[search engine] in word html pagina's

Pagina: 1
Acties:

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:31

boner

misantropisch altruïst

Topicstarter
hullo,
ik heb een aantal teksten gemaakt met word2000. Elke tekst heeft een eigen table of contents. Nu moeten alle teksten op de webserver worden gezet. da's eenvoudig met save as HTML te realiseren. Maar op de web-page moet ook een search mogelijkheid zitten die in al die TOC's kan zoeken. Ik heb me helemaal klem gezocht op tucows, download.com etc. Maar kan nergens een fatsoenlijke tool vinden.

Liefst heb ik er eentje die ook meteen en sitemap aanmaakt maar da's niet noodzakelijk.

Verwijderd

Ik denk je dan beter met PHP aan de slag kunt gaan. Hierdoor maak je je website dynamisch, waardoor zoeken en sitemaps automatisch kan gaan. HTML is denk ik te statisch voor wat jij wilt.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Dit vind ik persoonlijk een goeie :

Find In Page Script

Werkt net zoals Bewerken -> Zoeken in IE.

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:31

boner

misantropisch altruïst

Topicstarter
waarom is html te statisch? ik heb alle teksten klaar! als ik de teksten verander dan kan ik best de index opnieuw laten opbouwen....

Verwijderd

boner schreef op 11 oktober 2002 @ 15:44:
waarom is html te statisch? ik heb alle teksten klaar! als ik de teksten verander dan kan ik best de index opnieuw laten opbouwen....
Je zegt het zelf al: Ik kan best de index opnieuw laten opbouwen. In php zou dit dus dynamisch (lees: automatisch) gebeuren, mits je dit implementeert.

Bovendien kun je in PHP ook eenvoudige zoekfuncties schrijven. Je kunt natuurlijk ook een heel uitgebreide bij b.v. hotscripts.com downloaden en implementeren.

De keuze is aan jouw: een keer veel werk in PHP steken, of telkens weer dat kleine beetje werk wat je opnieuw moet doen.

Verwijderd

Je vraagt om een tool, maar dat is een script request, en is verboden. Als je zelf wil gaan programmeren, lees de Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002) en pas je topic aan aan de daar gestelde voorwaarden.

Als je dus niet van plan bent zelf te gaan programmeren kun je evt. je vraag stellen in Software Algemeen, maar niet hier. En ga geen nieuwe topic maken, vraag in Lieve Adjes een verplaatsing aan, want forumvervuiling is vervelend.

Succes :)
Pagina: 1