Toon posts:

Het Tony Hawk's Pro Skater 4 Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Activision weet trots aan te kondigen dat het vierde deel in haar meest succesvolle gamereeks klaar is. Tony Hawk's Pro Skater 4 is klaar voor zowel PS2, Xbox, Gamecube, GBA als PSOne en wordt nu in duplicatie genomen. In Amerika zal het spel namelijk reeds op 23 oktober beschikbaar zijn, maar wij Europeanen mogen weer eens wachten, en wel tot 22 november.
Activision today announced that Tony Hawk's Pro Skater 4 is currently in manufacturing and is set to ship in North America on October 23, 2002. The game will be available for the PS2, Xbox, GameCube, GBA and PSOne.
Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/images/content/Erwie/200210/1034265548_0.jpg

Tony Hawk's Pro Skater 4 belooft meer van hetzelfde maar dan beter. Of het echter nog vernieuwend genoeg is om net zulke hoge cijfers binnen te slepen als haar voorgangers is nog even afwachten. Een PC versie is nog niet aangekondigd maar waarschijnlijk zal een port pas op een later tijdstip volgen.
release 22 november
Bron: Gamers

Zou die net zo leuk als deel 2 en 3 worden?? reacties.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jesis das snel...

anders ploppe ze ff 2 TH spellen per jaar op de markt...

ik zal wel weer kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

mhm, kheb tony hawk 3 voor de pc wel, maar 4 voor de xdoos lijkt me ook wel leuk :)

je kan nu toch ook gewoon cruisen op je bord, zonder tikkende klok :)
en wel dingen doen ofzo?
:D

kweet enti meer, maar ik heb wel zin in nog een deeltje, hoor, kvolg t al sinds deel 1 op de ps en die was echt vet koel en 2 was ook vet en drie ook, dus, tja, 4 lijkt me ook niet verkeerd :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
Net zo leuk als 2 en 3 ??/ Ik vond 3 al een stuk minder dan 2. Maar dat is mijn mening. 2 kon je nog echt uren achterelkaar tot diep in de nacht spelen 3 igg al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

zirus schreef op 11 oktober 2002 @ 22:12:
Net zo leuk als 2 en 3 ??/ Ik vond 3 al een stuk minder dan 2. Maar dat is mijn mening. 2 kon je nog echt uren achterelkaar tot diep in de nacht spelen 3 igg al niet meer.
vond je em minder leuk?

ik vond de levels iets minder meot ik zeggen dan in 2 (t demo level uit 2 was echt megabruut btw, vond ik :) )
of had je t nu wel gezien?

ik vind t wel leuk, want dan kan ik voor de verandering echt goed skateboarden :D
zonder om te vallen in een half-pipe :X 8)7

:D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vond ik wel jammer, 2 vond ik echt vet, 3 was gewoon 2 maar dan beetje mooier(nauwelijks). Ik hoop dat 4 eindelijk vernieuwend zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
  • Laatst online: 10-02-2024
Ik vond dat de magie die 2 had bij mij weg was bij 3 en de levels waren idd minder. Het demo level heb ik ook zo vaak gespeeld totdat ik het hele spel kreeg :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:15:
Ja vond ik wel jammer, 2 vond ik echt vet, 3 was gewoon 2 maar dan beetje mooier(nauwelijks). Ik hoop dat 4 eindelijk vernieuwend zal zijn.
maar wat verwacht je voor vernieuwends?

ik bedoel, t moet wel skateboarden blijven :)

en der komen wel steeds meer moves die kan doen :)

maar echt nieuwe dingen kunnen ze natuurlijk neit doen en bijv t besturingssyteem lijkt me nu wel goed genoeg

maar ik hoop vooral op wat beter leveldesign dan 3, want at dat betreft vond ik 2 beter :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

zirus schreef op 11 oktober 2002 @ 22:17:
Ik vond dat de magie die 2 had bij mij weg was bij 3 en de levels waren idd minder. Het demo level heb ik ook zo vaak gespeeld totdat ik het hele spel kreeg :) .
ja, 2 had betere atmosfeer, maar dat kwam door de betere levels, volgens mij.

