Vodafone actie>> Gratis T68i bij 180 abbo >> probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
Goed, ik zelf woon 17 KM van Eindhoven af. Ik heb geen vervoer, ik ben geen 18 dus mijn ouders deden voor mij vannavond een abbo afsluiten.

Even wat het probleem is>> ik wil een T68i hebben in het mineral grey!!! <schreeuw> :P

Nou gister een mobiel bestelt bij Citypoint eindhoven. Ik zei ik wil de grijze versie graag hebben, ja is goed zegt die verkoper, ik leg um voor je vast.

Nou vandaag was de dag, mijn ouders ging naar eindhoven toe, ik was weg, kwam even later thuis. Ik belde nog even naar mijn vader op, om te vragen of er ook de nieuwste versie erop staat. ISgoed, ze gingen het navragen.

Goed mijn ouders kwamen thuis. Eerste wat ze zeiden "Die verkoper bij citypoint zei dat er helemaal geen mineral grey T68i bestaat".

Die verkoper zei al dat ik in de war was met de T68. Die is grijs. Niet de T68i. ow nu weet ik waarom hij wou weten waarom er de nieuwste firmware opstond>> hij wou de T68 met T68i firmware hebben [ Vuile #$@#!$@#$~verkoper |:( ] Hij haalt de T68 en T68i door elkaar.

Goed hun[me ouders] lieten de foon zien enjawel de blauw witte T68i :r .

Ik vind die grijze... die pics ook van die grijze T68i heeft me juist overgehaald deze te kopen. Nou mijn ouders beweerde al dat ik gek was. Ik liet het hun zien. De pics enzo. "Ja en die verkoper daar zal dat zeker niet weten :z "

NEEE!!!! :( :(

Ik ben op mement zwaar pissed omdat ze nu 30 min thuis zijn.

OMG wat moet ik nu doen?

1. Morgen vroeg bellen naar citypoint.
2. De andere kleur eisen.
3. Vragen hoe een verkoper er niet van op de hoogte is dat er een T68i mineral grey op de wereld bestaat.

Ik heb hier zelfs een foldertje liggen waar ze allebei instaan.

OMG ik weet nu echt niet wat te doen.

Mensen die van deze actie gebruik hebben gemaakt, please help me !!!

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

Hier is je bewijs:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=18368

Ik zou gewoon de andere kleur eisen, maar laat alles origineel in de verpakking zitten !

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Heb ik ook gedaan.

Ik heb niks aangeraakt O-)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, nu word ik helemaal gek, nu zeggen me ouders dit

"Kijk, dit is nou typisch iets voor jou" :X :X :X :X :X :X

:z

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Wat moet ik nu doen als die verkoper tegen mij percies hetzelfde zegt?

"Helaas, alleen de T68 is in het grijs, en de T68i is in het wit/blauw"

Wat moet ik dan zeggen?

STFU, ik zie op internet tallose plaatjes van mineral grey T68i's, en heb zelfs een foldertje ervan. :? :P

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Foldertje laten zien he

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is volgens ericsson gewoon leverbaar in het grijs dus je kan het eisen. Er zijn geen restricties bekent bij deze telefoon dat deze in nederland niet leverbaar is. GEWOON EISEN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:35
tja, als zij alleen de wit blauwe verkopen dan kun je ook niet veel "eisen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
StanTheMan schreef op 11 oktober 2002 @ 22:49:
tja, als zij alleen de wit blauwe verkopen dan kun je ook niet veel "eisen"
Ok dan nog. Dan mag ik het product alsnog wijgeren, tot 48 uur na aankoop toch?

Zijn alle Citypoints onafhankelijk dan?

Ok het was geen mineral grey maar Stellar grey 8)7 http://www.sonyericsson.c...=1&B=ie&PID=9932&LM=PSM_V

Het staat dus gewoon op de site. Dan wil ik wel eens weten waarom die verkoper zei dat de T68i maar in 1 kleur te verkrijgen is.

Mijn ouders zijn nu ook pissed hierom. Dus zal ik morgen wel met de trein naar Eindhoven moeten :( .

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Wanneer je naar de Nederlandse site van Sony Ericsson gaat staat daar geen Stellar Gray bij de t68i. Misschien dat hij dus niet in NL leverbaar is in die kleur.

Just a guess.. Waar zou dat na te zoeken zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Razorfist, lees is de 2e post van mij :/

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
en toch staat het hier onderaan hoor:
http://www.sonyericsson.c...9932%26LM%3DPSM_V%26R%3D1

maar goed, ik heb dus een MINERAL grey (staat op de doos).

