.
Zojuist heb ik het stukje gespeeld waarin je in het " Ontploffende Hotel" een goed heenkomen moet zoeken. Magnifiek qua beeld en geluid. Met 4 speakers hoor je achter je links en rechts de boel ontploffen en jij maar rennen. Voor de lol heb ik die scene 20x nagespeeld.....geweldig.

Het is niet mijn gewoonte om oude spellen opnieuw te spelen en al helemaal niet om ze dan nog goed te vinden ook. Alleen Quake en Quake2 heb ik vaker gespeeld. En ja Doom ook....(ook zo benieuwd naar DOOM3?).

Om een veel te lang verhaal kort te maken:
Pak Max Payne nog es uit de kast, het is gewoon een goed spel.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Verwijderd

hm 2 x uitspelen is voor mij wel genoeg :S Hij is te kort, wel vet spel

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:31
Heb hem ook 2 keer uitgespeeld vond ik idd ook wel genoeg, maar hij is wel vet. Heel goed spel.

Verwijderd

Ik vind Max Payne het beste 'single player spel van 2001' :)

Geweldig verhaal en goede gameplay, vooral de sfeer die in het spel hangt is erg goed gedaan.

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
die bullit time mode, zo mooi O+ . Is enige reden om te cheaten, kan je onbeperkt lang in slomo :D. Zo geil

Verwijderd

ik heb genoeg van max payne heb al 3 keer uitgespeeld en wil best wel iets anders proberen ,wacht namelijk op de max payne 2 kijken hoe ROFL doe word

best wel vet voor beginners

Verwijderd

AvK schreef op 11 oktober 2002 @ 22:30:
Ik had namelijk The Matrix op TV gezien (deze film had ik nog nooit gezien) en zag toen allemaal bekende beelden voorbij komen. Oa uit 3Dmark2001 en uit Max Payne.
The Matrix nu pas voor het eerst gezien? :? Schaam je! >:)

Ik vind Max Payne ook echt een topgame. Heb zelfs de legale versie O-) . Vind wel dat de makers dat verdienen. Hoop dat ze een beetje opschieten met deel 2 trouwens. Als ze die langer maken als deel 1 is ie helemaal perfect. :9~

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-10-2025
Max Payne is gewoon eentje die tot klassiekers gerekend mag worden. Heb me toen ik het spel kreeg zowat een aantal dagen opgesloten en het uitgespeeld. Er hangt gewoon een ontzettend goede sfeer in het spel. Alleen de "droom" scenes vond ik wat minder, maar ze droegen wel bij aan het verhaal.

Komt er eigenlijk wel een Max Payne 2? Heb er eigenlijk nog nooit iets over gehoord.

En ze waren toch ook bezig met een Matrix game? Ook nooit meer iets over gehoord. Zag toevallig die gast van Shiny er nog over praten op de Matrix DVD die ik laatst gekocht heb.

offtopic:
thx okyah :7

[ Voor 0% gewijzigd door k7of9 op 11-10-2002 23:00 . Reden: vreselijke typo ;) ]

Mijn fotografie en videografie

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:30
Jep zeker een klassieker, helaas zijn er minder mods dan verwacht.
Althans tot nu toe. :)

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

k7of9 schreef op 11 oktober 2002 @ 22:46:
Max Payne is gewoon eentje die tot klassiekers gerekend mag worden. Heb me toen ik het spel kreeg zowat een aantal dagen opgesloten en het uitgespeeld. Er hangt gewoon een ontzettend goede sfeer in het spel. Alleen de "droom" scenes vond ik wat minder, maar ze draagden wel bij aan het verhaal.

.
droegen :X

:)

snieterg, hoor :)

maarja, ik had em een bit te snel uitgespeeld ( uur of 8 ofzo gedurend 2 dagen ofzo ) en toen had ik geen zin om em nogges uit te spelen, maar dan met tijdslimiet ofzo :P

maar hij was koel

maar die droom was idd nep en t was ook vervelend toen je iets van 10 verdiepingen naar beneden moest in die parkeergarage :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

O+ Max Payne O+ khebbet spel in 1x helemaal uitgespeeld, van 10 uur savonds tot 9 uur smorgens (deze zomer) >:) het is zo'n überspel, het verhaal is goed, de bullettime roelt keihard en Max pwnz! 8)

kZallis ff zoeken hoe en wat about Max Payne 2, dat spel verdient het gewoon op gekocht te worden _/-\o_

Allereerst de homepage van Max Payne.

