Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

8310 WAP over GPRS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie ken mij uitlegge hoe dat nou allemaal precies in elkaar zit.ik weet hoe ik moet wappen etc, en snap ook wel het principe, maar als ik dus bijvoorbeeld mijn gegevensdrager wil in gaan stellen kom ik twee dingen tegen:

Sessiemodus: Tijdelijk of doorlopend (wat is dit in hemelsnaam voor instelling? en wat heb je eraan?????

GPRS-verbinding: wanneer nodig of altijd online (snappik ook niet zoveel van)

wie ken mij uitleggen hoe het werkt?!?!?!?!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:55
sessiemodus:
- tijdelijk, hangt op na datacommunicatie is afgelopen. elke nieuwe pagina opnieuw inbellen.
- doorlopend stopt de rekening pas als je zelf de verbining verbreekt.

GPRS-verbinding:
- ......

Weet ik niet zeker, maar dacht dat je daar zo'n abbonement voor I-mode o.i.d. voor nodig had. Je toetsel ondersteunt geen I-mode, maare dan kan je wappen over het snellere GPRS netwerk.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik hebbet net zelf een btje uitgezocht,maar ik ben er dus achter gekomen dat die gprs-verbinding altijd online, dan wordt ik geregistreerd als ik me telefoon aandoe. dus als ik wil wappen hoeft hij alleen nog in te bellen en niet meer te registreren. de andere keuze van gprs-verbinding wijst zich nu vanzelf lijkt mij.

dit heb ik gevonden in officiele gegevens dus hetgeen wat jij defineert bij de sessiemodus...ik denk dat dat niet opgaat