Toshiba notebook geheugen kaduk!

Pagina: 1
Acties:

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 19:55

silitek

Tubes Only

Topicstarter
Hej Makkers

Vraagje: m'n Toshiba satellite 5000-204 standaard voorzien van 512mb (2x 256) memory van het merk samsung knalt er opeens uit.... Het begon met zo mee en dan vastlopers wat ik voorheen niet had. Na een week aanklote zag ik dat bank1 (in sandra) opeens op empty stond?!...dus nog maar 256mb. Stripje eruit, op bank2 staat geplaats was het net andersom. Conclusie: stripje kaduk!!. Heb dus snel een nieuwe gekocht van het merk Apacer €115 :( (vroeg nog of 2verschillende geheugens kwaad kon...nee zei die gozer) Had inderdaad weer 512mb tot een reboot. Pats die andere strip kaduk, niks nopes nadda. Mijn vraag is wie weet er wat meer van? Kan het zomaar dat beide tegelijk stuk gaan? Komt het door de mix van 2verschillende strips?....

Hij werkt nu(nog maar) op die Apacer van 256mb.. :(

Tubes....It's what make music music!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Misschien is die bank1 gewoon kapot :?

• silitek

silitek

Tubes Only

Topicstarter
nee...banken werken prima....heb net ff snel (uit m'n andere notebook) 128mb erbij gestopt. Telt prima 386mb...een nieuwe reboot werkt ook prima. Denk dat de beide Samsung geheugenstripjes tegelijk brak zijn geworden..Kan dat trouwens wel?

• silitek

silitek

Tubes Only

Topicstarter
nog iets vreemds??? heb de beide Samsung geheugens in m'n andere notebook gestopt en daar werken ze!!!...wel op 128mb maar dat komt omdat deze lappie per bank maar 128mb ondersteund. Nou, snap er helemaal niks van.... :)