En snel wat gezocht :)
E3 2002
PCgameworld.com

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:53
ik heb alleen het eerste level gespeeld, daarna weer weggegooid

is gewoon tomb raider maar dan zonder klimmen

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

geweldig spel. toentertijd (een jaar geleden, go figure ;) maar goed) op een PIII450 met geforce 2 mx :). Leuk, zelfs nog verrekte goed speelbaar. Maar ik kan dus niet wachten om het eens over te doen op mijn nieuwe sys, dat snap je. En die dual ingram, man....!!! weiw!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Tampie2000 schreef op 11 oktober 2002 @ 22:53:
ik heb alleen het eerste level gespeeld, daarna weer weggegooid

is gewoon tomb raider maar dan zonder klimmen
ehm t is toch wel iets anders, hoor :)

en de bullettime is gewoon iets geweldigs
je kan zo koel zijn, dat is echt leip :)
zo een kamer binnen jumpen in slowmo en een gast neer schieten met een shotgun, achter een bureau rollen, reloaden weer in traagmodus wegspringen en een andere gast neerhalen >:)

Alone at last
Just nostalgia and I

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:54:
geweldig spel. toentertijd (een jaar geleden, go figure ;) maar goed) op een PIII450 met geforce 2 mx :). Leuk, zelfs nog verrekte goed speelbaar. Maar ik kan dus niet wachten om het eens over te doen op mijn nieuwe sys, dat snap je. En die dual ingram, man....!!! weiw!
liep ie daar goed op?

vriend vn me had een celeron op 550 en een g2mx, maar dat liep lichtelijk stinkend, maarja, t liep idd wel en hij heeft t oook uitgespeeld (nja, das maar een paar uur, dus ook neit lastig :D )

Alone at last
Just nostalgia and I

• Animal
  • Laatst online: 02:12
Max Payne is GE-WEL-DIG!
Als je alle detail hoog zet, en res. is ie super...

Zeker hét spel ven 2001(2002:S)

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:03

The Legend

*Plop*

Zeker een top spel, echt één van de weinige waar een goed lopend verhaal in zit.

Ik ben toch malle pietje niet!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 21:12

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Echt geweldig gewoon, dat je bij zo'n hoekje staat en gewoon zeker weet dat om het hoekje een vent staat... zijwaartse slo-mo duik met dual beretta's en die vent zijn hoofd perforeren voor hij 'fuck' kan zeggen >:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

leukste was 2e keer proberen de vijanden elkaar dood te laten schieten door er doorheen te springen >:)

Verwijderd

Okyah schreef op 11 oktober 2002 @ 22:56:
[...]

liep ie daar goed op?

vriend vn me had een celeron op 550 en een g2mx, maar dat liep lichtelijk stinkend, maarja, t liep idd wel en hij heeft t oook uitgespeeld (nja, das maar een paar uur, dus ook neit lastig :D )
Zeker, heel zeker. In 800x600x32, en dan had je dat vrij uitgebreide optie menu en daar zat ik een beetje tussen medium en high te hooveren... afijn er zit ook wel een verschil tussen een celeron en piii, op gebied van tech in ieder geval.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 00:44:
[...]

Zeker, heel zeker. In 800x600x32, en dan had je dat vrij uitgebreide optie menu en daar zat ik een beetje tussen medium en high te hooveren... afijn er zit ook wel een verschil tussen een celeron en piii, op gebied van tech in ieder geval.
idd, wel verschillend, maar tch ok wel vergelijkbaar :D

maar een andere vriend van me had t op een athlon tb 900 en een geforce 2gts en dat liep ook neit echt super @1024

butyes :)

leuk spel ieg :D

Alone at last
Just nostalgia and I

• Ivion
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09-2025

Ivion

Mame Chishiki

Ah, Max Payne.....zo'n goed spel dat 2 dingen mistte, waarvan 1 de dingen is dat de meeste spellen zo lang speelbaar maakt; MultiPlayer. En dat andere was een wat langer verhaal....ging veels te snel voorbij.
Ik kan ook wel begrijpen waarom ze geen MP erin hebben gebouwd, het zou opzich gewoon de release nog verder uitstellen en hoe zou je MP dan moeten inbouwen? Want dan moet je wel oplossingen gebruikne voor bullet-time, etc.
Ik hoop iig dat Max Payne 2 uitkomt, en dat die een wat langer verhaal heeft. MP hoeft voor mij niet persé. :D

