A8N-SLI / 7800GT / 3500+ / 7800GT
Dan blijven imo de onnuttige eerstegeposte berichten staan. Laat ze liever editten, dan onzinnige dingen laten staan. Liever natuurlijk helemaal niet, maar anders zie ik ook niet zo snel een oplossing..
beetje moeilijk te controleren, je hebt first post, doet een serieus antwoord, en je komt er achter dat je een FOUT hebt gemaakt. Kan je 15 min wachten
. Met als gevolg dat ze niet editen maar nog een post doen. Lijkt mij dus een beetje lastig. Maar ik geef toe je hebt wel gelijk, het gebeurt veel
Het erge is dat dit het gedrag aanmoedigd, omdat iedereen wel eens een interessante reactie wil geven als eerste. Denk dat we in een vicuele cirkel terechtkomen.
A8N-SLI / 7800GT / 3500+ / 7800GT
Nielsz schreef op 11 oktober 2002 @ 17:18:
Naja, de fpcrew kan toch zien wat er stond voordat er ge-edit wordt? En kan 'm daarop modereren.
Nee kan niet, en wij zijn ook niet degenen die modereren.
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Dit dan:
elke user met meer dan 2 first posts welke naar -1 gemod zijn raakt al z'n karma en tweakotine kwijt.. 2e keer z'n account. Dit houdt dus niet in dat die persoon t.net niet meer kan bezoeken, echter wel dat ie niet kan reageren.
Zou het zowieso geen slecht idee vinden om te scannen op '-1' frequentie oid. Heb je een onbehoorlijk hoog '-1' gehalte --> waarschuwing. Blijft het zo --> weg account
elke user met meer dan 2 first posts welke naar -1 gemod zijn raakt al z'n karma en tweakotine kwijt.. 2e keer z'n account. Dit houdt dus niet in dat die persoon t.net niet meer kan bezoeken, echter wel dat ie niet kan reageren.
Zou het zowieso geen slecht idee vinden om te scannen op '-1' frequentie oid. Heb je een onbehoorlijk hoog '-1' gehalte --> waarschuwing. Blijft het zo --> weg account
Wat de meeste mensen niet weten is dat er zekers actief gemodereerd wordt door o.a. de MoLiCe ( Tweakers.net Moddereter Forum ) die ervoor zorgen dat er flink wat afgelezen wordt in de reacties. Zo nu en dan krijgen wij dus bericht van zulke first-posterts en worden door hun ook weer bestraft: hun reactie verdwijnt in de kelders van T.net. Mocht het nou zo zijn dat er een first-post reactie wordt gepost om alleen maar een first-post te behalen, dan krijgt diegene van ons een waarschuwen, en dat is gisteren al minstens twee keer gebeurd.
beetje een verlate reactie:Wouter Tinus schreef op 11 oktober 2002 @ 17:44:
[...]
Nee kan niet, en wij zijn ook niet degenen die modereren.
Uh, ja dat snap ik
Maar kunnen de powermods (of bestaan die nou nog steeds niet
Nielsz schreef op 15 oktober 2002 @ 14:33:
beetje een verlate reactie:
Uh, ja dat snap ik
Maar kunnen de powermods (of bestaan die nou nog steeds niet) die niet lezen dan, de pre-edits? Dat zou dan meteen een request zijn.
Dat staat al 2 jaar op de verlanglijst voor de powermod, en nee, die is er nog steeds niet
Professioneel Hyves-weigeraar
Pagina: 1