[RTC2] Refresh Rate

Pagina: 1
Acties:

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-02 20:46
Rollercoster Tycoon 2 override mn refesh Lock, zodat ik alleen maar op 60 Hz kan spelen :r
Ik gebruik Refesh Lock omdat je die heel gemakkelijk kunt aan en uitzetten. Handig voor bv. battlefield1942 die niet wil werken met de refresh rate fix van Nvidia.
Maar hij werkt dus niet met RTC2, hij schakeld heel brutaal terug naar 60hz, en dat bezorgt met koppijn :(

iemand een oplossing?

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb wel ergens een proggel gehad die gewoon alles overneemt en altijd voor de gewenste resolutie+refreshrate zorgde, werkte perfect maar ik weet niet of ik het nog heb aangezien ik weer win 98 erop heb gezet. Ik had het iig van voodoofiles gehaald, naam weet ik zo niet meer, maar ik zal ff kijken.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

onok schreef op 11 oktober 2002 @ 14:55:
Rollercoster Tycoon 2 override mn refesh Lock, zodat ik alleen maar op 60 Hz kan spelen :r
Ik gebruik Refesh Lock omdat je die heel gemakkelijk kunt aan en uitzetten. Handig voor bv. battlefield1942 die niet wil werken met de refresh rate fix van Nvidia.
Maar hij werkt dus niet met RTC2, hij schakeld heel brutaal terug naar 60hz, en dat bezorgt met koppijn :(

iemand een oplossing?
bf1942 werkt wel hoor met refreshrat fix van nvidia

gewoon renderer.allowAllRefreshRates 1 zetten in je Videodefault.con dus van 0 naar 1 veranderen :7

• onok
ja, dat weet ik... maar als je de refresh rate fix geinstaleerd hebt wil die niet... toch?

• onok
mm toch wel dus :) weer wat geleerd :) probleem opgelost, danku :)