En, owhjah, nu iedereen z'n specs gaat geven over op welke comp hij het heeft uitgespeeld, hier is mijnes:
P3 450 MHZ
192 SDRAM
GeForce 2 MX

En met die specs kon ik het op 800x600x16, met alle quality settings op medium, spelen. En het liep goed, en GVD, wat zag het er gelikt uit! :9~

This post was created by millions of tiny cows jumping around on my keyboard.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:31

Pubbert

random gestoord

Heb hem ook uitgespeeld :) alleen met de laatste missie veeel gekloot gehad :)

Beste SP van 2001 jah...
De beste SP van 2002 vind ik MoHAA en GTA3 een beetje... de beste MP is voor mij zowieso mohaa :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:19

greatgonzo

schit-te-rend!

Het spel heeft trouwens ook goede mod support, er zijn zeker goede mods in ontwikkeling, sjek eens: http://www.maxpayneheadquarters.com/

Er zitten enkele pareltjes tussen, vooral kung-fu mod was leuk, en dodge this zijn zeker de moeite waard

Verwijderd

ik het uitgespeeld op een amd tbird 1,4 ghz met een geforce 2 mx 400 64 mb. dat zag er supper gelikt uit ik kon het draaien op 1280x1024 32 bit met alles op high. ik speel het zo nu en dan nog wel eens om even te kijken hoe mooi games kunnen zijn.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:22
Ik speelde hem op een Pentium 450 met een Geforce 2 MX :) En hij draaide soepeltjes behalve dat level dat je dat restaurant moet uitvluchten voor dat vuur. Daar moest ik wel detail wat lager zetten... Verder rest vind ik het een zwaar cool spel... heb nog geeneen spel gezien meer met zo'n goeie Single Player mode :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Willybubba
  • Laatst online: 08:56

Willybubba

Nut up or shut up.

De beste SP spel ervaringen van 2002 tot nu toe zijn ZEKER Hitman 2 en NOLF2. Verder, Max Payne: _/-\o_

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

ik vind het wel een van de beste spelle die ik ken, moet het nog steeds ene keer uitspele

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• robertos
  • Laatst online: 21-05-2024
mwa... kvon er niet veel aan, het is continu schiet schiet schiet. Maar die bullet time is inderdaad heel lekker.

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Max payne if vet, en helemaal als je de matrix mod download... Dan heb je echt het idee dat je in de matrix zit....

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 01:07
Net geinstalleerd...
eerste level gespeeld en gelijk alweer geen zin meer erin

na 1 x heb ik het wel al gezien

Verwijderd

robertos schreef op 12 oktober 2002 @ 12:52:
mwa... kvon er niet veel aan, het is continu schiet schiet schiet. Maar die bullet time is inderdaad heel lekker.
zitten niet in de meeste pc spellen...schiet schiet??? :X

Verwijderd

Ivion schreef op 12 oktober 2002 @ 10:27:
Ah, Max Payne.....zo'n goed spel dat 2 dingen mistte, waarvan 1 de dingen is dat de meeste spellen zo lang speelbaar maakt; MultiPlayer. En dat andere was een wat langer verhaal....ging veels te snel voorbij.
Ik kan ook wel begrijpen waarom ze geen MP erin hebben gebouwd, het zou opzich gewoon de release nog verder uitstellen en hoe zou je MP dan moeten inbouwen? Want dan moet je wel oplossingen gebruikne voor bullet-time, etc.
Ik hoop iig dat Max Payne 2 uitkomt, en dat die een wat langer verhaal heeft. MP hoeft voor mij niet persé. :D

En, owhjah, nu iedereen z'n specs gaat geven over op welke comp hij het heeft uitgespeeld, hier is mijnes:
P3 450 MHZ
192 SDRAM
GeForce 2 MX

En met die specs kon ik het op 800x600x16, met alle quality settings op medium, spelen. En het liep goed, en GVD, wat zag het er gelikt uit! :9~
Ah hier zie!!! :D

Trouwens, Ivion, je had 32 bit ook nog wel gekund hoor ;).

