Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
Werk zelf redelijk veel met camera's, ligt eraan waar je het voor wil gebruiken. JVC is zowiezo een goed merk. Sony ook. De beste camera's zijn degene met 3ccd chips, deze rekent met elke chip een primaire kleur. Dit geeft het helderste beeld. probleem deze camera's zijn het duurst vaak vanaf 5000 gulden.
Ik zou gewooneen 1 ccd kopen, en dan echt digitaal geen hi8digitaal ofzo. is het goedkoopst en beste oplossing, maar ligt er natuurlijk aan waar je het voor gebruikt.
Ik zou gewooneen 1 ccd kopen, en dan echt digitaal geen hi8digitaal ofzo. is het goedkoopst en beste oplossing, maar ligt er natuurlijk aan waar je het voor gebruikt.
ik heb er nog 1 gevonden, de JVC GR-DVX4, is dat wat?
Verwijderd
Ik heb sinds heel kort de JVC GR-DVL307.
Is een heel nieuw model.
Digitale in/out (dat is echt een must voor mij, maar is niet voor iedereen belangrijk).
Is echt een supercamera vind ik, heel goed scherp en filmt ook bij slechte belichting (zelfs in een ruimte met spiegelwanden en heel fel licht) erg goed.
Ik gebruik hem vooral om trainingen enz. voor mijn sport op te nemen.
Je moet maar eens kijken naar die camera, is rond de 3000 gulden geloof ik.
Is een heel nieuw model.
Digitale in/out (dat is echt een must voor mij, maar is niet voor iedereen belangrijk).
Is echt een supercamera vind ik, heel goed scherp en filmt ook bij slechte belichting (zelfs in een ruimte met spiegelwanden en heel fel licht) erg goed.
Ik gebruik hem vooral om trainingen enz. voor mijn sport op te nemen.
Je moet maar eens kijken naar die camera, is rond de 3000 gulden geloof ik.
Mijn ouders hebben een videocamera 
En ik zal er meteen bij zeggen: het is GEEN digitale, maar wel van JVC en Super-VHS.
En ik moet echt zeggen, dat schopt ook nog behoorlijk kont hoor
Qua scherpte doet hij echt niet onder voor een digitale, tsja, alleen analoog geeft nou eenmaal wat meer ruis en zo.
Maar wat ik er maar mee wil zeggen: analoog hoeft nog zeker niet slecht te zijn. Alleen DV is met videomonteren op de computer gewoon erg makkelijk (en duur).
En ik zal er meteen bij zeggen: het is GEEN digitale, maar wel van JVC en Super-VHS.
En ik moet echt zeggen, dat schopt ook nog behoorlijk kont hoor
Qua scherpte doet hij echt niet onder voor een digitale, tsja, alleen analoog geeft nou eenmaal wat meer ruis en zo.
Maar wat ik er maar mee wil zeggen: analoog hoeft nog zeker niet slecht te zijn. Alleen DV is met videomonteren op de computer gewoon erg makkelijk (en duur).
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Verwijderd
Hier ben ik het dus ff niet mee eens 
We hebben nu 2 camera's, die jvc die ik hierboven ergens heb beschreven en een Sony van een paar jaar terug (toen een topmodel).
Is ook analoog dus. Maar het verschil met die digitale JVC is echt enorm!
Verder is het bij het editen natuurlijk makkelijk, maar het kwaliteits verschil vind ik eigenlijk nog veel belangrijker.
We hebben nu 2 camera's, die jvc die ik hierboven ergens heb beschreven en een Sony van een paar jaar terug (toen een topmodel).
Is ook analoog dus. Maar het verschil met die digitale JVC is echt enorm!
Verder is het bij het editen natuurlijk makkelijk, maar het kwaliteits verschil vind ik eigenlijk nog veel belangrijker.
Verwijderd
ik heb de jvc dx7. voordeel van deze is dat de foto's die je ermee neemt niet op de tape maar op een aparte mediacard worden bewaard. Dit is echt de moeite van het extra geld waard. ik heb um voor +/- 2700 bij bcc gekocht.
Verwijderd
Als je een DV camera hebt met alleen DV out kun je vaak via een dongle of software de camera geschikt maken voor DV in. Dit scheelt weer in de kosten.
Ik heb zelf de Sony TRV210E met een proggie van LynxDV alweer een jaar of 2 en die bevalt mij goed.
De 3ccd camera was mij toen en nu nog te duur. Als je nu echt geld verdient met die zooi dan moet je wel maar ja dan zijn er nog wel betere camera's.
Zie o.a. www.lynxdv.com voor een proggie voor DCV in enable.
Willem
Ik heb zelf de Sony TRV210E met een proggie van LynxDV alweer een jaar of 2 en die bevalt mij goed.
De 3ccd camera was mij toen en nu nog te duur. Als je nu echt geld verdient met die zooi dan moet je wel maar ja dan zijn er nog wel betere camera's.
Zie o.a. www.lynxdv.com voor een proggie voor DCV in enable.
Willem
maar je hebt geen analoge videocamera's die zo klein als die "kleintjes" van JVC en Sony, toch!?!
Pagina: 1