Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Super stille case: Nexes iStyle @ 27.8 dB

Pagina: 1
Acties:

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Ik kwam deze case tegen met wat gesurf:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Nexus_iStyle_computertotaal.gif

Ik kan er verder geen informatie over vinden, behalve de site vd maker. Heeft iemand ervaring met deze kast? :)

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Hij lijkt onwijs veel op de Mac G4. Hij is al eens eerder voorbij gekomen denk ik....

• Keesk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 15:05
Hoeveel informatie wil je eigenlijk hebben lijkt me dat de url voldoende info geeft ... of ben ik nu gek ?

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Yep, deze is bekend...... Maar wel mooi......

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Verwijderd

is van Colorcase kan je kopen bij Depece 8)

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Ik heb gesearched op GoT, maar ik ben hem nog niet tegengekomen. :?

Verder zou ik graag wat meer en grotere foto's willen, hoe is hij in gebruik, pro's / con's, kortom: een review. :)

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

In de Computer!Totaal van oktober hebben ze er naar gekeken (klein artikeltje).

En in de nieuwe PC Active (ligt binnen enkele dagen in de winkel) wordt de kast als Nexus SilentPC uitgebreid beschreven! Een artikel van 3 pagina's....

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 10:12
Mooie case http://www.dedicated.nl/ verkoopt um

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
Beetje zoeken en je hebt de specs:
http://www.silentpcshop.nl/Case.asp

Systeem Specs

Verwijderd

Holy shit, wat een ontzettend geile kast! :9~ :9

Ik kan op Google nog geen review er van vinden ;(

Ik ga voor deze kast sparen! _/-\o_

Verwijderd

YT-Croc schreef op 15 oktober 2002 @ 15:12:
[...]

Zie em daar nergens staan :?
Hij staat daar wel, onder het merk Vivitan, type TH-656
gekke vind ik wel dat hij hier maar 129 Euro is en dat hij incl. 300 watt voeding is.
Normaal is hij 165 Euro excl. voeding.
Is dit een imitatie ofzo :?

Verwijderd

Kickje ? niemand geinteresserd ;(

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-11 13:27
ik had hem ook zien staan bij freezinghardware, tis wel een leuk kastje maar ik spaar toch liever door voor een coolermaster... :)

Ervaringen, hzmmm deze kast is volgens mij nog niet zo lang te koop dus er zijn niet veel mensen die hem al hebben denk ik. Wil je nou ervaringen over de kast zelf of over zijn stilheid? :?

edit:

500 posts :7

Verwijderd

Liefst over zijn stilheid wil ik wel het fijne weten. Ben nogal geobserdeerd door stilte :)

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-11 13:27
ach voor een stille pc hoef je niet gelijk zo'n kast aan te schaffen hoor ;)

koop gewoon een zalman voeding
Om je cpufan stil te krijgen moet je gewoon de originele fan van de heatsink af halen en vervangen door een groter exemplaar van enermax of een pabst
Wat je ook kan doen is zoals ik ook heb gedaan, zo'n beugel met 92mm fan erbij kopen van zalman (snappie wat ik bedoel?) ;)

Als stille harddisk raad ik je aan om een Seagate Baracuda IV te kopen, stil en snel :)

Dan krijgen we de videokaart, die moet je op de 1 of andere manier zien te modden om hem stil te krijgen. je kan proberen te doen wat ik gedaan heb, passief koelen. lees meer daarover in dit draadje. Maar ik zie dat jij een gef4 ti4600 heb dus dat kan nog wel eens moelijk worden. :(
Om deze wel goed en stil te kunnen koelen kan je de ZM80-HP van Zalman kopen. Lees hier een review.

hier wat hulpzame sites.

Zalman
Freezinghardware

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-11 17:45
nog een tip, mijn site: http://casemodstil.mine.nu Ik heb ff niet adres moet ik weer helemaal opzoeken maar op die site staat ook de naam van het topic dat ik hierover aanmaakte. En weer op die site staat ook een samenvatting van dat topic. Echt, ik denk dat je daar veel aan hebt. En dat is stiller dan de hoeveelheid dB die jij aangeeft denk ik. Die fans hoorje echt bijna niet, en papsten die er in moeten eigenlijk maken maar 12 dB dus hoger dan dat is niet echt mogelijk :9

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2002 @ 16:08:
[...]

Hij staat daar wel, onder het merk Vivitan, type TH-656
gekke vind ik wel dat hij hier maar 129 Euro is en dat hij incl. 300 watt voeding is.
Normaal is hij 165 Euro excl. voeding.
Is dit een imitatie ofzo :?
Het verschil is volgens mij dat die voor 129 geen extra demping heeft.

Verwijderd

In de nieuwe PC Acitve (komt over een paar dagen uit) is de kast uitgebreid onder handen genomen!!

Lezen dus!
Pagina: 1