Maar kijk, met die nieuwe 3d spellen is het toch vaak zo dat het meest van de videokaart afhangt, zeker bij hw tl. Nu wil het geval dat je als je een 2mx op 800x600 laat lopen, je het grootste zwaktepunt van deze kaart t.o.v. een 2gts (subliem lage framerates in 1024x768x32 en hoger) elimineert. Voorts is het dus mogelijk gebleken dat ik met acceptabel detail op 800x600x32 kon spelen, alleen miste ik wel wat van het geheel natuurlijk, dat begrijp je. En die ondergrondse parking, dat was ook niet echt soepeltjes, als je me vat ;).

Verwijderd

Het was een vet spel, maar er was 1 ruk stukje, beetje bug eigenlijk...
Op een gegeven moment moest je een blokje voor een camper(?) ofzo wegschieten, zodat dat ding tegen een brug aan zou knallen, dat je er overheen kon.
Nu zat daarvoor kippengaas, zodat je daar niet gewoon naartoe kon lopen. Maar als je detail te laag stond, was dat kippengaas 1 grote grijze brij!
Dan kon je dus helemaal niet zien waar je op moest schieten :D :P :(

Verwijderd

Ahhhhhhhhh... Max Payne. Max Payne is gewoon schieten tot kunst verheffen d.m.v. de bullittime. Erg goed :9~

Verwijderd

Het spel heeft een goed verhaal , sfeer en vette actie stukken. Bullet time is natuurlijk uber, maar ik zou het ook al een vet spel hebben gevonden zonder bullettime }). De levels boden ook veel afwisseling, alleen jammer dat je het zo snel uitspeeld :'(

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 20:00:
Het spel heeft een goed verhaal , sfeer en vette actie stukken. Bullet time is natuurlijk uber, maar ik zou het ook al een vet spel hebben gevonden zonder bullettime }). De levels boden ook veel afwisseling, alleen jammer dat je het zo snel uitspeeld :'(
Ondanks de bullettime :+

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Wanneer komt 2?

March of the Eagles

• daaf258
  • Laatst online: 10:18

daaf258

For Aiur

Euhm niet?
Volgens mij stond er geen vervolg gepland. En de ontwikkelstudio van Max Payne is ,nadat ze het spel uitgebracht, hebben over de kop gegaan.

- specs - audioscrobbler -

• Loev
  • Laatst online: 12-01 11:12
Ahh sw33t Max Payne als ik eraan terug denk dan komen goeie momenten boven.
Zou hem zo opnieuw installeren en dan eens spelen met Geforce 4 :)
Volgens mij is Max Payne echt zo'n spel wat alleen cool is als je het op een hoge resulutie kan draaien, het is zo mooi.
Actie, actie en nog eens actie.
Verhaal is matig en de singleplayer is ook veel te kort maar goed denk dat ik hem toch eens ga kopen als hij de budget bak ligt ;)

• robertos
  • Laatst online: 21-05-2024
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 13:20:
[...]

zitten niet in de meeste pc spellen...schiet schiet??? :X
mwa ik hou niet zo van pure actie, maar als je dat wel doet snap ik dat je het een heel leuk spel vond. Over smaak valt immers niet te twisten O-)

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-01 13:55
M'n buren kwamen steeds klagen, ze konden het geluid van de shotgun niet zo waarderen! :(

Moet het maar weer eens spelen, vooral als ze Bløf weer eens te hard draaien!! >:)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 21:12

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 18:34:
Ahhhhhhhhh... Max Payne. Max Payne is gewoon schieten tot kunst verheffen d.m.v. de bullittime. Erg goed :9~
Mooi toch, echte John Woo style :)
Wordt ook nog naar gerefereerd zelfs: als je zo'n junk meeneemt om het wachtwoord te zeggen bij een deur, dan is het wachtwoord John Woo :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

sterker nog, ik ga hem nu weer installeren!