ik hoop dat je je character nog meer kan aanpassen, da lijkt me koel :)
dat je ook je eigen skateboard (makkelijk!) kan maken en kleren enzo, dan kan je jezelf helemaal invoeren :) (maar dan koeler natch (ja, t kan NOG koeler dan hoe je er normaal uitziet :P))

maar t demolevel van 2 was :9~

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
idd 2 was vet ik heb daarna lang naar 3 zitten w8-en die ook heel goed presteerde als deel 2, nu maar hopen dat deel 4 geen misfouten maakt en beter gaat uitzien qua grahics, gameplay en het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:22:
idd 2 was vet ik heb daarna lang naar 3 zitten w8-en die ook heel goed presteerde als deel 2, nu maar hopen dat deel 4 geen misfouten maakt en beter gaat uitzien qua grahics, gameplay en het spel :)
ja, tuurlijk wordt ie mooier :)

op welk platform gaat de tweaker em spelen?
wachten op de pc-versie?
ik niet denk ik :)

maar wat kan er foutgaan zoal, t ergste is dat t hetzelfde blijft, toch?
maar andere levels en mooier, lijkt me wel ok :) (als de levels koel zijn, that is)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okyah schreef op 11 oktober 2002 @ 22:27:
[...]

ja, tuurlijk wordt ie mooier :)

op welk platform gaat de tweaker em spelen?
wachten op de pc-versie?
ik niet denk ik :)

maar wat kan er foutgaan zoal, t ergste is dat t hetzelfde blijft, toch?
maar andere levels en mooier, lijkt me wel ok :) (als de levels koel zijn, that is)
ik zou w8en op de pc-versie ja, het kan altijd fout gaan, denk bijv. aan ut en ut2003 ut was en is veel beter ut2003 is meer op q3 gaan lijken en dat is jammer zo kan het ook gaan gebeuren met Thps4 ( hopen van niet ) denk er nie aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[B]Bericht:[B]
Neversoft gaat de kant van EA op, het begint ook aan het uitmelkprincipe.

De game waarmee het allemaal begon is nog steeds zeer populair, en de ontwikkelaar Neversoft is nog niet van plan om hiermee te stoppen ( hhmmm ruik ik hier een EA tik, kortom UITMELKERIJ? ).
Want ze zijn nu al een poos bezig met Tony Hawk's Pro Skater 4.

Ik zal dan ook wel even het gebruikelijke verhaaltje erbij zetten wat EA ook altijd doet.
De game wordt nog beter, mooier in elk opzich. Nieuwe truukjes, banen, karakters en game-modes.

De game staat geplannend om uit te komen in Europa op 22 November en wel voor de X-Box, Gamecube, PS2 en PS1.

Movie lage res. 3.04 MB http://movies.computerandvideogames.com/39973/tony4small.wmv
Movie hoog res. 7.66 MB http://movies.computerandvideogames.com/39973/tony4large.wmv

Ik zou zeggen verwacht er niet teveel van, of men moet echt kunnen waar maken dat het deel 3 overtreft in alle opzichten.
Normalieter is het altijd een beetje mooiere graphics maar voor de rest blijft alles meestal hetzelde.
Kijk maar naar The Sims en al die uitbreidingen!

check ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:31:
[...]

ik zou w8en op de pc-versie ja, het kan altijd fout gaan, denk bijv. aan ut en ut2003 ut was en is veel beter ut2003 is meer op q3 gaan lijken en dat is jammer zo kan het ook gaan gebeuren met Thps4 ( hopen van niet ) denk er nie aan :)
ja, first person Tony hawk met een rail gun :D

en bunny hoppen met je board :D

nee, maar ut2k3 vinnik beswel leuk, hoor :)
UT was ook koel en ik ga deze THPS enkel niet kopen alsie heel nep is :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
The annual Tony Hawk game is coming out soon, and as always, features a wide variety of music; the last soundtrack had everyone from Bad Religion to Motorhead, and the new one proves to be no exception; click below for the track listing from the forthcoming game. The highlights include Agent Orange, Zeke, Hot Water Music, Avail, Flogging Molly and System of a Down. Oh yeah, video games are so not punk. So there.
bron: punksquad.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t floggin molly 0wnt =) Maarja , t is zoals tweak-vegetto zegt, t wordt gewoon uitgemolken, net zoals EA met hun sport games doen( t wordt wel steeds mooier maar dat maakt n een spel niet leuk om te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook voor de psone?

lef hebben ze wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat word weer veel uurtjes achter me xbox wegkwijlen, en daarna op me deck het na proberen te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Laatst online: 24-08 21:02
gelukkig vinden de meeste mensen 2 beter :) ik heb 3 een keer uitgespeeld en een paar keer online gespeeld (PC) maar ik vond geen een van de levels echt leuk. THPS2 speel ik nu op de dreamcast (ben bezig het met iedereen uit te spelen >:) ) en heb ik ook al gespeeld op de PSX en de PC :)

Overigens heb ik nog de beste herinneringen aan de levels van Tony Hawk 1, ik weet niet helemaal waar dat door komt maar ik ga eens proberen om aan een DC versie te komen.

