Toon posts:

Alcatel USB modem en Tweakdsl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om het groene alcatel USB modem (van mxsteam) te gebruiken is voor Tweakdsl.

De snelheden kan hij wel aan, heb ik al gevonden.

Maar ze konden mij bij Tweakdsl niet garanderen dat het zou gaan werken (van het ethernetmodem wisten ze het wel zeker).

Iemand ervaring hiermee of een tip voor me?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2002 00:06 . Reden: woord vergeten ]

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Move OH --> IT

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een groene dat schijnt van belang te zijn.. het is dus geen ISDN versie.. daar zou het niet mee werken is mij verteld...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:20
TweakDSL = BBNed...

Cistron is oa ook BBNed..

Quote vanaf Cistron site:
De Alcatel analoge ethernet- en USB-modems die verkocht worden bij een MxStream (tm) pakket zijn na simpele her-configuratie ook bruikbaar bij ons abonnement mits u over een analoge telefoonlijn beschikt.
en nog precieser:
http://www.cistron.nl/node.php?id=182

Maw: Ja, je kan 'm gewoon gebruiken.

Maar of het raadzaam is..... USB is 12Mbit, Cistron Max is 8Mbit... Reken ook ff een printer, webcam, scanner, digicam, of whatever erbij en je snelheid kan nooit max zijn... 't is en blijft delen..

Voor een langzamer abbo maakt het niet/nauwelijiks uit.

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig...
bedankt! Hier kan ik wat mee!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:25
DJSmiley schreef op 15 oktober 2002 @ 00:40:
TweakDSL = BBNed...

Cistron is oa ook BBNed..

Quote vanaf Cistron site:

[...]

en nog precieser:
http://www.cistron.nl/node.php?id=182

Maw: Ja, je kan 'm gewoon gebruiken.

Maar of het raadzaam is..... USB is 12Mbit, Cistron Max is 8Mbit... Reken ook ff een printer, webcam, scanner, digicam, of whatever erbij en je snelheid kan nooit max zijn... 't is en blijft delen..

Voor een langzamer abbo maakt het niet/nauwelijiks uit.
En jij gebruikt al die dingen tegelijk? Lijkt mij niet echt een onoverkomelijk probleem hoor :S

WEBN & chill (@IBKR)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:20
DeadKennedy schreef op 15 oktober 2002 @ 01:25:
[...]

En jij gebruikt al die dingen tegelijk? Lijkt mij niet echt een onoverkomelijk probleem hoor :S
Ik heb geeneens ADSL ;)

Maar zou het best lullig vinden als tijdens een printopdracht ineens je lijn terugvalt... of wil je gaan netmeeten met breedband, is het OF cam, OF snel internet omdat je een brakke USB lijn hebt ;)

Maar goed, desnoods koop je een apart USB kaartje voor je modem, hoef je ook nix te sharen :)

Verwijderd

Topicstarter
Even een laatste opm.
Kreeg net een reply van TweakDSL, ze meldden mij dat het USB modem waarschijnlijk wel op hun netwerk werkt. In ieder geval... ik heb vanmiddag een envelop op de bus gedaan en hoop dat het allemaal gaat werken!
Pagina: 1