USB kaart met printer werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 09:46
Ik heb een Pentium 200 MHz van iemand en daar moet een usb printer op (Lexmark Z35) en er zit geen usb op het mobo dus een insteekkaart erin maar dat werkt niet.
Heb nu al 2 kaarten geprobeerd maar de printer wordt niet herkend, de kaart kan met wat moeite wel geinstalleerd worden, tenminste er staan geen uitroeptekens meer voor in apparaatbeheer maar hij werkt dus niet goed.
Ohja er zit 32 MB RAM in en de minimale eis is 64 voor die kaart(en) maar zou dat zo heel nou komen met zo'n simpel kaartje?
Het is een USB 1.0 kaart overigens.

Wie weet wat er verder nog de reden van kan zijn dat het niet werkt

Verwijderd

Wat voor OS draait er op die computer? :?

• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 09:46
windows 98 2nd edition

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:33

Meneer aard

Porsche rulez!

zal toch geen probleem moeten geven, heb je wel de goede drivers voor de kaart, scheelt een hoop of heb je de goede drivers van lexmark. ik had het probleem ook op me p133 dat de usb scanner nie liep, andere drivers deed wonderen onder win 98se :)

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

neem aan dat de kaart USB1.1 is en niet 1.0 want anders is dat de oorzaak
als de printer is aangesloten op de kaart, kun je dan iets in Apparaat beheer zien? check het door de printer te ontkoppelen, verdwijnt er dan iets uit apparaat beheer, dan is hij reeds herkent als nieuwe hardware maar met onjuiste of zonder drivers toegevoegd

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

welke kaarten zijn het? merk, type

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:33

Meneer aard

Porsche rulez!

welk merk is het kaartje scheelt een hoop :?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Pagina: 1