• Epitome
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 23:21:
sterker nog, ik ga hem nu weer installeren!
ok, me2! :D

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:14

Sport_Life

Solvitur ambulando

Beste spel van 2001: Max Payne
" " 2002: Mafia :D

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• pingkiller
  • Laatst online: 12:27
MP is inderdaad een heel vet spel. Slowmo owned:D
Het spel speelt heerlijk weg, nooit echt al te moeilijke stukjes ofzo die je 1000 keer opnieuw moet doen. Na half-life een van de beste single player games die ik gespeelt heb.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 11:43

Bosmonster

*zucht*

Ik haalde Max Payne toevallig vorige week uit de kast, maar op mn nieuwe systeem crasht ie direct naar desktop.. dus toen heb ik het maar opgegeven..

• Epitome
Nevermind

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik ben helemaal niet zooo'n gamer, maar Max Payne heb ik iig erg kunnen waarderen. Is wel mijn type spel... ook dat 'avontuurlijke', dat James Bond achtige (ook al heb je geen gadgets oid)... dat mag ik altijd wel.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

het spel was misschien kort
maar het had imo ook niet veel langer gemoeten
was het denk ik saai geworden

en ja ik wil m ook nog s uitspelen op mn xp1800+ met geforce4 ipv amd k7 550 met geforce1 waar ik m toen op speelde :P

Verwijderd

Shock3r schreef op 12 oktober 2002 @ 20:28:
[...]

Ondanks de bullettime :+
Nee, de bullettime is echt super vet, maar zonder was het ook al een mooie tps geweest. Ik heb grote stukken dan ook gewoon zonder bullet time gespeeld.

Mja, over smaak valt niet te twisten :+ (waar heb ik dat eerder gehoord B) )

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Lol, je hebt m'n grap niet echt begrepen. Jij zei dat je 't spel te snel vondt uitspelen, de bullettime maakt 'ttoch wel 1.5 uur langer hoor :+

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025
Helemaal mee eens :*) Max payne is nog niet geevenaard qua singelplayer 1st person shooter.
gewoonweg de beste !

Specs

Verwijderd

Max Payne een van de mooiste kwa gfx/gameplay 1st shooter die ik heb gespeeld.

bullettime is vet! :D en goede storyline.

heb 3 keer max payne uitgespeeld. alleen jammer dat er geen vervolg op komt.

• Epitome
3rd person shooter

Verwijderd

Het spel was veel beter als je meer opties had om het te spelen, neit alles zo linear, maar buiten dat toppie game.

Verwijderd

wat ik ook wel raar vond
overal waar je kwam wat toch wel publieke plaatsen waren zoals hotels, garages enzo
nergens een burger te bekennen, alleen maar nmys

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Er kwam toch een vervolg?

March of the Eagles

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 19:34:
wat ik ook wel raar vond
overal waar je kwam wat toch wel publieke plaatsen waren zoals hotels, garages enzo
nergens een burger te bekennen, alleen maar nmys
Tijdens het spel woedt dan ook een van de zwaarste sneeuwstormen ooit in NY.
Geen wonder dat er geen kip buiten loopt.......

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
http://www.gamers.nl/nieuws/10312
De opvolger van misschien wel de beste actiegame van het jaar is vertraagd door consoleversies. De mannen van Remedy hebben het zo druk met Max Payne voor de Xbox en PS2 dat Max Payne 2 verder in de toekomst is geschoven.

March of the Eagles

Verwijderd

AvK schreef op 13 oktober 2002 @ 19:45:
[...]

Tijdens het spel woedt dan ook een van de zwaarste sneeuwstormen ooit in NY.
Geen wonder dat er geen kip buiten loopt.......
ok en binnen dan?

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-01 22:25
Okyah schreef op 11 oktober 2002 @ 22:51:
maar die droom was idd nep en t was ook vervelend toen je iets van 10 verdiepingen naar beneden moest in die parkeergarage :)
Die droomscènes maakten het verhaal juist nóg duisterder!
Echt een soort van film, dat geschreeuw van die baby en die vrouw, echt creepy.

