red alert 2 ... uhm....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
dat duurde kort

de missies zijn zo uitgespeeld omdat je steeds maar 1 ding hoeft te vernietigen, en het waren nog weinig missies ook

en dan de filmpjes: ALLEEN maar saai gelul ipv die actiefilmpjes die je in C&C1,2 en RA1 na een missie kreeg

en dan het eind filmpje! kan het nog korter?!

maar voor de rest is het wel een leuk spel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja op Hard spelen is zeker aan te raden voor een beetje ervaren RTSer, anders zoef je zo door de missies heen.
Maar ik vind ze wel leuk, veel beter dan die in TS, niet meer dat zoeken naar die laatste turret/harvester en zeker niet meer die missies waarbij je het met een handje vol units moest doen!

Filmpjes, tja... die zie ik binnenkort;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
ja ik had hem op medium staan

maar het was gewoon veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te makkelijk

ga nu met de allies spelen

op hard dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb RA2 ook zojuist uitgespeeld met de Allies, en idd op medium is het veel te makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wel hoe het moeilijker spelen word, met een doek om je ogen, en af gaan op alles wat je hoort: "yes sir".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44
heb allied al uitgespeeld soviet nog niet. Laatste level was wel lastig. Had telkens geld problemen. Wat bleek: (na 6 keer proberen ) die irritante oliepompen die door heel het level verspreid staan leveren geld op....veeeel geld :) en ja toen was het makelijk

maarja we hebben altijd SKIRMISH nog (en natuurlijk normaal MP)

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
het laatste level was idd lastig

ik heb gewoon 4 prisma towers in een vierkant gezet en toen die elite tanks in dat vierkant ge-chronoshift :)

daarna nog wat thunderstorms over de rest en mission accomplished

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
ik kan niet wachten ...
Pagina: 1