Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL]Compatibiliteit controllers laptop TFT's

Pagina: 1
Acties:

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:20

w00Dy

Make soap, not war

Topicstarter
Ik kan een laptop TFTtje kopen 14'1inch :9
Nu heb ik hier de search doorgelezen, FAQ, gegoogled noem maar op.

Dit zijn de gegevens
IBM ITSX92C
TFTcontroller 47L8150

neen dit laatste is niet de beeldcontroller, dat zoek ik dus nog. Maar hoe zit het nu, ik heb bij de aurora kaarten gekeken, ook op Miles.co.uk. Allemaal leuke boel enkel staat het schermpje er niet bij. Wat is de kans dat ik het aan de praat krijg op zo'n bord ? quasi 0 ? is iedere TFT dan zo anders ? niet zoals de 4*20 enz.. LCD's zolang de controller maar HD44780 compatible is, is alles goed ?

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10 21:48
Denk het niet. want elk tft scherm heeft een ander aansluiting. En btw HD44780 is voor text lcdtjes niet voor grafische lcd's je hebt toch wel een beetje speciefiek iets voor nodig.

• FragFrog
  • Laatst online: 14:09
Meen dat er wel meer mensen hier mee komen, maar het is een laptop TFT? In dat geval zou het theoretisch kunnen (heb het wel eens gezien), maar wordt wel _heel_ erg moeilijk :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

nee , wel duur , je zou er een speciale kaar extra bij moeten kopen die flink wat duiten kost

Verwijderd

De vraag blijft of er wel kaarten voor te krijgen zijn, voor het type scherm die jij wil gebruiken ...
Ik denk dat ik binnenkort ook ergens een controllerkaartje van +200$ ga kopen, als je echt weet wat je nodig hebt en je vind het de moeite dan moet je dat doen ;) (van mij niet voor een laptop scherm btw)

gewoon ff alle mogelijke info zoeken van het scherm en dan google'en

• w00Dy
  • Laatst online: 16:20

w00Dy

Make soap, not war

Topicstarter
ik heb alle info...
ik denk dat ik maar eens een aurora kaartje ga proberen, het scherm staat er wel niet bij. Maar wie niet waagd...
Pagina: 1