Motorola SM56 en rabo telebankieren?

Pagina: 1
Acties:

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Topicstarter
Bij mij kan ik deze brakke modem niet werkend krijgen met rabo telebankieren. Hij begint met inbellen, en je hoort ook dat hij communiceert, maar na 2/3 seconden verbreekt de rabo-computer de verbinding waardoor je de "in-bezet-toon hoort".
Wat nu?

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Andere drivers geprobeerd? (beetje standaardvraag, maar wie weet is het dé oplossing). T zou ook een setting in het programma zelf kunnen zijn, bel anders eens met de helpdesk ofzo :)

Suc6

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Topicstarter
Dat heb ik al geprobeerd, maar helpt niets :(
Haal wel andere modem ofzow...

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:35

Barca

In Search Of Sunrise

Dit helpt je wel niet echt maar waarom gebruik je in godsnaam geen InternetBankieren. :? Is veel makkelijker en zo te zien heb je totaal geen probleem op het internet te komen. ;)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:49
Tja, bedrijven moeten het nog steeds doen met Telebankieren, wel zo makkelijk:
- verenigingen die van 500 leden een machtiging uitvoeren met een machtigingsbestand geleverd door het ledenprogramma (toevallig Rebo PC Leden ;)), bestand zie ik je nog niet regel voor regel overtikken met internetbankieren ;)
- opdrachten offline invoeren en in 1x versturen
- sneller
- je programma werkt altijd, dat kan je van de rabo internetbankieren site niet zeggen

Ofwel: allemaal dingen die een must zijn voor bedrijven/verenigingen. Voor een particulier is internetbankieren een uitkomst, voor bedrijven/verenigingen is het een regelrechte ramp :(