Overigens heb je niet altijd het RECHT om de aankoop te weigeren, dit is aan de winkel.
Je recht om te ruilen bestaat alleen over aankopen over internet, maar die van jou is toch echt IN de winkel verkocht. Ik heb hierover een keer met de consumentenbond gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
overspuiten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
T68i is hier alleen wit-blauw te krijgen hoor. En als jij vraagt om een grijze T68i moet die verkoper zeker raden dat je een T68 met -i firmware wil? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

hmm.. krijg ineens de ingeving dat dit waarschijnlijk jouw telefoon is en ik dus gewoon onzit klets.. :D

Ik zou gewoon even langsgaan inderdaad of even bellen. Niet geschoten is altijd mis!
Bigs schreef op 11 oktober 2002 @ 23:33:
T68i is hier alleen wit-blauw te krijgen hoor. En als jij vraagt om een grijze T68i moet die verkoper zeker raden dat je een T68 met -i firmware wil? |:(
Op die foto staat wel degelijk een t68i. Dit is te zien aan "Sony Ericsson" (de t68m is van Ericsson) en aan de vorm van het luidsprekertje bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Damn, ik wil die grijze dus ook hebben, maar ze zijn OVERAL uitverkocht... bij 1 belcompany wisten ze me zelfs te vertellen dat de bestelling is afgewezen, dat wil zeggen ze zijn niet meer op voorraad :( Toch maar naar de belcompany en er 1tje bestellen, want ik vind die blauwe wel minder.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Yes! Kan ik me toch nog onderscheiden van de massa die vodafone 180 2jr heeft afgesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Even een vraagje zijn de frontjes om te wisselen? Ofwacht het zijn ook de knoppen die aan andere kleur hebben :'( .

Damn ik wil gewoon die grijze klote zooi, da was ook de doorslag dat ik deze foon wou.

Maargoed ik zal het morgen wel te horen krijgen.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:15

jotheman

Was like that when I got here!

Okay ik snap van je hele vraag geen hol, maar ken wel zeggen, gaaf lulijzertje :)
Wat kost die met dat abonnement erbij?
Suck6 nog iig :)

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
jotheman schreef op 11 oktober 2002 @ 23:43:
Okay ik snap van je hele vraag geen hol, maar ken wel zeggen, gaaf lulijzertje :)
Wat kost die met dat abonnement erbij?
Suck6 nog iig :)
:X >> T68i, 6310I, 8310, T100 gratis bij een 2jr. vodafone 180 abo

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
goed voor de minder gelovigen, post ik ook maar foto's, sorry van de brakke kwaliteit, maar de webcam was ff iets makkelijker dan de digi-cam..

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/stanley.oei/t68igrey.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/stanley.oei/sticker.jpg

Die sticker is op zich wel vaag, want mineral grey bestaat dus niet en er staat geen t68i, maar dat staat wel op de doos en het is gewoon een sony ericsson (wat staat er op de sticker van een blauwe t68i?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06-2024
The Phonehouse in Sneek (waar ik werk hebben we alletwee de kleuren. Dus de blauwe en de grijze versie. Ik hoop voor je dat het lukt, dat je de andere kleur krijgt. Maar ik weet als Phonehouse verkoper dat Vodafone Citypoint alleen maar de blauwe kleur kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Ook gewoon T68

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
spoon schreef op 11 oktober 2002 @ 23:52:
The Phonehouse in Sneek (waar ik werk hebben we alletwee de kleuren. Dus de blauwe en de grijze versie. Ik hoop voor je dat het lukt, dat je de andere kleur krijgt. Maar ik weet als Phonehouse verkoper dat Vodafone Citypoint alleen maar de blauwe kleur kan leveren.
Ok, dan zal jij me vraag ook wel kunnen beantwoorden.

Mogen klanten kun product terug brengen? 1 dag erna?

Zonder dat de doos open is gemaakt?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06-2024
op de nieuwe dozen van de T68i staat alleen maar t68. Dit omdat de T68 zelf niet meer wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:32
Robbie007 schreef op 11 oktober 2002 @ 23:56:
[...]

Ok, dan zal jij me vraag ook wel kunnen beantwoorden.

Mogen klanten kun product terug brengen? 1 dag erna?

