Heb zo een beetje overal informatie vandaan geprobeerd te halen maar het wil maar niet lukken dus maar even hier proberen ongetwijfeld dat iemand het weet..
Sinds kort heb ik wat nieuwe componentjes gekocht voor mijn comp o.a. een nieuw HD'tje, die heb ik geformat en winXP erop gezet maar ondertussen zat er dus ook nog een andere HD in die automatisch de partitie letters C en D greeg en mijn CD-Rom en Brander kregen E en F. Dus nadat ik mijn XP had geinstalled kreeg mijn actieve directory het stationsletter G.. Erg weird maar ik dacht geen probleem beetje eraan wennen en no prob
. Maar ja nu aantal dagen later begint het behoorlijk lastig te worden met een aantal dingen dus ik heb al mijn partitie letters veranderd en wil nu mijn G (actieve dir) vernoemen naar C.. En dat gaat dus niet
dan zegt het: "Kan de stationsletter van de actieve directory niet wijzigen of verwijderen". Behoorlijk irritant.. Weet iemand hier een oplossing voor?!?! Heb net een nieuwe scanner gekocht en wil de drivers darvoor installen maar hij wilt ze automatisch op mijn C: zetten en die bestaat dus niet... Maar dat boeit verder niet zo ik wil gewoon mijn G: Actieve Dir. wijzigen naar C:/
Hopelijk dat iemand me hierbij kan helpen
Alvast bedankt,
RayeS
Sinds kort heb ik wat nieuwe componentjes gekocht voor mijn comp o.a. een nieuw HD'tje, die heb ik geformat en winXP erop gezet maar ondertussen zat er dus ook nog een andere HD in die automatisch de partitie letters C en D greeg en mijn CD-Rom en Brander kregen E en F. Dus nadat ik mijn XP had geinstalled kreeg mijn actieve directory het stationsletter G.. Erg weird maar ik dacht geen probleem beetje eraan wennen en no prob
Hopelijk dat iemand me hierbij kan helpen
Alvast bedankt,
RayeS