Toon posts:

Proc, geheugen of mobo dood?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is ut geval:

Ik was bezig met m'n HDD, en toen flikkerde m'n cooler van m'n CPU af. 8)7 Ik denk: KUT, naja zal wel niet zo errug zijn. Wel dus... socket gebroken. Naja, ik naief als ik ben denk dat mijn oude P166 wel ff een minuutje kan draaien zonder cooling.... en toen zei die na een minuut: PIEP PIEP PIEP KRRRRR -FLITS- BZZZzzzzz..... uit |:( |:( |:( |:( |:( |:(

En daarna deed ie ut gewoon weer. (ff gereboot na 1 minuut, met de tafelventilator der naast) Meteen uitgezet en de cooler er op gezet (socket aan de cooler gelijmd) en daarna ben ik ff de bekabeling efficienter gaan regelen (Beetje wirwar) omdat ik er bijna niet bij kon.

Alle kabels weer aangesloten van monitor, muis, toetsenbord etc. en aangezet. En toen deed ie helemaal nix meer. Hij gaat aan, beeldscherm springt aan, en hij doet nix, geeft geen beep, ratelt niet, helemaal nix. Dus ik alle kaarten eruit en erin, daarna opnieuw, nog steeds nix. :?

Dit is best wel kloten, want nu kan ik 's avonds niet meer downloaden enzo (Mag niet op de "centrale" pc). :(

Heeft iemand suggesties? Of mischien een ander mobo met geheugen en proc (hoeft niet snel te zijn, maar minstens een AGP slot zou fijn zijn) ik heb niet veel geld, maar we komen er wel uit. (hoop ik)

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 20:49
probeer dan eens ander geheugen of zit dit geheugen in een andere bak, doe dit ook met je proc en dan weet je wat naar de klote is

http://www.tweakers.net/aanbod

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Suggesties? Ja: Voor alle "M'n PC doet het niet" topics! :)

Ander mobo? Ja: check de online reviews, websites vd mobofabrikanten, kies evt een merk/chipset dat je het meest aanspreekt, vergelijk de voor- en nadelen en maak uiteindelijk als Tweaker zijnde zélf je eigen beslissing :)

Deze gaat dicht, omdat de antwoorden/suggesties wel makkelijk terug te vinden zijn.

Dit topic is gesloten.