Zonder dat de doos open is gemaakt?
oh kan ik je ook wel vertellen, ben zelf ook dealer voor alle providers.

ja dat kan, je kan binnen 24 uur het contract weer opzeggen, en je toestel retourneren ofcourse (in originele staat).
alleen moet je nog geen kosten ermee hebben gemaakt dacht ik, heb nu ff geen dealerhandboek bij de hand :D maar dat van die 24 uur klopt zowiezo

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Turismo schreef op 12 oktober 2002 @ 00:00:
[...]

oh kan ik je ook wel vertellen, ben zelf ook dealer voor alle providers.

ja dat kan, je kan binnen 24 uur het contract weer opzeggen.
alleen moet je nog geen kosten ermee hebben gemaakt dacht ik, heb nu ff geen dealerhandboek bij de hand :D maar dat van die 24 uur klopt zowiezo
Het zit nog in de doos dus :D

Ik weet niet of er meerdere winkels in Eindhoven zijn die deze actie houden?

Anders word het morgen een drukke regeldag voor mij :D .

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
zoals ik zei is dat afhankelijk van de winkel, maar denk dat dat in jouw geval wel zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Bigs schreef op 11 oktober 2002 @ 23:33:
Damn, voor de 2e keer in dit topic: lees dan de 2e post en dan vooral wat er op dat display staat ! Das MIJN phone en ik woon in NL en niet in Verboekistanie ofzo ! Lees de draad voor je blaat !

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Goed updateje.

Als je voor deze actie een grijze T68i wilt halen dan MOET je dus niet zo'n abbo afsluiten bij Vodafone citypoint.

Ik ga vandaag cancelen, en ik ga vandaag naar Weert toe. Naar Belcompany om er daar 1 af te sluiten. Ik had ze aan de lijn gehad. Ze zeiden dat ze in bestelling waren. De grijze T68i krijg je dan zeker, alleen kan dat 2 weken duren ofzo.

Goed da vind ik dus wel wat. Ik ga vandaag naar Eindhoven om het contact ongedaan te maken.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze behoren inderdaad binnen 24 uur de koop ongedaan te kunnen maken. En ik weet ook dat hij er in allebei de kleuren leverbaar is, ben bij MediaMarkt hier in rotterdam geweest en daar hebben ze allebei!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:45
Bij belcompany in rotterdam had ik er ook een vast laten leggen. Maakte me niet echt uit welke. Maar ze hadden alleen nog een Mineral gray t68i.

Tevens kon ik bij belcompany na 8 dagen nog ruilen. Mits geen krassen op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Robbie007:

Hoe is het gegaan? Alles geregeld nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8 dagen is een wettelijk etrmijn waarin je producten terug kan brengen zonder dat je daar een verklaring voor hoeft af te leggen. het enige is dat het product nog verpakt en ongebruikt moet zijn. anders gaat deze vlieger niet op.

succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Robbie007 schreef op 12 oktober 2002 @ 09:42:
Goed updateje.

Als je voor deze actie een grijze T68i wilt halen dan MOET je dus niet zo'n abbo afsluiten bij Vodafone citypoint.

Ik ga vandaag cancelen, en ik ga vandaag naar Weert toe. Naar Belcompany om er daar 1 af te sluiten. Ik had ze aan de lijn gehad. Ze zeiden dat ze in bestelling waren. De grijze T68i krijg je dan zeker, alleen kan dat 2 weken duren ofzo.

Goed da vind ik dus wel wat. Ik ga vandaag naar Eindhoven om het contact ongedaan te maken.
Wat je allemaal niet moet doen om een bepaalde KLEUR te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 22:13:
8 dagen is een wettelijk etrmijn waarin je producten terug kan brengen zonder dat je daar een verklaring voor hoeft af te leggen. het enige is dat het product nog verpakt en ongebruikt moet zijn. anders gaat deze vlieger niet op.
weliswaar off-topic, maar dit is dus niet zo..
geldt alleen voor aankopen over internet en colportage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Zo alles is nu geregelt :7 .

Contract bij Citypoint is gecancelt. Nu heb ik bij belcompany een grijze bestelt, Alleen kan het 2 weken duren voordat hun er weer hebben. Het kan ook zijn dat ze me morgen opbellen :) .

En nog voor de mensen die zeggen dat dit een domme actie was om al die moeite te doen voor een kleur van een gsm... Je loopt er wel 2 jaar mee rond, dus waarom mag ik niet voor mezelf bepalen welke kleur dat mobieltje heeft?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbie007 schreef op 13 oktober 2002 @ 17:26:
Zo alles is nu geregelt :7 .

