Toon posts:

[win2k]

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem..
Ik heb een laptop van mijn tante gekregen deze was eerst van mijn oom maar die is helaas overleden. Hij had deze om op te werken als de kinderen op de normale pc aan het spelen waren en andersom alleen nu wil ik de documenten die van mijn oom waren effe op cd branden maar ik kan alleen bij zijn documenten komen als ik onder administrator ben ingelogd alleen weten mijn tante en ik het password niet ? is er een manier om deze te achterhalen mijn tante geeft trouwens toestemming om het systeem te hacken.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb een probleem..
Ik heb twee problemen:
• Je topictitel is niet afgemaakt :P
• Passwords kraken / proggies daarvoor aandragen doen we niet aan op GoT.

Helaas, misschien kan Google helpen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nog wat tips die ik via ICQ kreeg:
FoolZero: Hollowmaster, hoe goed jouw intensies ook zijn, dergelijke requests worden hier op GoT niet getolereerd. Begrijp heel goed, dat de informatie, die jij probeert te achterhalen, voor jou bruikbaar zijn, maar door andere lezers kunnen worden misbruikt. Misschien, dat je op IRC groepen of op wat meer underground sites de hulp aantreft, die je nu nodig hebt.
Diaboluzzz: ja maar wij geven geen toestemming om hier een draadje te openen met de vraag hoe je een w2k systeem kan hacken ;)
wat je kan doen is kijken of je oom ooit ergens op een papiertje een wachtwoord heeft opgeschreven en anders probeer je alle logische dingen.

like pincode, geboorte datum koosnaampje or whatever.

suc-6-
Jongens, volgende keer sneller typen >:)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
nog een tip van mij:
in dit topic vind je een tool om de admin pass te resetten: [rml][ Win2k] Geen admin meer op eigen comp![/rml]

Dit topic is gesloten.