Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL] voedings probleempjuh?

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Ik heb hier een pc-tjuh staan en die wil niet aan :( .
Ik heb er net ff een andere voeding ingezet. Maar als ik hem dan aanzet krijgt hij heel ff stroom. Net genoeg om de fans een halve seconde aan te zetten en dan gebeurt er weer niets....

heeft iemand een oplossing voor dit probleem ?

edit:
oepsie, volgens mij zit er een kortsluiting in de HDD en daarom wil die nie. Probleempje opgelost dus... Slotjuh?

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
BrEeZaH taal wordt niet op prijs gesteld :P

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 21:26
IDE of floppy kabels verkeerd aangesloten? dan gaat ie nl ook niet aan...

verder, je bevestigd je moederbord met die ijzere stukjes tussen de kast en je moederbord, zorg dat je niet eentje extra erin hebt, want dan verbind je een paar ijzerdeeltjes met elkaar onder het moederbord (ik heb dit een keer gehad, PC ging maar niet aan, ik alles proberem en 3 uur later kwam ik erachter dat die stomme schroef daar zat)...

bios naar de hel?
cpu kapot?
geheugen niet in orde?

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:26
Ik heb dit ook gehad, bleek na lang zoeken geheugen te zijn dat niet goed in het slot zat, zat schuin waardoor 1 helft mobo raakte. denk dat soort interne beveiliging ervoor zorgt dat de boel dan uit blijft.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Opgelost en op slot

Dit topic is gesloten.