Contract bij Citypoint is gecancelt. Nu heb ik bij belcompany een grijze bestelt, Alleen kan het 2 weken duren voordat hun er weer hebben. Het kan ook zijn dat ze me morgen opbellen :) .

En nog voor de mensen die zeggen dat dit een domme actie was om al die moeite te doen voor een kleur van een gsm... Je loopt er wel 2 jaar mee rond, dus waarom mag ik niet voor mezelf bepalen welke kleur dat mobieltje heeft?
Gelijk heb je. Als het auto was, dan zouden ze het allemaal snappen.
Ik heb hem net ook gehaald. SWEEET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-09 19:35
Beetje offtopic maar ja:
Hoef je helemaal niets te betalen dus als je dat abbo afsluit?
Ik heb nu namelijk al 1,5 jaar een 120 abbo maar zit er altijd overheen, duzz dit komt dan mooi uit.
Moet ook een nieuwe phone.

Dus kan iemand me ff vertellen of je gewoon naar de winkel kan gaan, zeggen die phone wil ik (bestellen) en dan krijg je die en je betaalt dan alleen iedere maand de abbo kosten?

Het interesseert me niet als ik een ander nummer krijg (het zou wel mooi zijn als ik mijn eigen nummer kan houden).

Ik kan vodafone niet bellen want zit op me werkmet iets teveel mensen die meeluisteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Volgens mij is ook alles gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
Ik heb net trouwens toch maar even Vodafone City Point Utrecht gebeld (kan niet w8en) en hij zegt dat ze daar niet aan doen; Vodafone heeft er niets mee te maken.
Hij wist me wel te vertellen dat het actie was van Belcompany en nog iets.
Ik dus belcompany bellen maar die nemen weer niet op (3 vestigingen).

Kan iemand me pleaze vertellen waar die actie is en of er kosten zijn?

En weet iemand tot wanneer de actie loopt, of is ie alweer voorbij?! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er bestaat gene mineral gray sony ericson t68i
er bestaat wel een mineral gray sony ericson t68 met t68i software
de echte t68i is blauw wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Master__R schreef op 15 oktober 2002 @ 15:21:
Ik heb net trouwens toch maar even Vodafone City Point Utrecht gebeld (kan niet w8en) en hij zegt dat ze daar niet aan doen; Vodafone heeft er niets mee te maken.
Hij wist me wel te vertellen dat het actie was van Belcompany en nog iets.
Ik dus belcompany bellen maar die nemen weer niet op (3 vestigingen).

Kan iemand me pleaze vertellen waar die actie is en of er kosten zijn?

En weet iemand tot wanneer de actie loopt, of is ie alweer voorbij?! :'(
Sluit af bij belcompany als je een grijze wilt. De actie is geldig tot eind deze maand.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robie doe niet zo stoer mannetje ;) VCP Eindhoven heeft keurig jou geholpen met je t68i.. Je hebt de kans gekregen om de volgende dag je contract op te heffen.. Volgende keer meer respect tonen aan de verkopers voordat je allemaal gebl44t hier achterlaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 15:25:
Ik zou zeggen doe eerst eens wat zoekwerk voordat je dit blaat...
Er zijn 2 verschillende kleuren t68: grijs en geel/goud.
En er zijn 2 verschillende kleuren t68i: grijs en wit/blauw.

(tip: let op het model van de telefoon).

:/

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
Is die grijze in het echt zoveel mooier dan die blauw-witte? Ik vondt die blauw-witte namelijk op het internet ook erg mooi (en inmiddels erg origineel want iedereen wil de grijze).

Weet iemand ook hoe het zit met het opzeggen van een ander (huidig) abbo van vodafone? Volgens me pa heb ik namelijk 3 mnd opzegtermijn, dus dat zou betekenen dat ik 3 mnd 2 abbo's moet betalen....

Ik ga volgende week iid geval even naar belcompany maar moet iedere dag de hele dag (en avond) werken duzz geen tijd om naar de winkel te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
Net belcompany gebeld en ik zit nog 3 mnd vast aan me abbo als ik hem nu opzeg, maar dan zet ik hem mooi om in een budget abbo á €9,50.
Dan kost het me niet zoveel duzz... Maandag ff T68i halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 22:15:
Robie doe niet zo stoer mannetje ;) VCP Eindhoven heeft keurig jou geholpen met je t68i.. Je hebt de kans gekregen om de volgende dag je contract op te heffen.. Volgende keer meer respect tonen aan de verkopers voordat je allemaal gebl44t hier achterlaat ;)
Heb ik toch ook gedaan?

