Toon posts:

Wat te doen bij kapotte gsm ? Reparatie ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan een gsm overkopen van een vriend van me, Siemens S45, ik moet een ander want mij T28 heeft het begeven en ik vind die Siemens goed genoeg voor mij! :)

Anyways, krijg gewoon de boekjes + lader erbij en er zit GEEN sim-lock meer op. Hij heeft hem 6 maanden ofzo, nieuw gekocht toen. MAar de doos zit er niet meer bij.

Ik wil hem graag hebben, maar wat als er nu dadelijk iets kapot gaat ? Kan ik hem dan gewoon naar Siemens opsturen en dan betaal ik dus gewoon de reparatiekosten of hoe zit dat ? En naar siemens opsturen kan gewoon via de site of moet ik dan naar de winkel waar hij gekocht is ?

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:07

tozzke

aka tozzert

zolang je het bonnetje hebt.... :?

Verwijderd

Topicstarter
Nee , doos en bonnetje zijn er niet meer :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 19:07

job

als je je mobiel opstuurt ter reparatie dan moet je deze opsturen in een doosje.
zonder simkaart, lader enz. enz.. (misschien moet je de accu ook wel thuis laten, maar dat weet ik niet zeker)

dit omdat deze dingen wel eens kwijt willen raken bij de reparatie

als de telefoon onder de garantie valt. is de reparatie gratis
maar moet je wel de verzendkosten naar siemens toe betalen.

maar waarom bel je voor al je vragen niet even naar de siemens helpdesk.
het nummer staat wel in de handleiding, of anders op de site

het service nummer voor vragen over mobiele telefoons: 0900 - 33 33 100
kost geloof ik iets van 1 euro per gesprek.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 21:36
Vaak zien ze aan het Imei nummer of je nog garantie hebt, dus regel het via een winkel die een beetje regelt voor jou, als je begrijpt wat ik bedoel.

no comment

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 15:41
siemens deed daar bij mij niet moeilijk over toen mijn toestel een keer kapot ging. Ze stuurden via de PTT een doos met een omwisselservice. Ik moest mijn defecte toestel afgeven en kreeg direct van de postbode een nieuw precies hetzelfde toestel.
Dat noem ik pas service (is wel al 3 jaar geleden nu, weet niet hoe dat nu werkt bij siemens aangezien ik NOKIA user ben geworden).

Verwijderd

Maak je maar niet te druk over reparaties, binnen de garantie gaat er zelden iets kapot, buiten de garantie is het toch altijd makkelijker om een nieuwe te halen...
Een S45 kan overigens wel een stootje hebben :)
Pagina: 1