Ik weet niet of ik 4 ga kopen voor mijn PS2, maar ik heb 3 maar over geslagen (alleen PC dus)

Ik hoop dat het beter is dan 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 13:20:
Dat word weer veel uurtjes achter me xbox wegkwijlen, en daarna op me deck het na proberen te doen :P
nadoen :D

je bedoelt van je board afvallen :)
nja, dat is wat ik krijg als ik t na probeer te doen :)

maar je haalt daar zo makkelijk allemaal leipe stunts uit en je krijgt dan echt t gevoel van, oh, maar wacht eens even, dat kan ik ook --> not :P nja, ik niet

misschien ben jij vet goed, dat kan, hoor, maar ik val om als ik die dingen probeer te doen :)

btw, de muziek uit 3 was een stuk minder dan die uit 2 (--> millencolin - no :7 en lagwagon - may 16 --> koel!) al die hip-hop wannabe zooi uit 3, minder, hoor.

maarja

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Waarom nou niet op pc ;(. Zo vet spel, heb thps2 op mn psx, zo leuk. Heb nummer 3 op pc gehad. En nu kan ik 4 dus nergens op spelen.
Wil iemand zjin ps2 omruilen voor mn psx (ZGAN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ste7en schreef op 12 oktober 2002 @ 13:59:
Waarom nou niet op pc ;(. Zo vet spel, heb thps2 op mn psx, zo leuk. Heb nummer 3 op pc gehad. En nu kan ik 4 dus nergens op spelen.
Wil iemand zjin ps2 omruilen voor mn psx (ZGAN)
maar hij komt ook voor de psOne en dan werktie toch ook op de oude ps? :)
nja, dat staat in de eerste post --> komt op de kubus, doos, ps2, psone en gba
en later op de pc :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Laatst online: 29-05-2024
Okyah schreef op 12 oktober 2002 @ 14:02:
[...]

maar hij komt ook voor de psOne en dan werktie toch ook op de oude ps? :)
nja, dat staat in de eerste post --> komt op de kubus, doos, ps2, psone en gba
en later op de pc :)
Stom 8)7. Die naam psone staat me zo niet aan. Die hele psone vind ik echt een flop. Hij zou het moeten doen. Maar wat je hebt dat het niet super draait, ga maar is Driver2 op een oude psx draaien, schokt het gewoon (waar betaal je dan voor). Das echt jammer.

Maar wat wil ik dat spel graag hebben, ben nou eenmaal THPS-Fan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ste7en schreef op 12 oktober 2002 @ 14:22:
[...]

Stom 8)7. Die naam psone staat me zo niet aan. Die hele psone vind ik echt een flop. Hij zou het moeten doen. Maar wat je hebt dat het niet super draait, ga maar is Driver2 op een oude psx draaien, schokt het gewoon (waar betaal je dan voor). Das echt jammer.

Maar wat wil ik dat spel graag hebben, ben nou eenmaal THPS-Fan :D
wachten tot ie voor de pc komt, heb ik voor 2 en drie ook gedaan :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 12 oktober 2002 @ 14:27:
[...]

wachten tot ie voor de pc komt, heb ik voor 2 en drie ook gedaan :)
Tja, maar hoe lang kan dat dan duren :Z. Ik snap niet wrom ze hem niet ook gewoon voor de pc uitbrengen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony Hawk 2 vond ik wel kewl, 3 ook wel dus waarom 4 ook niet? :P
Hopelijk kan ik aan het einde van deze maand Tony Hawk 4 spelen op m'n Xbox >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
ze gaan t een beetje uitmelken naar mijn idee, 1 en 2 vond ik nog dik leuk, maar voor 3 had ik al teveel Tony Hawk gespeeld om het echt leuk te maken