Alleen als iemand een grijze t68i wil hebben, dan kan je die niet krijgen bij 1 van de VCP's in nederland. Daarom kan je dan het beste gaan naar Belcompany wat die kunnen er wel aankomen. :*)

En verder _/-\o_ aan VCP Eindhoven ;) .

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Robbie007 schreef op 16 oktober 2002 @ 12:41:
[...]

Heb ik toch ook gedaan?

Alleen als iemand een grijze t68i wil hebben, dan kan je die niet krijgen bij 1 van de VCP's in nederland. Daarom kan je dan het beste gaan naar Belcompany wat die kunnen er wel aankomen. :*)

Heb je trouwens ook de discman gekregen in Eindhoven bij de VCP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Nee :{

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 15:25:
weet je wat, er bestaat gene sony ericson t68.
Master__R schreef op 16 oktober 2002 @ 09:01:
Is die grijze in het echt zoveel mooier dan die blauw-witte? Ik vondt die blauw-witte namelijk op het internet ook erg mooi (en inmiddels erg origineel want iedereen wil de grijze).
nou blijkbaar juist niet, veel mensen willen wel de grijze, maar de meesten krijgen de wit/blauwe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:01
StanTheMan schreef op 16 oktober 2002 @ 14:22:
[...]

weet je wat, er bestaat gene sony ericson t68.
check jij dan nog maar ff de ericsson site... sony ericsson bestaat wel degelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Robbie007 schreef op 16 oktober 2002 @ 12:41:
[...]

Heb ik toch ook gedaan?

Oh ja? Nou ik heb de grijze t68i vorige week zaterdag gereserveerd (bij de BC), maar die swa's aan de telefoon konden me vandaag alleen vertellen dat ze em nog niet hadden... en ze wisten ook al niet of dat ding uberhaupt nog kwam ofzo.

* Tentacle1 raakt het vertrouwen in de belcompany een beetje kwijt. Je moet ze ook 5x achter elkaar bellen voordat ze eens een keerte opnemen.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Tentacle1 schreef op 21 oktober 2002 @ 19:41:
[...]

Oh ja? Nou ik heb de grijze t68i vorige week zaterdag gereserveerd (bij de BC), maar die swa's aan de telefoon konden me vandaag alleen vertellen dat ze em nog niet hadden... en ze wisten ook al niet of dat ding uberhaupt nog kwam ofzo.

* Tentacle1 raakt het vertrouwen in de belcompany een beetje kwijt. Je moet ze ook 5x achter elkaar bellen voordat ze eens een keerte opnemen.
Ik had er vorige week 3 dagen op moeten wachten. Een maat van mij krijgt er woensdag 1.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StanTheMan schreef op 11 oktober 2002 @ 23:50:
goed voor de minder gelovigen, post ik ook maar foto's, sorry van de brakke kwaliteit, maar de webcam was ff iets makkelijker dan de digi-cam..

[afbeelding]
[afbeelding]

Die sticker is op zich wel vaag, want mineral grey bestaat dus niet en er staat geen t68i, maar dat staat wel op de doos en het is gewoon een sony ericsson (wat staat er op de sticker van een blauwe t68i?)
Heb jij daar een matrix achtergrond :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
jep.. is ook een screensaver, dan beweegt ie ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

:( nummerbehoud (ik heb al een libertel abbo) is voor mij niet mogelijk. :( jammer dan geen t68.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1

Tentacle1

60% Puur Sap!

Robbie007 schreef op 21 oktober 2002 @ 20:08:
[...]

Ik had er vorige week 3 dagen op moeten wachten. Een maat van mij krijgt er woensdag 1.
:? Zulke dingen begrijp ik dus niet... Zo'n bedrijf heeft toch een centraal magazijn waar die telefoons uit komen? Waarom hebben ze bij jou dan wel de telefoons en bij mij weer niet... :X

* Tentacle1 gaat maar nog eens bellen met een andere vestiging in de buurt...

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Hopelijk heb je hem dan wel snel. Wachten = :r

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Dat iemand rood aan kan lopen door een blauwe telefoon die grijs zou moeten zijn. 8)7

Aan dit soort onzin erger ik me groen en geel.

En i.p.v. een wit voetje te halen bij de verkopers maakt hij ze zwart.

De gele kaart voor de topic-starter. >:)

ARME AOW’er

Pagina: 1