idd. en tuurbo, als je het verschil tussen 2.4 en 2.5 niet merkt, waarom heb je jouw comp 2.4 dan op 2.5 draaien , beetje scheef geredeneert vindt je niet?
Ik vind een verschil van 2.4 -> 2.5 (0.1 GHz) ietjes anders dan van 2.0 ->2.5 (0.5 GHz) en dat heb ik gedaan omdat een 2.5 sneller klinkt dan een 2.0.
Ikzelf zal waarschijnlijk amper het verschil merken, maarja zonder extra koelers en water enzo ging dit makkelijk, dus waarom niet?
Je merkt het allebei niet m8, of je nou 68 of 70 fps in 3dmark hebt, of dat Word nou 0,01 ms sneller opstart dan eerst, het maakt nix uit. Of je moet supergoede ogen hebben die elke 0,001 fps verandering kunnen waarnemen. Of je moet zo goed tijd kunnen schatten dat je dat ook merkt. Sorry, maar die vlieger gaat niet op.
Ik doelde erop dat je bij een PC-Boer zelf kunt samenstellen en dan als jij moest kiezen, of een 2.53 i.p.v. 2.4 of een TI4400 i.p.v. TI4200 wat koos jij dan? Ik heb het niet over waardes, maar over samenstellingen..
Ehm.. Daar moet ik je gelijk geven..
sWORDs schreef op 20 oktober 2002 @ 15:03:
- Alleen de audio zit geintregreerd.
* on board (10/100 Mbit)
* FireWire IEEE1394
zit los op het modemkaartje - Dus kan de modem er niet eens uit mikken?
- Voor dit systeem is 250 Watt zat, daarnaast is de voeding wel erg strikt zie op geen enkele lijn een dipje
Vreemd dat er dan tegenwoordig bij een computer winkel altijd 300watt voedingen geleverd worden
5V=5V
12 V is iets laag met 11,3 maybe, maar geen enkele vorm van instabiliteit dus waarom 300? - Klopt, je hebt gelijk!
- Dat ene pci slot wat bezet is heeft een modem, die kun je er dus wel uithalen indien je die niet nodig hebt. En zou je aan 3 pci sloten niet genoeg hebben dan?
Ehm.. Ja en Nee, Ikzelf wil altijd de mogelijkheid hebben om er later nog vanalles in te kunnen bouwen, denk aan TV-Kaart, Netwerk..->
zit onboard en je hebt dan nog 2 vrij met een NIC, voor je supermega Soundblaster en je 1337 tv-kaart] enzo, je kunt nu nooit weten of je voor in de toekomst aan 2 vrije (3) PCI sloten genoeg hebt.
En als ik nu eens wil gaan internet delen ook met det ding? geen vrije PCI sloten meer
- Je kunt ook mailen
..Als je PC kapot is? ==>
dan fix je die zelf want je bent een tweaker en geen n00bJij repareert zelf als je voeding/mobo of iets anders stuk gaat?
Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!