Ik ben niet zo spelletjesspeler maar dit was toch wel een heel gaaf spel waar ik zeker de eerste dagen menig avondeten heb geskipt om door te spelen.

Ik wilde em net weer gaan installeren :)

Tijdens het spelen van Mafia kwam Max soms een paar keer in gedachte terug :)

Verwijderd

Anticipation_AJT schreef op 13 oktober 2002 @ 20:22:
[...]

Die droomscènes maakten het verhaal juist nóg duisterder!
Echt een soort van film, dat geschreeuw van die baby en die vrouw, echt creepy.

Ik ben niet zo spelletjesspeler maar dit was toch wel een heel gaaf spel waar ik zeker de eerste dagen menig avondeten heb geskipt om door te spelen.

Ik wilde em net weer gaan installeren :)

Tijdens het spelen van Mafia kwam Max soms een paar keer in gedachte terug :)
maja dan vind ik max payne beter als mafia (ook kwa verhaal etc)

Verwijderd

Max Payne zonder twijfel beste spel van 2001, echt mooi gewoon. Heb het veel gespeelt en hoopte eigenlijk op MODS maar er is niet veel opgang gekomen anders dan de 50 matrix mods enz.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:39:
Ik vind Max Payne het beste 'single player spel van 2001' :)

Geweldig verhaal en goede gameplay, vooral de sfeer die in het spel hangt is erg goed gedaan.
Vind ik ook vooral die stukjes tussen in ik moet zeggen dat ik sommige echt eng vond gewoon. Met die kamer die heel lang lijken enzo. Erg vet gedaan.

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 20:57

Leejow(saait)

Blater

ik heb maxpayne ook uitgespeeld zonder cheats _/-\o_ echt een GEWELDIG spel eerlijk!
ik heb met volle teugen genoten en ik vond het waard om 10 minuten te wachten tot het volgende level klaar was en ik vond het jammer soms dat ik een mannetje gekilled had want er kwam dan geen actie meer :'(

maar ik vind datie echt wel beste single player award 2001 verdiend!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ik doe vaak als ik iedereen dood heb en ik heb er vlak voor gesaved die save laden om ze dan op een stijlvollere manier dood te maken :) zeer vet is dat :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:36
Die droom scenes waren ZOOOO MAJER GOED!
De manier hoe die gangen waren gemaakt... als je een gang in ging, werd de gang ineens veel langer, en leek die smaller te worden... net als in een echte nachtmerrie! Ik vraag me nog wel eens af hoe ze dat gedaan hebben :9

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2025
heb hem sinds een paar dagen ook weer geinstalleerd. Ben nu bij het stukje waar ik deze gast ga pakken :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/asdasdasd.jpg

Verwijderd

Max Payne is without doubt het meeste brute en coole spel van 2001 en 1 van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld. Zoals iedereen al zei, zonde van het ontbreken van MP en het korte verhaal. Ik kreeg ook geen genoeg van bullet-time!
Ik had ook gehoord dat deel 2 uitkomt. Ik las hierboven dat deel 2 is uitgesteld maar heeft iemand al een idee tot wanneer? Komt weer door deel 1 voor consoles...

Verwijderd

Helemaal mee eens.. zo'n vet verhaal!

• LordMithril
  • Laatst online: 20-01 18:57
kep max payne zelfs eens uitgespeeld zonder ook maar 1 keer geraakt te worden :D (ok qload en qsave knoppen waren versleten daarna maar who cares)

ik denk dat ik em ook maar weer eens uit de kast ruk.. dit is echt 1 van de games die mij erg boeit voor een lange tijd..

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

ze zijn toch ook bezig met film over max payne of?

• LordMithril
  • Laatst online: 20-01 18:57
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 15:17:
ze zijn toch ook bezig met film over max payne of?
dacht het wel ja.. tijdje niks over gehoord

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Shock3r schreef op 13 oktober 2002 @ 11:19:
Lol, je hebt m'n grap niet echt begrepen. Jij zei dat je 't spel te snel vondt uitspelen, de bullettime maakt 'ttoch wel 1.5 uur langer hoor :+
Dat is wel zo. Maar zeg de volgende keer ff van te voren wanneer je een grapje maakt dan kan ik ook mee lachen :+ ;) })
Pagina: 1