[Logitech z-560] Zoem geluidje op ritme.

Pagina: 1
Acties:

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 18:12
Het gaat hier om de Z-560 van logitech.

Ik heb als ik mijn boxen zowel nergens als ergens op heb aangesloten een zoem geluidje in een bepaald ritme. Het maakt niet uit of de boxen harder of zachter zet. Het is altijd even hard. (zo hard dat je op 3 meter afstand nog net kan horen) .

Het is niet een totaal perfect ritme maar ik hoor wel dat hetzelfde een aantal keer langs komt.

Het is niet een brom zoals in de faq staat. Hij is nergens op aangesloten en zoals ik al zei, het is altijd even hard. Ik heb ook de draden gewisselt en dat hielp ook niet.

Wat is dit?

Noushka's Magnificent Dream | Unity

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Kijk eens naar je HD lampje. Gaat ie misschien precies in het ritme van je HD? Dat wil namelijk wel eens doorklinken naar je soundcard. Dit zelfde geldt ook voor een CD/DVD rom speler, dus kijk ook eens wanneer die LEDjes oplichten..

• Michali
Michali schreef op 11 oktober 2002 @ 15:42:
...
Hij is nergens op aangesloten en zoals ik al zei, het is altijd even hard
...
Alsjeblieft lees. Hij is nergens op aangesloten. Dus zeker niet op een pc. Hij doet dit ook als ik het stekkertje in mijn oor stop :+

• prisselada
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-11-2025
Misschien heeft t te maken met je onboard-sound? Ik heb het ooit meegemaakt met een Compaqje, die heeft ook onboard. Als je dan met je muis wiebelt hoor je wat geratel en gereutel uit je speakertjes komen. Ik heb het toen op kunnen lossen met een losse geluidskaart (Gravis Ultrasound - worden die trouwens nog gemaakt/verkocht?!?).

if you're gonna be dumb you gotta be though

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:01
prisselada schreef op 11 oktober 2002 @ 16:23:
Misschien heeft t te maken met je onboard-sound? Ik heb het ooit meegemaakt met een Compaqje, die heeft ook onboard. Als je dan met je muis wiebelt hoor je wat geratel en gereutel uit je speakertjes komen. Ik heb het toen op kunnen lossen met een losse geluidskaart (Gravis Ultrasound - worden die trouwens nog gemaakt/verkocht?!?).
Lezen is ook een vak. Nogmaals quote:

Michali schreef op 11 oktober 2002 @ 15:42:
...
Hij is nergens op aangesloten en zoals ik al zei, het is altijd even hard

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
heb je een gsm, of is er een gsm mast dicht bij je huis? of heb je andere apparaten of zendpalen in de buurt?

• Michali
heb wel een gsm, als ik die uit de buurt haal dan heb je het nog steeds. Heb een laptop in de buurt met een netwerk. Of er een zendmast is weet ik niet. Ik woon in houten iig. (dicht bij utrecht)

• Michali
Oh wat ben ik dom. |:(

Ik had nu net plots ineens gezien dat ik best wel een telefoon op me subwoofer heb liggen.

Daarna had ik ineens het uiterst geniale plan om hem daar best wel weg te halen eigelijk.

|:(

Pagina: 1