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Kan niet wachten, 1 was leuk, 2 was echt vet, 3 was iets minder maar het was leuk om online te spelen, 4 word gewoon naar mijn idee het best. Het is idd een uitgemolken idee maar met veel ervaring hebben zenu toch wel enorm goeie ideen.. ik wacht af. (ik wacht btw op de xdoos versie)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:10
tijd voor een update voor de PC thps players :)

"Pro Skater 4 coming to PC and Mac" yeah _/-\o_

Bron:
http://www.gamespot.com/p...skater4/news_6024607.html

Screens:

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/04/04/tony/hawk_screen002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/04/04/tony/hawk_screen003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2003/news/04/04/tony/hawk_screen005.jpg

Kan niet w8 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Shockers schreef op 05 April 2003 @ 23:50:

* Okyah heeft em al een tijdje @ xdoos..

Hijs wel leuk, maar niet de beste uit de serie imo...
Ik vind de het wel leuk dat je nu gewoon het level door kan gaan en dan van iemand een opdracht krijgt, ipv dat je gewoon elke keer bij t starten van een level een volgende opdracht doet :)

Ik vind het jammer dat je niet meer zoveel (aan de) kleren enzo kan veranderen als bij 3, maar misschien is dit bij de pcversie anders..

De levels zijn iets groter dan uit 3, maar sommige vind ik niet zo koel, ik prefereer nog steeds de levels uit 2 denk ik :) (hoewel 3natuurlijk ook heel koele levels had :P )

Verder, tja, als je 1, 2 en 3 leuk vond, vind je deze ook weer leuk en ik zou em aanschaffen voor de pc, als ik em niet al had :+

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Shockers schreef op 05 april 2003 @ 23:50:

Bron:
http://www.gamespot.com/p...skater4/news_6024607.html

Screens:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Kan niet w8 :9
In mei pas... :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
nog effe maandje w8 dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Wel beter dat ie naar de PC komt. Tony Hawk 3 is natuurlijk niet erg verschillend, maar 4 heeft toch weer van die mini games en natuurlijk gewoon meer van hetzelfde :P
En het komt ook al best snel, ik had eigenlijk meer GTA3 » PC taferelen verwacht :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

* aftermath installeerd 3 maar weer is voor de pc

Tony hawk blijft gewoon vet. Elk deel is hetzelfde maar het blijft gewoon leuk/goed :). Zeker weer goed nieuws dat 4 voor de pc komt want dit spel is 1 van de weinige redenen voor mij om een console te nemen dus me is blij :D

[ Voor 3% gewijzigd door aftermath op 06-04-2003 12:01 ]

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 19:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik speel 3 nog steeds :) Heerlijk spel, lekker beetje skaten.

* IceStorm is ook errug blij dat deel 4 naar pc komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

* Sport_Life krijgt ook weer zin om deel 3 weer ff te installeren; nieuwe pc, nieuwe gamepad, ben benieuwd :D

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Wat zullen de minimale systeemeisen zijn??
1ghz
265mb ram
Geforce 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

niels88 schreef op 06 April 2003 @ 16:26:
Wat zullen de minimale systeemeisen zijn??
1ghz
265mb ram
Geforce 3
Ongeveer zo hoog als die van 3, want er is grafisch erg weinig veranderd (textures iets groter/scherper) en verder zijn de levels ietsjes groter...
Maar kdenk dat je het met die specs best kan draaien ieg :)
Zoek even de minimum specs van THPS3 zou ik zeggen :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
PC and Macintosh

Drop into the ultimate skating challenge with Tony Hawk's Pro Skater® 4. Players take on the role of legendary skateboarder Tony Hawk and 13 other athletes as they skate through enormous free roaming levels, choose from 190 progressively harder goals and build their skills to perform 14 of the greatest skateboarding stunts of all time. Tony Hawk's Pro Skater® 4 delivers the deepest and most challenging gameplay experience in the Tony Hawk's Pro Skater series. The game's enhanced career mode allows players to earn respect and the chance to take on all new pro goals by conquering a skater-specific Pro Challenge based on each skater's personal history.

Features:

All new tricks-skitch behind cars, skate on moving objects, and transfer over spines.
Play up to 8 player online in all new modes like Goal Attack and Capture the Flag!
14 of the World's top pro challenge you to prove your skills.

