Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Touchpad uit compaq etc. los aansluiten ?

Pagina: 1
Acties:

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Topicstarter
Ik wil een touchpad uit een oude compaq laptop slopen, zo'n synaptics ding om te gebruiken bij mijn mp3 player.

Kun je dat ding gewoon als een soort muis aansluiten ? Iemand enig idee waar ik meer gegevens over het aansluiten van die dingen kan vinden ?

IP Rocks

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:07
Waarschijnlijk zit dat ding helemaal geimplanteerd in het mobo, en zal je'm dus onmogelijk los kunnen maken. Te meer omdat compaq vaak alles net ff wat anders moet doen dan de rest van de wereld ;)

Maar je zou ze even kunnen mailen om een paar schema's natuurlijk :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Ik denk dat dit de oplossing is..
WWW.GOOGLE.NL :P

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 00:20

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Moet kunnen. Misschien moet je Brazzza even roepen. Als het goed is heeft die net zo'n ding besteld voor in zun flaptop. Als ie daar in kan, zou ie er in principe ook fatsoenlijk uit moeten kunnen :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• redguy
  • Niet online

redguy

Topicstarter
ff ene update, blijkt geen enkel probleem te zijn.. Zit gewoon een synaptics touchpad in een compraq.. alleen een kwestie van ff een ps2 stekkertje er aan zetten en de knoppies wegwerken en klaar.. werkt perfect...

Ben druk bezig om hem in het raambedieningspaneel van mijn golfje weg te werken.

IP Rocks

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

jij bofkont :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

En hoe weet je precies welke pennen waar precies horen op de PS2 stekker?

Verwijderd

ik had hier pas ook een topic over geopend ([rml][ EL] Touchpad aansluiten op PC[/rml])

ik heb het aangesloten, maar bij mij werkt het niet, ik moet alles nog eens dubbel checken, maar volgensmij heb ik het wel goed aangesloten.

• redguy
  • Niet online

redguy

Topicstarter
op de websute van Synaptics stond een PDF met aansluit gegevens enzo..

http://www.synaptics.com/decaf/utilities/ACF126.pdf

Heb hem gewoon direct aangesloten, zonder extra pull up weerstanden of wat dan ook, werkt perfect.. Ik heb de synaptics driver er op gezet zodat je nog wat meer luxe uit dat dingetje kunt halen.

IP Rocks

Pagina: 1