Koda receivers en speakers??

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 21:06

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Kennen jullie ze?? zoja wat is jullie mening over deze produkten??

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• stealth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-07 22:58
Ik heb een setje Koda speakers gehoord op een beurs. Deze zaten volgens mijn op een Pioneer versterker. Klonk zeer goed en al helemaal voor die prijs. Als je Koda wilt weet ik nog een heel erg goedkoop adresje voor je. Die doen alleen magazijn-verkoop, is volgens mij een imprteur of zoiets.

Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V

Verwijderd

Koda is erg goedkoop en voor dat geld mag je echt niet meer verwachten.
als je echt iets goed wilt moet je op zoek naar wat anders.

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 oktober 2000 20:27 schreef Canon23 het volgende:
Kennen jullie ze?? zoja wat is jullie mening over deze produkten??[/quote]Ik heb koda speakers staan, er komt een leuk geluitje uit.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Verwijderd

Op zaterdag 28 oktober 2000 20:38 schreef stealth het volgende:
Ik heb een setje Koda speakers gehoord op een beurs. Deze zaten volgens mijn op een Pioneer versterker. Klonk zeer goed en al helemaal voor die prijs. Als je Koda wilt weet ik nog een heel erg goedkoop adresje voor je. Die doen alleen magazijn-verkoop, is volgens mij een imprteur of zoiets.
Ik ben best geinteresseerd in dat adresje....

mvg
robbydoes

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:13

JvS

Ik heb hem zelf ook

beetje rondzoeken kan ook:

[search=koda]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.