Preliminary System Requirements (These may change before the games release):

Windows:

Windows 98/ME/2000/XP
800 MHz Pentium III or better
256 MB of RAM
GeForce 2 video card, Radeons, or similar
32MB of video memory (VRAM)
DirectX 8.1 or higher
700MB hard drive space
MacOS:

Mac OS X 10.1.2 or later
Power Mac G4, iMac G4, eMac, PowerBook G4, or iBook G4
733MHz G4 processor or faster
256MB of RAM
700MB hard drive space
3D Graphics Acceleration required (minimum of ATI Radeon or NVIDIA GeForce 2 series card)
32 MB of video memory (VRAM)
bron: http://www.aspyr.com/mini-sites/thps4/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Laatst online: 26-08 11:52
thps4 voor de psx is de bom :P Heb je tenminste niet zulke wazige minigames enzo. Wel jammer dat je je missies niet krijgt van gasten die je tegenkomt... maar heeft wel de beste levels vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akerboom
  • Laatst online: 26-09 17:49

Akerboom

Codito, ergo sum

Ik dacht dat vandaag de versie voor de PC uit zou komen...

Nog niets van gehoord :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TormentoR schreef op 20 July 2003 @ 16:52:

op zondag??

denk t niet he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akerboom
  • Laatst online: 26-09 17:49

Akerboom

Codito, ergo sum

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 17:12:
[...]

op zondag??

denk t niet he
idd :9 Dan hoop ik echt morgen... erg leuk op LAN/Internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
TormentoR schreef op 20 July 2003 @ 16:52:

Aangezien je het over de PC versie hebt kan je misschien beter hier je vraag stellen: [rml][ PC] Tony Hawk's Pro skater 4[/rml] :)
Is ook een iets recenter topic. De laatste releasedate van THPS4 die ik heb gehoord was eind juli, dus deze maand als het goed is.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
Release date is 6 Augustus :r , en je kan idd beter op pc topic posten, zoals hierboven aangeven is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:56

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Ik weet het, het spel is al wat ouder, maar toch best leuk om weer eens te spelen.

In het eerste level ´college´ heb ik bijna alles, behalve die Varial McTwist. :( Het wil niet lukken. Wat moet je precies doen? Als iemand wat weet... Met walktroughs kom ik niet verder dan dat je de toesten combo moet uitvoeren die in je scherm staat:

< > + O

Eerst special krijgen, dat lukt wel, zodra dat dat balkje knippert (oranje/geel/roze, weet ik het...). En dan, via een ramp de lucht in, en dan O (ingedrukt houden) en < > achter elkaar en alles los. Of eerst alleen < en dan die andere twee samen en los? Hoever moet je doordraaien, het wil maar niet lukken...

TNX. :) (Oh ja, voor de PS2.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ok, ik heb de pc versie gedaan maar toch.

In de pc versie is het een "360 varial McTwist", dat is gewoon 1 trick. Wat je moet doen, special meter vullen en dan springen op de ramp en dan in de lucht gewoon achter elkaar die toetsen indrukken. Kan even tricky zijn maar het werkt wel.
Je hoeft dus niet ook nog te draaien oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:56

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

IceStorm schreef op 27 maart 2004 @ 15:01:
Ok, ik heb de pc versie gedaan maar toch.

In de pc versie is het een "360 varial McTwist", dat is gewoon 1 trick. Wat je moet doen, special meter vullen en dan springen op de ramp en dan in de lucht gewoon achter elkaar die toetsen indrukken. Kan even tricky zijn maar het werkt wel.
Je hoeft dus niet ook nog te draaien oid.
Het is zo simpel, het werkt hoor. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

THPS is een spel dat wat oefening vergt maar wel erg leuk :) Gewoon lekker spelen, als iets niet lukt na vaak proberen, overslaan en volgende dag weer oppakken :).
En als je vast zit met iets, het is een tijd geleden, maar ik heb hem wel 100% uitgespeeld (pc weliswaar maar toch), dus vragen kan altijd.

edit:
En ik ben absoluut niet de enige die je kan helpen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door IceStorm op 27-03-2004 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 27-08 10:37
tony hawk underground 2 is trouwens nu uit voor de pc :) heb nog helemaal geen topic over gevonden????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:05
En dan kick je dit topic maar even :?
*Dicht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.