Toon posts:

[quake3] muis werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik wil schieten en tegelijker tijd op jump druk (op toetsen board) dan spring ik wel maar ik schiet niet. Is hier een oplossing voor Ik heb mijn muis op de ps/2 poort aangesloten. Mijn ook mijn toestenboard is op ps/2 aangesloten kan het probleem daar mischien aan liggen.???

Verwijderd

raar... al geprobeert je jump op een andere key te zetten? snap dat dat geen oplossing is, maar ff kijken of het aan de key ligt...

Verwijderd

Topicstarter
heb het geprobeerd maar heeft geen invloed.

happert nog steeds soms. Ik ben er wel achter gekomen dat ik ook mijn knop naar vooren in houdt als ik een rocket jump maak.
En als al die 3 dingen tegelijk dan doet ie het niet. Denk zelf dat het een conflict is tussen de ps/2 poorten of is dat niet mogeljk?

En soms blijft het ook hangen dus ik schiet een rocket laat muis knop los. maar blijft gewoon door schieten als ik dan weer muis indruk dan stopt ie weer.

Verwijderd

nee denk niet dat dat aan je PS/2 ligt...
heb je toevallig Logitech iTouch draaien voor je keyboard of mouseware?
uninstall die eens,

Verwijderd

Topicstarter
nee, ik heb hem gewoon als standaard ps/2 muis ge installed dus geen vage logitech ware of wat dan ook. Dan weet quake namelijk helemaal niet meer hoe die met mijn scroll wheel om moet gaan.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 18:05

DeMoN

Pastafari

Probeer is
code:
1
/r_finish 1

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
helaas r_finish 1 heeft geen invloed :(

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 15:27:
helaas r_finish 1 heeft geen invloed :(
hmmm.. jammer want het had het kunnen zijn:
r_finish "1/0":
turns on/off the 'sync every frame' option. If your experiencing lag with your mouse/keyboard, enabling this will fix that prob at the expense of some fps loss. Leave this at "0" if you don't have any device lags.
Welke PR draai je trouwens...

En gooi je q3config.cfg is weg (wel ff backuppen :+ ) En start is met een default config... ff kijken of het dan ook zo is.

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je met pr. Ik heb het in versie 1.11 (demo) en ook in 1.30g of h of wat het ook mag zijn. heb mijn cfg. gedumpt en dan heb ik er ook last van

Ik heb er vooral las van als ik bijvoorbeeld als ik met plasma gun in q3dm6 me zelf van af waar de quad licht me zelf naarboven te schieten tegen de muur op om bij het rl platform terecht te komen. Dan druk je op naarvoren toets+ jump +schieten. en dat trekt ie niet. EN me rocket jumps happert ie ook wel . EN al sik druk aan het fraggen ben dan blijft ie hangen.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 15:58:
wat bedoel je met pr. Ik heb het in versie 1.11 (demo) en ook in 1.30g of h of wat het ook mag zijn. heb mijn cfg. gedumpt en dan heb ik er ook last van

Ik heb er vooral las van als ik bijvoorbeeld als ik met plasma gun in q3dm6 me zelf van af waar de quad licht me zelf naarboven te schieten tegen de muur op om bij het rl platform terecht te komen. Dan druk je op naarvoren toets+ jump +schieten. en dat trekt ie niet. EN me rocket jumps happert ie ook wel . EN al sik druk aan het fraggen ben dan blijft ie hangen.
pr = Point Release,

Jij hebt het probleem dus in pr 1.11 en 1.30.. wazig! En als je je config dumped gebeurd het ook..

Ik draai onder linux 1.16 en 1.32 en heb bij beide geen last en in q3dm6 kan ik ook gewoon omhoog plasma climben naar die rocketlauncher iig,..

En gewoon simpel een uninstall van quake en daarna weer een clean install? Dus GEEN reinstall... heb je dat al geprobeerd?

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

welke release je draait 1.31 of 1.32 al ?
btw ga ik de code wel gebruiken want mn muis hapert
en railen word nogal lastig
gebruik je die combi eigenlijk met Rocket Arena ???

I got a problem-solver and its name is revolver

Verwijderd

Topicstarter
Kan het mischien liggen aan hoeveel hz mijn muis draati OF niet. ik heb hem nu op 100hz staan. Moet ik deze lager zetten of hoger. En hoe zet ik hem hoger ?
Pagina: 1