Toon posts:

PS2 laad opeens traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Ps 2 laad opeens traag bij alle games, dat dee hij eerst niet hij is zo'n 4 weken geleden gevalle maar dit trage doet hij pas paar dagen :?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2002 20:09 ]

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Hou oud is hij. Misschien valt het nog binnen je garantie anders?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
ja nog garantie

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Hoewel het per definitie niet helemaal eerlijk is om dat ding terug te brengen onder de noemer: er zit garantie op, moet je dat natuurlijk zelf weten. (en dan natuurlijk dat hij gevallen is.) Misschien valt laten valeen ook wel echt onder de garantie, dat weet ik niet zeker.

Heb je snel last van een slecht geweten?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:23

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ik zou m gewoon terugbrengen, niks zeggen over het vallen natuurlijk (of het moet te zien zijn), is gewoon een hardware probleem, dat de cd's niet meer goed gelezen worden.

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Verwijderd

M'n broer had hier ook last van. Nooit wat mee gebeurd qua vallen of zo, maar wel dag in dag uit mee gespeeld. De gebruikte DVD drive bleek zoveel rondjes maken niet zo leuk te vinden en hij ging hoe langer hoe trager laden, en sommige games herkende ie al niet eens meer.
Hetzelfde advies als ik hem gaf, geef ik jou ook: Niet zeiken, gewoon inruilen dat ding. Waarvoor heb je anders garantie?

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:14

G3kko0

Why so serious???

Nog wel orgineel dus geen ombouw???

Verwijderd

garantie claimen, die DVD drive heeft inderdaat wat te verduren maar zou het gewoon moeten trekken, soms zit er een tussen die dat niet doet, gewoon terug dus
Pagina: 1